Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění

vloženo

Konec prázdnin už moc léto nepřipomíná. Podzim se blíží a s ním i tradiční výlety do přírody. Procházky, túry, ale i cyklistika. Toto období, kdy už slunce nepálí a vzduch je trochu chladnější, je vhodné na cestu do přírody na kole.

Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění

Ať už jedete sami, v páru nebo s celou rodinou je zapotřebí se tam nějak dostat. Málokdo má možnost otevřít dveře a stát uprostřed krásné krajiny plné luk, lesů a hor. Většina z nás se musí na tato krásná místa nějak dostat. Běžně se přesouváme z bodu A do bodu B pomocí automobilu. Taky samozřejmě všichni víme, že kola mohou jednoduše s námi, víte ale, kam je můžete umístit a na co se ptát při výběru nosiče?


Kam s kolem?

Pro mnohé je možná překvapením, kam všude kolo můžeme umístit. Kromě střechy, můžeme zvolit nosič umístěný na tažném zařízení, střešní nosič, anebo na pátých dveřích. Každý z těchto způsobů má své výhody a nevýhody. Střešní nosiče mají jednu velkou výhodu. Nemusíme se bát, že se nedostaneme do kufru. Kromě toho nám ani nezabírají místo, v případě, že s sebou chceme brát vozík. Nevýhodou je ale rychlost. Musíte být opatrnější, aby se vám kolo ve vysoké rychlosti neuvolnilo. Kromě toho si dávejte i větší pozor při najíždění do parkovišť nákupních center, nejednou se stalo, že řidič na kola zapomněl.

S kolem na tažném zařízení můžete mít větší jistotu ve vyšších rychlostech a nemusíte se bát parkování v garážích. Tento způsob upevnění kola vám ukládá povinnost zařídit si ještě jednu SPZ, kterou jste nuceni připevnit na nosič kol. Nevýhodou u některých nosičů může být špatná přístupnost do kufru, na to je třeba si dávat pozor. Nakonec nosiče na pátých dveřích. Tam je nejdůležitější dát si pozor na zátěž a kupovat nosič na přesný typ auta. Nekvalitní nosič vám může rozbít zadní sklo.


redakce

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up