S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu

vloženo

Volkswagen připravil pro fanoušky florbalu atraktivní soutěž „S Volkswagenem za florbalem“, jejíž vítěz získá letecký zájezd pro dvě osoby na mistrovství světa ve florbalu ve švédském Göteborgu. Zajímavé ceny čekají i na další soutěžící. Volkswagen je dlouhodobým partnerem českého florbalu a české florbalové reprezentace.

S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu S Volkswagenem na mistrovství světa ve florbalu

Už jen deset dní zbývá do konce soutěže, kterou pro fanoušky florbalu vyhlásil Volkswagen na webové stránce www.playblue.cz. K účasti v soutěži stačí odpovědět na deset vědomostních otázek a jednu tipovací otázku. U vědomostních otázek jsou na výběr vždy tři odpovědi, z nichž jen jedna je správná. V případě stejného počtu správných odpovědí rozhoduje o pořadí soutěžících přesnější odpověď na tipovací otázku a v případě shody datum a čas odeslání soutěžní odpovědi.


Na výherce soutěže „S Volkswagenem za florbalem“ čeká letecký zájezd do Göteborgu, dějiště jubilejního 10. Mistrovství světa ve florbalu, které začne 5. prosince 2014. Zájezd je pro dvě osoby včetně ubytování a vstupenek na semifinálová a finálová utkání ve dnech 13. a 14. prosince 2014. Vítěz soutěže se může těšit také na setkání s vybranými českými reprezentanty.

S prázdnou neodejdou ani soutěžící, kteří se umístí na druhém až desátém místě. Ekvivalentem stříbrné a bronzové medaile bude zapůjčení vozu Volkswagen s plnou nádrží na týden, resp. na víkend, zatímco soutěžící na 4. až 10. místě obdrží hodnotné dárkové předměty Volkswagen, jako jsou batohy, osušky a kšiltovky.

Volkswagen začal spolupracovat s Českou florbalovou unií v roce 2012 a v současnosti podporuje český florbal na školní, extraligové i reprezentační úrovni. Volkswagen je například hlavním partnerem celorepublikového florbalového poháru „Think Blue. Cup.“ pro žáky prvního stupně základních škol, který byl v listopadu zahájen okresními koly a v dubnu 2015 vyvrcholí Finálovým turnajem v Praze.

V rámci florbalových extraligových soutěží mužů a žen uděluje Volkswagen „Cenu Play Blue.“ týmu, který za celou sezonu nastřádá nejmenší počet trestných minut. Volkswagen oceňováním nejčistějších týmů, které maximálně naplňují principy fair play, vytváří paralelu se svou filozofií „Think Blue.“ zaměřenou na maximální ochranu životního prostředí. Kromě toho je Volkswagen partnerem mužských a ženských reprezentačních týmů České republiky.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..