Škoda Citigo nově s robotizovanou převodovkou ASG

vloženo

Nejmenší model Citigo byl zatím dostupný pouze s manuální převodovkou. To se však mění. Citigo můžete objednávat s robotizovanou převodovkou ASG, která podle automobilky přináší vyšší komfort jízdy a spoří palivo.

Škoda Citigo nově s robotizovanou převodovkou ASG Škoda Auto zahajuje prodej modelu Citigo s robotizovanou převodovkou ASG. Novinka nabízí v porovnání s ručně řazenou převodovkou vyšší komfort jízdy a může dosáhnout i nižší spotřeby paliva. Citigo lze s robotizovanou převodovkou objednat pro obě motorizace (1,0 MPI 44 kW/60 k, 1,0 MPI 55 kW/75 k), ve třech stupních výbavy Active, Ambition a Elegance.

Díky robotizované převodovce ASG je Citigo ještě atraktivnější,“ říká Petr Pečenka, ředitel společnosti Škoda Auto Česká republika. „S technologií ASG, která je prostorově nenáročná, se nám podařilo vybavit i náš nejmenší model komfortní samočinnou
převodovkou.

Robotizovaná převodovka ASG nabízí řidiči volbu mezi automatickým a manuálním režimem řazení. V automatickém režimu se ASG chová jako klasická samočinná převodovka. Na kulise voliče řidič najde režim „D“ (pro jízdu vpřed), „N“ (neutrál) a „R“ (pro jízdu vzad). Volba rychlostních stupňů v automatickém režimu probíhá s ohledem na dosažení co nejnižší spotřeby paliva.

Převodovka ASG je pro Citigo dostupná s oběma nabízenými jednotkami 1,0 MPI o výkonu 44 kW a 55 kW, s výbavami Active, Ambition a Elegance, ve tří- i pětidveřovém provedení. Pro Citigo Active se robotizovaná převodovka dodává výhradně v kombinaci se systémem ESP za příznivých 17.500 Kč, pro Ambition a Elegance, které mají ESP standardně, pak za 12.500 Kč. Zákazníci tak mohou získat vůz Škoda Citigo s automatickým řazením již od 207.400 Kč. Obliba modelové řady Citigo u českých zákazníků roste. Během prvních sedmi měsíců letošního roku se pro zástupce české značky mezi minivozy rozhodlo 1 242 zákazníků. Každý třetí prodaný vůz v segmentu nejmenších automobilů byla právě Škoda Citigo.

Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit