Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji

vloženo

Nový Seat Leon X-Perience vycházející z modelu Seat Leon a doplněný o pohon všech kol pořídíte již od 599 900 Kč, přičemž o pohon se bude starat vznětová šestnáctistovka TDI. Za Silnější dvoulitr TDI se pak připlácí 44 000 Kč.

Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji

Seat zahájil prodej nového modelu Leon X-PERIENCE, jehož specifická výbava je zárukou radosti z jízdy na všech cestách. Nejnovější člen úspěšné modelové řady Leon je parťákem pro aktivní životní styl založený na individualismu a rozmanitosti díky kombinaci emocionálního designu s nejmodernější technikou a optimálních užitných vlastností s překvapivou univerzálností, a to za ceny, které na českém trhu začínají již od 599 900 Kč. Nový SEAT Leon X-PERIENCE se tím řadí po bok ostatních modelů SEAT, které tradičně nabízejí vynikající poměr cena/výkon.


Zákazníci na českém trhu mají pro Leon X-PERIENCE na výběr čtyři kombinace motorů a převodovek. Ve všech případech je hnací síla přenášena na všechna čtyři kola prostřednictvím mezinápravové spojky Haldex páté generace. Vstupní model Leon X-PERIENCE 1.6 TDI 4WD s šestistupňovou mechanickou převodovkou nabízí nejvyšší výkon 81 kW/110 k při průměrné spotřebě 4,8 l/100 km a jeho cena byla stanovena na 599 900 Kč.

Leon X-PERIENCE 2.0 TDI 4WD 110 kW/150 k s šestistupňovou mechanickou převodovkou a spotřebou 4,9 l/100 km přijde na 643 900 Kč, zatímco vrcholná verze vyladěná na 135 kW/184 k se spotřebou 5,1 l/100 km stojí 718 900 Kč a v sériové výbavě má šestistupňovou převodovku DSG. Pro příznivce zážehových motorů je připraven čtyřválec 1.8 TSI 4WD 132 kW/180 k v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG za 655 900 Kč.

Základem nového modelu Leon X-PERIENCE je Leon ST, jehož emocionální design je doplněn mnoha prvky ve stylu SUV, mezi něž patří robustní ochranné lišty na bočních prazích a kolem podběhů kol, velké otvory pro přívod vzduchu na přídi, integrované mlhové světlomety včetně funkce statických světel pro odbočování a přední spoiler s hliníkovou povrchovou úpravou.

Také záď se odlišuje specifickým nárazníkem s hliníkovou ozdobnou lištou a chromovanými koncovkami výfukové soustavy u obou nejvýkonnějších motorů. Rozšířené podběhy kol vyplňují 17“ kola s pneumatikami 205/55 R 17 a podvozek se kromě specifického nastavení vyznačuje také zvýšenou světlou výškou (+27 mm). Leon X-PERIENCE je atraktivní také svým interiérem s výjimečnou úrovní variability. Nestačí-li objem zavazadlového prostoru 587 až 1470 litrů, přijdou ke slovu podélné střešní nosiče s černou či chromovanou povrchovou úpravou.

Sériová výbava
modelu Leon X-PERIENCE zahrnuje kromě výše uvedených prvků také automatickou dvouzónovou klimatizaci Climatronic, tempomat, sportovní sedadla vpředu včetně nastavitelné bederní opěrky (pro řidiče) a hliníkové prahové lišty předních dveří s logem X-PERIENCE. Nad bezpečností bdí sedm airbagů a nejmodernější asistenční systémy, od elektronicky řízeného stabilizačního systému ESC, přes elektronickou uzávěrku diferenciálů obou náprav EDS a samosvorný diferenciál přední nápravy XDS, až po multikolizní brzdu. Na přání jsou k dispozici mimo jiné přední LED světlomety, adaptivní tempomat ACC se sledováním překážek před vozem Front Assist a funkcí nouzového brzdění City, systém pro rozpoznávání únavy řidiče a asistent pro jízdu v jízdním pruhu.

Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji Fotografie k článku Seat Leon X-Perience s pohonem všech kol v prodeji
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy