Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním

vloženo

Zcela novou alternativu, jak si pořídit ojetý vůz bez nutnosti skládat akontaci, začala nabízet síť autobazarů Auto ESA. Jde o kombinaci výhod operativního leasingu a spotřebitelského úvěru.

Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním

Zákazníci si nyní mohou vybrat financování vozidla s nulovou akontací a zároveň s nízkými měsíčními splátkami. Po uplynutí dvou nebo tří let pak mají na výběr - buď zůstatkovou hodnotu doplatí, nebo od nich Auto ESA vozidlo vykoupí zpět. Produkt nazvaný „Operativní financování“ tak reaguje na požadavek trhu, kdy stále více zákazníků chce vůz využívat ihned, bez nutnosti několikaletého spoření.


„Věříme, že tento produkt osloví především ty zákazníky, kteří chtějí naspořené finanční prostředky využít na něco jiného než na nákup vozu, ale přesto si vůz chtějí pořídit. Uspořené finance pak mohou použít například na rekonstrukci bytu, cestování nebo je investovat do vzdělání,“ říká Pavel Foltýn z  Auto ESA, které novinku ve financování nabízí pod označením „Operativní financování“. Výhoda nového produktu spočívá především v nulové akontaci a dále v garanci nabídky zpětného odkupu za aktuální výkupní cenu platnou v době odkupu. Na konci splátkového období si tedy může zákazník vůz buď odkoupit, nebo jej za předem stanovených podmínek vrátit zpět do bazaru, případně si vybrat nové auto. 

O novinku je překvapivě velký zájem. Podle odborníků se jedná o trend, který kopíruje chování zákazníků v západní Evropě nebo USA. Tam se totiž formou splátek nakupuje až 80 % všech automobilů. „Česká veřejnost si začíná uvědomovat, že nákup automobilu nemusí být nutně spojen s dlouhodobým spořením na akontaci a následnou finanční zátěží ve formě vysokých splátek,“ tvrdí Petr Přikryl, předseda Asociace prodejců použitých automobilů-autobazarů ČR.

 

Garance nabídky zpětného odkupu je zároveň i určitou pojistkou pro ty, kteří by se mohli dostat do potíží se splácením. Po uplynutí dohodnutého období totiž může zákazník vůz prodat zpět do autobazaru a získat tak část financí zaplacených formou předchozích splátek zpět.

Jako příklad financování s garantovaným odkupem uvádí Pavel Foltýn jeden z nejžádanějších ojetých vozů současnosti, model ŠKODA Octavia II, 1,6TDI, r.v. 2013 v ceně 270.000,- Kč. Klient na začátku splátkového období neplatí žádnou akontaci a při délce financování 36 měsíců platí pouze měsíční splátku ve výši 4.700,- Kč. Po skončení tohoto období může vůz odkoupit nebo jej vrátit do autobazaru a s využitím stejného produktu si pořídit vůz nový. „Rodinný rozpočet tak nebude zatížen vysokými splátkami a klient může mít každé dva nebo tři roky nový automobil,“ uzavírá zástupce Auto ESA.

redakce


Fotografie k článku

Fotografie k článku Revoluce ve financování ojetin – Auto ESA přichází s operativním financováním
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka