Seat na českém trhu: 50 000 spokojených zákazníků

vloženo

Značka SEAT v těchto dnech oslavila na českém trhu významné jubileum: 50 000 prodaných vozů!

Ilustrační foto k článku Seat na českém trhu: 50 000 spokojených zákazníků

Padesátisícím modelem se stal atraktivní SEAT Altea, který si z ostravského autosalonu SEAT společnosti Auto Heller odvezl pan Miroslav Semančík z Hlučína. Novému majiteli jubilejního vozu přišli poblahopřát vedoucí českého zastoupení SEAT Petr Táborský a majitel autosalonu Jan Heller, kteří mu při této příležitosti předali speciální dárek SEATu – horské kolo Specialized v hodnotě 100 000 Kč.

„SEAT je to můj druhý vůz v životě a první této značky,” říká Miroslav Semančík. „Nejprve jsem zvažoval koupi nového vozu v cenové relaci do 400 000 korun, nakonec jsme hranici posunuli na půl milionu. Myslím, že SEAT Altea v provedení Stylance byl tou správnou volbou. V konečné fázi mě přesvědčila image značky , která spojuje španělský temperament a německou dokonalost provedení.“ Při rozhodování pro SEAT majitele jubilejního vozu přesvědčila kvalita, výkon a prostornost rodinného vozu se sportovním image, to vše za velice příznivou cenu. „Altea Stylance má navíc svěží nadčasový design. Detaily jako například stěrače ukryté ve sloupcích jsou prostě bomba,“ neskrýval svoje nadšení M. Semančík.

Velkou radost majitelu 50tisícího SEATtu udělal importér i dárkem – kolem Specialized. „To je opravdu náhoda,” přiznal M. Semančík. „Jsme totiž cyklistická rodina. Myslím, že bude hodně těžká volba, kdo jej vlastně osedlá!”

SEAT si v příštím roce připomene ještě jedno významné výročí – 15 let na českém trhu. Španělská značka k nám přišla v polovině roku 1992. Importér automobilů SEAT stál zpočátku před nelehkým úkolem: Jak rychle a účinně přesvědčit veřejnost, že i v konkurenci tradičních a zavedených značek mají vozy SEAT co nabídnout. Zatímco především v jižní a západní Evropě tehdy už SEAT zákazníci znali jako dravou ambiciózní automobilku, v tuzemských kruzích o ní zpočátku více věděli jenom znalci a motorističtí fanoušci.

Díky promyšlené obchodní strategii, nápaditým marketingovým a sponzorským aktivitám a zejména zásluhou emotivních, sportovně laděných modelů zaujala značka SEAT rychle pevné místo na předních příčkách mezi dovozci. V posledních letech se její prodeje pohybují kolem třech tisíc vozů ročně, přičemž modelová škála je velmi široká – od kompaktní Ibizy až po praktické rodinné MPV Alhambra. V poslední době u českých zákazníků nejvíce bodují modely Ibiza/Cordoba a sportovně laděné hatchbacky León.

V letošním roce SEAT obohatil svoji nabídku o modernizované modely Ibiza a Cordoba. Horké léto bylo ve znamení dalšího „hot SEATu“ - temperamentního Leónu FR, který se představil s motory 2.0 TDI/170 k a 2.0 TFSI/200 k. Koncem srpna tento model přesvědčil o svých kvalitách v již čtvrtém ročníku novinářské Nonstop jízdy na 10 000 km, kde průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km prokázal, že i sportovní a velmi výkonný vůz může být zároveň mimořádně úsporný.

“Padesát tisíc prodaných vozů jasně vypovídá o tom, že si čeští motoristé modely SEAT oblíbili a oceňují jejich vyspělé technologie a originální sportovní styl. Věříme, že tak, jak poroste životní úroveň v naší zemi, budou atributy jako image, emoce, sportovní vlastnosti a design hrát u zákazníků při volbě nového auta stále větší roli a naše modely svoji pozici na trhu ještě dále posílí,” říká Petr Táborský, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.


Zdroj: seat.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě