Seat na českém trhu: 50 000 spokojených zákazníků

vloženo

Značka SEAT v těchto dnech oslavila na českém trhu významné jubileum: 50 000 prodaných vozů!

Padesátisícím modelem se stal atraktivní SEAT Altea, který si z ostravského autosalonu SEAT společnosti Auto Heller odvezl pan Miroslav Semančík z Hlučína. Novému majiteli jubilejního vozu přišli poblahopřát vedoucí českého zastoupení SEAT Petr Táborský a majitel autosalonu Jan Heller, kteří mu při této příležitosti předali speciální dárek SEATu – horské kolo Specialized v hodnotě 100 000 Kč.

„SEAT je to můj druhý vůz v životě a první této značky,” říká Miroslav Semančík. „Nejprve jsem zvažoval koupi nového vozu v cenové relaci do 400 000 korun, nakonec jsme hranici posunuli na půl milionu. Myslím, že SEAT Altea v provedení Stylance byl tou správnou volbou. V konečné fázi mě přesvědčila image značky , která spojuje španělský temperament a německou dokonalost provedení.“ Při rozhodování pro SEAT majitele jubilejního vozu přesvědčila kvalita, výkon a prostornost rodinného vozu se sportovním image, to vše za velice příznivou cenu. „Altea Stylance má navíc svěží nadčasový design. Detaily jako například stěrače ukryté ve sloupcích jsou prostě bomba,“ neskrýval svoje nadšení M. Semančík.

Velkou radost majitelu 50tisícího SEATtu udělal importér i dárkem – kolem Specialized. „To je opravdu náhoda,” přiznal M. Semančík. „Jsme totiž cyklistická rodina. Myslím, že bude hodně těžká volba, kdo jej vlastně osedlá!”

SEAT si v příštím roce připomene ještě jedno významné výročí – 15 let na českém trhu. Španělská značka k nám přišla v polovině roku 1992. Importér automobilů SEAT stál zpočátku před nelehkým úkolem: Jak rychle a účinně přesvědčit veřejnost, že i v konkurenci tradičních a zavedených značek mají vozy SEAT co nabídnout. Zatímco především v jižní a západní Evropě tehdy už SEAT zákazníci znali jako dravou ambiciózní automobilku, v tuzemských kruzích o ní zpočátku více věděli jenom znalci a motorističtí fanoušci.

Díky promyšlené obchodní strategii, nápaditým marketingovým a sponzorským aktivitám a zejména zásluhou emotivních, sportovně laděných modelů zaujala značka SEAT rychle pevné místo na předních příčkách mezi dovozci. V posledních letech se její prodeje pohybují kolem třech tisíc vozů ročně, přičemž modelová škála je velmi široká – od kompaktní Ibizy až po praktické rodinné MPV Alhambra. V poslední době u českých zákazníků nejvíce bodují modely Ibiza/Cordoba a sportovně laděné hatchbacky León.

V letošním roce SEAT obohatil svoji nabídku o modernizované modely Ibiza a Cordoba. Horké léto bylo ve znamení dalšího „hot SEATu“ - temperamentního Leónu FR, který se představil s motory 2.0 TDI/170 k a 2.0 TFSI/200 k. Koncem srpna tento model přesvědčil o svých kvalitách v již čtvrtém ročníku novinářské Nonstop jízdy na 10 000 km, kde průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km prokázal, že i sportovní a velmi výkonný vůz může být zároveň mimořádně úsporný.

“Padesát tisíc prodaných vozů jasně vypovídá o tom, že si čeští motoristé modely SEAT oblíbili a oceňují jejich vyspělé technologie a originální sportovní styl. Věříme, že tak, jak poroste životní úroveň v naší zemi, budou atributy jako image, emoce, sportovní vlastnosti a design hrát u zákazníků při volbě nového auta stále větší roli a naše modely svoji pozici na trhu ještě dále posílí,” říká Petr Táborský, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.



Zdroj: seat.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu