Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění

vloženo

Konec prázdnin už moc léto nepřipomíná. Podzim se blíží a s ním i tradiční výlety do přírody. Procházky, túry, ale i cyklistika. Toto období, kdy už slunce nepálí a vzduch je trochu chladnější, je vhodné na cestu do přírody na kole.

Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění Rozhodněte se pro správný nosič kola podle jeho umístění

Ať už jedete sami, v páru nebo s celou rodinou je zapotřebí se tam nějak dostat. Málokdo má možnost otevřít dveře a stát uprostřed krásné krajiny plné luk, lesů a hor. Většina z nás se musí na tato krásná místa nějak dostat. Běžně se přesouváme z bodu A do bodu B pomocí automobilu. Taky samozřejmě všichni víme, že kola mohou jednoduše s námi, víte ale, kam je můžete umístit a na co se ptát při výběru nosiče?


Kam s kolem?

Pro mnohé je možná překvapením, kam všude kolo můžeme umístit. Kromě střechy, můžeme zvolit nosič umístěný na tažném zařízení, střešní nosič, anebo na pátých dveřích. Každý z těchto způsobů má své výhody a nevýhody. Střešní nosiče mají jednu velkou výhodu. Nemusíme se bát, že se nedostaneme do kufru. Kromě toho nám ani nezabírají místo, v případě, že s sebou chceme brát vozík. Nevýhodou je ale rychlost. Musíte být opatrnější, aby se vám kolo ve vysoké rychlosti neuvolnilo. Kromě toho si dávejte i větší pozor při najíždění do parkovišť nákupních center, nejednou se stalo, že řidič na kola zapomněl.

S kolem na tažném zařízení můžete mít větší jistotu ve vyšších rychlostech a nemusíte se bát parkování v garážích. Tento způsob upevnění kola vám ukládá povinnost zařídit si ještě jednu SPZ, kterou jste nuceni připevnit na nosič kol. Nevýhodou u některých nosičů může být špatná přístupnost do kufru, na to je třeba si dávat pozor. Nakonec nosiče na pátých dveřích. Tam je nejdůležitější dát si pozor na zátěž a kupovat nosič na přesný typ auta. Nekvalitní nosič vám může rozbít zadní sklo.


redakce

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu