Škoda Citigo nově s robotizovanou převodovkou ASG

vloženo

Nejmenší model Citigo byl zatím dostupný pouze s manuální převodovkou. To se však mění. Citigo můžete objednávat s robotizovanou převodovkou ASG, která podle automobilky přináší vyšší komfort jízdy a spoří palivo.

Škoda Citigo nově s robotizovanou převodovkou ASG Škoda Auto zahajuje prodej modelu Citigo s robotizovanou převodovkou ASG. Novinka nabízí v porovnání s ručně řazenou převodovkou vyšší komfort jízdy a může dosáhnout i nižší spotřeby paliva. Citigo lze s robotizovanou převodovkou objednat pro obě motorizace (1,0 MPI 44 kW/60 k, 1,0 MPI 55 kW/75 k), ve třech stupních výbavy Active, Ambition a Elegance.

Díky robotizované převodovce ASG je Citigo ještě atraktivnější,“ říká Petr Pečenka, ředitel společnosti Škoda Auto Česká republika. „S technologií ASG, která je prostorově nenáročná, se nám podařilo vybavit i náš nejmenší model komfortní samočinnou
převodovkou.

Robotizovaná převodovka ASG nabízí řidiči volbu mezi automatickým a manuálním režimem řazení. V automatickém režimu se ASG chová jako klasická samočinná převodovka. Na kulise voliče řidič najde režim „D“ (pro jízdu vpřed), „N“ (neutrál) a „R“ (pro jízdu vzad). Volba rychlostních stupňů v automatickém režimu probíhá s ohledem na dosažení co nejnižší spotřeby paliva.

Převodovka ASG je pro Citigo dostupná s oběma nabízenými jednotkami 1,0 MPI o výkonu 44 kW a 55 kW, s výbavami Active, Ambition a Elegance, ve tří- i pětidveřovém provedení. Pro Citigo Active se robotizovaná převodovka dodává výhradně v kombinaci se systémem ESP za příznivých 17.500 Kč, pro Ambition a Elegance, které mají ESP standardně, pak za 12.500 Kč. Zákazníci tak mohou získat vůz Škoda Citigo s automatickým řazením již od 207.400 Kč. Obliba modelové řady Citigo u českých zákazníků roste. Během prvních sedmi měsíců letošního roku se pro zástupce české značky mezi minivozy rozhodlo 1 242 zákazníků. Každý třetí prodaný vůz v segmentu nejmenších automobilů byla právě Škoda Citigo.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě