Šestistupňová manuální převodovka pro Citroen C8 2.2 HDi 16V

vloženo

Ilustrační foto k článku Šestistupňová manuální převodovka pro Citroen C8 2.2 HDi 16V Velkoprostorový van Citroën C8 se v loňském roce setkal s rostoucí poptávkou na trhu v České republice i v dalších evropských zemích. S cílem dále zlepšit výkonnostní parametry a zvýšit cestovní pohodlí je nyní Citroën C8 s motorem 2.2 HDi 16V (94 kW/130 k) standardně dodáván s novou 6-tistupňovou manuální převodovkou. Montáž 6-tistupňové převodovky odpovídá modernímu trendu, který umožňuje dokonale využít všech předností špičkových vznětových motorů s technologií přímého vysokotlakého vstřikování paliva "common rail". Nová převodovka je odvozena od klasické 5-ti stupňové převodovky. Čtyři základní převody se nemění. Díky úpravě pátého převodu se však podařilo vytvořit prostor pro dodatečný, šestý stupeň. Šestistupňová převodovka proto poskytuje možnost jízdy ve vyšších rychlostech při nižších otáčkách. Zvyšuje se tím míra akustického komfortu v interiéru a současně mírně snižuje spotřeba paliva (přibližně o 0,1 litru). Výkonové parametry vozu se 6-tistupňovou převodovkou se ve srovnání s pětistupňovou převodovkou nemění. Motor 2.2 HDi 16V (94 kW/130 k) je nejúspěšnější jednotkou modelové řady C8. Řada moderních prvků - například turbodmychadlo s variabilní geometrií nebo použití dvou vyvažovacích hřídelí - přispívá k dokonalé pružnosti motoru od nejnižších otáček i nízké hlučnosti. Motor se navíc vyznačuje mimořádnou šetrností vůči životnímu prostředí. Je vybaven filtrem pevných částic (FAP), který zadržuje saze ze spalovacího procesu, a výrazně tak snižuje výfukové emise. Uvedení nové převodovky se nepromítlo do pořizovací cenu příslušných verzí. Cena Citroënu C8 s motorem 2.2 HDi 16V nadále činí 1 007 900 Kč ve výbavě SX a 1 099 900 Kč ve výbavě Exclusive. Atraktivita obou uvedených verzí je umocněna zvýhodněním až 18 procent, jež Citroën nabízí do konce měsíce dubna 2004. Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč