Šestistupňová manuální převodovka pro Citroen C8 2.2 HDi 16V

vloženo

Ilustrační foto k článku Šestistupňová manuální převodovka pro Citroen C8 2.2 HDi 16V Velkoprostorový van Citroën C8 se v loňském roce setkal s rostoucí poptávkou na trhu v České republice i v dalších evropských zemích. S cílem dále zlepšit výkonnostní parametry a zvýšit cestovní pohodlí je nyní Citroën C8 s motorem 2.2 HDi 16V (94 kW/130 k) standardně dodáván s novou 6-tistupňovou manuální převodovkou. Montáž 6-tistupňové převodovky odpovídá modernímu trendu, který umožňuje dokonale využít všech předností špičkových vznětových motorů s technologií přímého vysokotlakého vstřikování paliva "common rail". Nová převodovka je odvozena od klasické 5-ti stupňové převodovky. Čtyři základní převody se nemění. Díky úpravě pátého převodu se však podařilo vytvořit prostor pro dodatečný, šestý stupeň. Šestistupňová převodovka proto poskytuje možnost jízdy ve vyšších rychlostech při nižších otáčkách. Zvyšuje se tím míra akustického komfortu v interiéru a současně mírně snižuje spotřeba paliva (přibližně o 0,1 litru). Výkonové parametry vozu se 6-tistupňovou převodovkou se ve srovnání s pětistupňovou převodovkou nemění. Motor 2.2 HDi 16V (94 kW/130 k) je nejúspěšnější jednotkou modelové řady C8. Řada moderních prvků - například turbodmychadlo s variabilní geometrií nebo použití dvou vyvažovacích hřídelí - přispívá k dokonalé pružnosti motoru od nejnižších otáček i nízké hlučnosti. Motor se navíc vyznačuje mimořádnou šetrností vůči životnímu prostředí. Je vybaven filtrem pevných částic (FAP), který zadržuje saze ze spalovacího procesu, a výrazně tak snižuje výfukové emise. Uvedení nové převodovky se nepromítlo do pořizovací cenu příslušných verzí. Cena Citroënu C8 s motorem 2.2 HDi 16V nadále činí 1 007 900 Kč ve výbavě SX a 1 099 900 Kč ve výbavě Exclusive. Atraktivita obou uvedených verzí je umocněna zvýhodněním až 18 procent, jež Citroën nabízí do konce měsíce dubna 2004. Zdroj: CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit