Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější

vloženo

Na podzim přijdou na trh modely Exeo s novou tváří. V příplatkové výbavě se nově objeví bi-xenonové světlomety s integrovanými světly pro denní svícení nebo zadní LED světla. Vznětové přeplňované motory TDI budou o něco hospodárnější a dojde k celé řadě vylepšení. V příštím roce se Exeo dočká například systému Start/Stop snižující spotřebu paliva.

Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější

Paleta motorů pokrývá rozpětí výkonů od 88 kW do 155 kW (120 k až 210 k). Nejmodernější jednotky TDI s přímým vstřikováním common rail jsou zdrojem suverénní hnací síly provázené kultivovaným chodem a vynikající hospodárností. Pro zvlášť na komfort orientované řidiče je jako velmi zajímavá alternativa mechanické převodovky určena převodovka multitronic s pádly na volantu pro manuální řazení. Tato účinná samočinná převodovka se dodává na přání pro verze 2.0 TSI se 147 kW (200 k) a 2.0 TDI se 105 kW (143 k). Konstruktéři se u pohonných jednotek zaměřili na zvýšení hospodárnosti. Zdokonalováním se jim podařilo snížit emise CO2 všech verzí TDI o 7 gramů na kilometr. Sedany s výkonem 88 kW a 105 kW (120 k a 143 k) s mechanickou převodovkou se nyní pohybují pod hranicí 130 gramů na kilometr.


Model Exeo opouští brány výrobního závodu Martorell nedaleko Barcelony. Součástí sériové výbavy je sedm airbagů včetně kolenního airbagu pro řidiče, stabilizační systém ESP s ABS a elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD a automatické sledování tlaku vzduchu v pneumatikách. V seznamu výbavy na přání se navíc dodává celá řada technicky inovativních prvků, mezi něž patří navigační systém DVD, natáčecí bi-xenonové světlomety a audiosystém Bose.

Exeo dlouhé 4,66 metru je zástupcem střední třídy. Nabízí prostor pro pět cestujících a odpovídající zavazadlový prostor. Kombi Exeo ST nabízí ještě více praktičnosti. Díky objemu zavazadlového prostoru 442 až 1354 litrů, širokému zadnímu výklopnému víku a vysoké úrovni variability je Exeo ST dokonalým partnerem pro všechny výzvy aktivního sportovního životního stylu nebo úspěšného pracovního dne.

Seat

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější Fotografie k článku Seat Exeo - opět o kousek mladší a úspornější
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte