Škoda Citigo nově ve verzi Sport

vloženo

Škoda připravila pro model Citigo akční verzi Sport, který se od běžných verzí odlišuje například speciálním interiérem, sportovními polepy, koly z lehké slitiny či sníženým podvozkem. ​Škoda Citigo Sport vychází z výbavové verze Ambition a je nabízena ve třídveřové i pětidveřové verzi. Pod kapotou akčního modelu pracuje benzinový motor 1,0 MPI ve výkonové variantě 55 kW. Zákazník je může kombinovat s jednou ze dvou pětistupňových převodovek: ručně řazenou, nebo robotizovaným ústrojím ASG.

Škoda Citigo nově ve verzi Sport Exteriér modelu Škoda Citigo Sport se na první pohled odlišuje důrazem na sportovní charakter což podporují 15" kola z lehké slitiny v černém provedení, stejně jako sportovní podvozek snížený o 15 milimetrů. Atraktivitu novinky navíc zvyšuje Styling Kit s předním a střešním spojlerem a zadním difuzorem. Skla SunSet mají vyšší stupeň zatmavení. Škoda Citigo Sport je k dispozici výlučně v jednom ze tří odstínů karoserie: bílá Candy, červená Tornado a černá Deep. S barvou laku kontrastuje výrazný dynamický prvek v podobě sportovního pruhu táhnoucího se od loga na kapotě přes střechu až k střešnímu spojleru. Bílý a černý vůz mají tento pruh červený, naopak s červeným lakem karoserie se kombinuje pruh černý. Sportovní motiv pruhu je dále použit i na zádi vozu, jeho bocích a vnějších zpětných zrcátkách.

Také v interiéru lze nalézt četné sportovní detaily. Sedadla dostala textilní potah se speciálním designem "Sport", který kombinuje červenou, šedou a černou barvu. Kůží s červeným obšitím je potažený nejen tříramenný volant, ale také madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky. Červeně obšité jsou i vkládané koberečky. Palubní deska je lakovaná šedým dekoračním lakem. Unikátní design mají i klíčky k vozu: příslušnost k novému modelu Škoda Citigo Sport prozrazují širokým červeným pruhem s nápisem "sport".

S modelem Škoda Citigo je česká automobilka přítomna v silně rostoucím segmentu městských vozů přibližně jeden rok. V roce 2012 se pro tento automobil v Evropě rozhodlo zhruba 30.000 zákazníků. Škoda Citigo se na trh dodává ve třídveřové a pětidveřové verzi. Vedle úsporných benzinových motorů je již několik měsíců v nabídce také s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG).

Mimořádný důraz je v modelu Citigo kladen na bezpečnost. Citigo získalo spolu s modely Volkswagen up! a Seat Mii maximální možné ocenění v podobě pěti hvězdiček v nárazových testech Euro NCAP. Významným bezpečnostním prvkem je aktivní brzdový asistent "City Safe Drive". V závislosti na rychlosti vozu a dopravní situaci může automatické brzdění významně snížit závažnost střetu nebo kolizi dokonce zcela zabránit.

Jak je pro vozy Škoda typické, Citigo vyniká nabídkou místa v interiéru. Nikdo z konkurentů mimo koncern Volkswagen nenabízí větší zavazadlový prostor (251 litrů) a větší vnitřní šířku (1,36 metru). V pětidveřové verzi vzroste sklopením zadního opěradla objem zavazadlového prostoru na 959 litrů. Díky dlouhému rozvoru 2,42 m mohou v nejmenším voze značky Škoda pohodlně cestovat i na větší vzdálenost čtyři osoby. Nasedání na zadní sedadla třídveřové varianty usnadňuje funkce Easy-Entry.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Škoda Citigo nově ve verzi Sport Fotografie k článku Škoda Citigo nově ve verzi Sport Fotografie k článku Škoda Citigo nově ve verzi Sport Fotografie k článku Škoda Citigo nově ve verzi Sport Fotografie k článku Škoda Citigo nově ve verzi Sport
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi