Sébastien Loeb zůstává u Citroënu

vloženo

Citroën a Sébastien Loeb se rozhodli, že budou i nadále pokračovat v úžasném sportovním dobrodružství spolu a společně zvednou hozenou rukavici nových výzev i v sezóně 2012 a 2013 v MS FIA v rallye (WRC).

Sébastien Loeb zůstává u Citroënu Sébastien Loeb, sedminásobný mistr světa, který je pilotem naší značky již od roku 2001, se rozhodl prodloužit spolupráci se Citroënem na další dva roky, a po boku věrného spolujezdce Daniela Eleny, dosáhnout nových vítězství za volantem vozu DS3 WRC.

Sébastien Loeb se vrhá do boje s novým entusiasmem: "S příchodem nových značek do mistrovství světa se soutěž stane ještě atraktivnější a těžší. Navíc s příchodem nových pravidel v roce 2012 (pořadí startu vozu) se posádky budou měřit v rovnocenějším boji. Jdeme do toho se Citroënem, s týmem, který velmi dobře znám a v něhož mám důvěru, s vozem DS3 WRC, který jsem ladil spolu s týmem Citroën Racing."

Frédéric Banzet, generální ředitel značky Citroën: "Sébastien Loeb je pro naši značku mimořádnou osobností. Jeho obraz i obraz značky Citroën jsou silně propojeny. Ztělesňuje odvahu, sportovnost, soutěživého ducha, hodnoty, které nám jsou vlastní. Jsme velmi hrdí na jeho věrnost značce Citroën a na to, že spojí i další svou sportovní kariéru s týmem, který za ním stojí již od jeho začátku."

Citroën

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Sébastien Loeb zůstává u Citroënu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi