Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji

vloženo

Nový Seat Leon X-Perience vycházející z modelu Seat Leon a doplněný o pohon všech kol pořídíte již od 599 900 Kč, přičemž o pohon se bude starat vznětová šestnáctistovka TDI. Za Silnější dvoulitr TDI se pak připlácí 44 000 Kč.

Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Seat zahájil prodej nového modelu Leon X-PERIENCE, jehož specifická výbava je zárukou radosti z jízdy na všech cestách. Nejnovější člen úspěšné modelové řady Leon je parťákem pro aktivní životní styl založený na individualismu a rozmanitosti díky kombinaci emocionálního designu s nejmodernější technikou a optimálních užitných vlastností s překvapivou univerzálností, a to za ceny, které na českém trhu začínají již od 599 900 Kč. Nový SEAT Leon X-PERIENCE se tím řadí po bok ostatních modelů SEAT, které tradičně nabízejí vynikající poměr cena/výkon.

Zákazníci na českém trhu mají pro Leon X-PERIENCE na výběr čtyři kombinace motorů a převodovek. Ve všech případech je hnací síla přenášena na všechna čtyři kola prostřednictvím mezinápravové spojky Haldex páté generace. Vstupní model Leon X-PERIENCE 1.6 TDI 4WD s šestistupňovou mechanickou převodovkou nabízí nejvyšší výkon 81 kW/110 k při průměrné spotřebě 4,8 l/100 km a jeho cena byla stanovena na 599 900 Kč.

Leon X-PERIENCE 2.0 TDI 4WD 110 kW/150 k s šestistupňovou mechanickou převodovkou a spotřebou 4,9 l/100 km přijde na 643 900 Kč, zatímco vrcholná verze vyladěná na 135 kW/184 k se spotřebou 5,1 l/100 km stojí 718 900 Kč a v sériové výbavě má šestistupňovou převodovku DSG. Pro příznivce zážehových motorů je připraven čtyřválec 1.8 TSI 4WD 132 kW/180 k v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG za 655 900 Kč.

Základem nového modelu Leon X-PERIENCE je Leon ST, jehož emocionální design je doplněn mnoha prvky ve stylu SUV, mezi něž patří robustní ochranné lišty na bočních prazích a kolem podběhů kol, velké otvory pro přívod vzduchu na přídi, integrované mlhové světlomety včetně funkce statických světel pro odbočování a přední spoiler s hliníkovou povrchovou úpravou.

Také záď se odlišuje specifickým nárazníkem s hliníkovou ozdobnou lištou a chromovanými koncovkami výfukové soustavy u obou nejvýkonnějších motorů. Rozšířené podběhy kol vyplňují 17“ kola s pneumatikami 205/55 R 17 a podvozek se kromě specifického nastavení vyznačuje také zvýšenou světlou výškou (+27 mm). Leon X-PERIENCE je atraktivní také svým interiérem s výjimečnou úrovní variability. Nestačí-li objem zavazadlového prostoru 587 až 1470 litrů, přijdou ke slovu podélné střešní nosiče s černou či chromovanou povrchovou úpravou.

Sériová výbava
modelu Leon X-PERIENCE zahrnuje kromě výše uvedených prvků také automatickou dvouzónovou klimatizaci Climatronic, tempomat, sportovní sedadla vpředu včetně nastavitelné bederní opěrky (pro řidiče) a hliníkové prahové lišty předních dveří s logem X-PERIENCE. Nad bezpečností bdí sedm airbagů a nejmodernější asistenční systémy, od elektronicky řízeného stabilizačního systému ESC, přes elektronickou uzávěrku diferenciálů obou náprav EDS a samosvorný diferenciál přední nápravy XDS, až po multikolizní brzdu. Na přání jsou k dispozici mimo jiné přední LED světlomety, adaptivní tempomat ACC se sledováním překážek před vozem Front Assist a funkcí nouzového brzdění City, systém pro rozpoznávání únavy řidiče a asistent pro jízdu v jízdním pruhu.

Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI