Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním

vloženo

Zcela novou alternativu, jak si pořídit ojetý vůz bez nutnosti skládat akontaci, začala nabízet síť autobazarů Auto ESA. Jde o kombinaci výhod operativního leasingu a spotřebitelského úvěru.

Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním

Zákazníci si nyní mohou vybrat financování vozidla s nulovou akontací a zároveň s nízkými měsíčními splátkami. Po uplynutí dvou nebo tří let pak mají na výběr - buď zůstatkovou hodnotu doplatí, nebo od nich Auto ESA vozidlo vykoupí zpět. Produkt nazvaný „Operativní financování“ tak reaguje na požadavek trhu, kdy stále více zákazníků chce vůz využívat ihned, bez nutnosti několikaletého spoření.

„Věříme, že tento produkt osloví především ty zákazníky, kteří chtějí naspořené finanční prostředky využít na něco jiného než na nákup vozu, ale přesto si vůz chtějí pořídit. Uspořené finance pak mohou použít například na rekonstrukci bytu, cestování nebo je investovat do vzdělání,“ říká Pavel Foltýn z  Auto ESA, které novinku ve financování nabízí pod označením „Operativní financování“. Výhoda nového produktu spočívá především v nulové akontaci a dále v garanci nabídky zpětného odkupu za aktuální výkupní cenu platnou v době odkupu. Na konci splátkového období si tedy může zákazník vůz buď odkoupit, nebo jej za předem stanovených podmínek vrátit zpět do bazaru, případně si vybrat nové auto. 

O novinku je překvapivě velký zájem. Podle odborníků se jedná o trend, který kopíruje chování zákazníků v západní Evropě nebo USA. Tam se totiž formou splátek nakupuje až 80 % všech automobilů. „Česká veřejnost si začíná uvědomovat, že nákup automobilu nemusí být nutně spojen s dlouhodobým spořením na akontaci a následnou finanční zátěží ve formě vysokých splátek,“ tvrdí Petr Přikryl, předseda Asociace prodejců použitých automobilů-autobazarů ČR.

 

Garance nabídky zpětného odkupu je zároveň i určitou pojistkou pro ty, kteří by se mohli dostat do potíží se splácením. Po uplynutí dohodnutého období totiž může zákazník vůz prodat zpět do autobazaru a získat tak část financí zaplacených formou předchozích splátek zpět.

Jako příklad financování s garantovaným odkupem uvádí Pavel Foltýn jeden z nejžádanějších ojetých vozů současnosti, model ŠKODA Octavia II, 1,6TDI, r.v. 2013 v ceně 270.000,- Kč. Klient na začátku splátkového období neplatí žádnou akontaci a při délce financování 36 měsíců platí pouze měsíční splátku ve výši 4.700,- Kč. Po skončení tohoto období může vůz odkoupit nebo jej vrátit do autobazaru a s využitím stejného produktu si pořídit vůz nový. „Rodinný rozpočet tak nebude zatížen vysokými splátkami a klient může mít každé dva nebo tři roky nový automobil,“ uzavírá zástupce Auto ESA.

redakce


Fotografie k článku

Fotografie k článku Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala