Škoda Auto plánuje rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi a vytváří další

vloženo

Pracovní místa určená pro inženýry a techniky. Škoda Auto v příštích třech až čtyřech letech rozšíří své kapacity pro vývoj motorových vozidel v Mladé Boleslavi. Vedle velkého počtu konstrukčních pracovišť s technologií CAD budou vybudovány také nové prostory pro testovací a zkušební zařízení.

Ilustrační foto k článku Škoda Auto plánuje rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi a vytváří další Celková investice dosáhne výše 1,21 miliardy Kč, postupně bude vytvořeno až 370 nových pracovních míst, z nichž cca 80 % bude určeno pro inženýry a odborníky s vysokoškolským vzděláním. Nové příležitosti se v příštích letech otevřou zejména pro inženýry z oborů strojírenství a elektrotechniky.

Předseda představenstva Škoda Auto Detlef Wittig prohlásil: “Investice do vlastního vývoje jsou nutné s ohledem na zahájené rozšíření počtu modelových řad.“ Harald Ludanek, člen představenstva pro technický vývoj, uvedl: „Výkony technického vývoje Škoda se vyznačují vysoce kvalitní prací a mnoha chytrými nápady, které naše zákazníky přesvědčují svou užitečností a dobrým poměrem ceny a užitné hodnoty. Tím se Škoda podstatným způsobem liší od konkurentů v této zemi, kteří tu často vlastní pouze výrobní závod. Dlouhodobá konkurenceschopnost však lze zajistit pouze tehdy, když spolu budou vzájemně propojeny výroba s technických vývojem. Rád bych proto poděkoval zástupcům města Mladá Boleslav a zástupcům vlády za konstruktivní spolupráci a ochotu podpořit v příštích letech tento záměr.“

Technický vývoj Škody Auto vykazuje od založení společného podniku s koncernem Volkswagen neustálý růst. V roce 1991 pracovalo v technickém vývoji celkem 584 pracovníků, do roku 2004 vzrostl jejich počet na 1437 (z toho 1020 s vysokoškolským vzděláním). Došlo k rozsáhlé modernizaci, byla vybudovány nové vývojové kapacity. V současné má technický vývoj k dispozici mnoho moderních strojů, laboratoří, zkušebních a vývojových zařízení. Technický vývoj také těsně spolupracuje s ostatními značkami koncernu Volkswagen a podporuje mezinárodní výměnu pracovníků.

Zdroj: Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě