Seat Tarraco je třetím SUV do party

vloženo

Největší SUV od Seatu stojí na podvozkové platformě MQB a může být až sedmimístné. Při uvedení na trh bude možné vybírat ze čtveřice pohonných jednotek - základní patnáctistovky TSI, dvoulitru TSI nebo dvojice dvoulitrových dieselů TDI. Základní srdce je spojené s manuální šestistupňovou převodovkou a o pohon se starají pouze přední kola. Dvoulitr TSI je pak čtyřkolkou se sedmistupňovým DSG, stejně tak je tomu u silnějšího dieselu. Slabší vznětové srdce má manuální převodovku a pohon předních kol.

Seat Tarraco je třetím SUV do party Seat Tarraco je třetím SUV do party

Výrobní závod Volkswagen ve Wolfsburgu poprvé po 20 letech vyrábí model jiné koncernové značky, jímž je SEAT Tarraco. Španělské SUV, které bylo navrženo, zkonstruováno a vyvinuto v Barceloně, využívá při výrobě synergie, vyplývající z koncernové platformy MQB. Španělský model bude sjíždět z montážní linky ve Wolfsburgu společně s modely Volkswagen Tiguan a Touran.


Krok směrem k výrobě modelů více značek zlepší využívání výrobní kapacity hlavního závodu značky Volkswagen. Výroba modelu Tarraco ve Wolfsburgu je součástí „Paktu pro budoucnost“, uzavřeného mezi společností Volkswagen a závodní radou na konci roku 2016. Tato dohoda zahrnuje dalekosáhlý plán zvyšování ekonomické konkurenceschopnosti značky Volkswagen a budování pevných základů pro budoucnost.

Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za výzkum a vývoj, říká: „Tarraco bylo kompletně navrženo, zkonstruováno a vyvinuto společností SEAT ve Španělsku. Společně s opravdu nadšeným týmem ve výrobním závodě Wolfsburg pak bylo vozidlo připraveno pro sériovou výrobu, a to během velmi krátké doby. To ještě více upevňuje již tak velmi úzké vazby mezi společnostmi SEAT a Volkswagen.“

Dr. Christian Vollmer, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za výrobu a logistiku, k tomu vysvětluje: „SEAT Tarraco je příkladem spolupráce mezi značkami koncernu Volkswagen, která přináší synergie. Toto nové SUV nám umožňuje vstoupit do nového segmentu, zvyšovat objem prodeje, vylepšovat image naší značky a dosahovat vyšší ziskové marže.“

Dr. Andreas Tostmann, člen představenstva společnosti Volkswagen, odpovědný za výrobu, uvedl: „Kompetentní koncernová výrobní síť na nejvyšší světové úrovni je jedním z největších faktorů pro zvyšování efektivity. SEAT Tarraco je příkladem budoucí praxe, v níž bude více výrobních závodů v koncernové výrobní síti vyrábět vozidla pro několik koncernových značek současně.“

Hlavní závod značky Volkswagen ve Wolfsburgu vyrábí model jiné koncernové značky již popáté. Od konce roku 1996 do roku 1998 sjížděl z montážní linky ve Wolfsburgu SEAT Arosa. Zaměstnanci ve Wolfburgu navíc vyráběli vozidla Audi 50 v letech 1974 až 1978, Audi 80 od roku 1994 do roku 1998 a Audi 100 v období let 1993 až 1997. Audi 50 bylo do značné míry identické s modelem Polo, jehož montáž probíhala ve Wolfsburgu od roku 1975. V současnosti se Polo vyrábí ve španělském závodě Pamplona. Modely Audi 50 a Polo byly prvními německými malými vozy s motorem uloženým vpředu napříč a pohánějícím přední kola.

SEAT svou novou vlajkovou lodí Tarraco završuje rodinu modelů SUV, která již zahrnuje modely Ateca a Arona.


redakce, Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party Fotografie k článku Seat Tarraco je třetím SUV do party

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na test šesté generace s označením F10.

Kia ProCeed rozšiřuje nabídku pohonných jednotek

Kia ProCeed rozšiřuje nabídku pohonných jednotek

KIA rozšiřuje nabídku motorizací a výbavy u svého nejnovějšího modelu Kia ProCeed s karoserií shooting brake v souladu..

Audi A4 má po modernizaci, vypadá sakra dobře

Audi A4 má po modernizaci, vypadá sakra dobře

Audi po čtyřech letech výroby modelu A4 představuje jeho modernizovanou verzi. Karoserie sází na nový designérský styl..

Modernizovaná Škoda Superb odhaluje nové Full LED světlomety a dynamické světelné funkce

Modernizovaná Škoda Superb odhaluje nové Full LED světlomety a dynamické světelné funkce

Přepracovaný Superb bude prvním sériovým modelem značky Škoda s novými Full LED matrixovými světlomety a dynamickými..

Škoda ukázala skicu modernizovaného Superbu

Škoda ukázala skicu modernizovaného Superbu

Škoda zveřejnila designovou skicu s prvními detaily své modernizované vlajkové lodi Superb. Světová premiéra..