Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích

vloženo

Poslední generace Laguny nestačila na konkurenci v téměř žádném ohledu. Přestože můžeme její design považovat s odstupem času za povedený, velikostí nestačila na zvětšující se konkurenty a uvnitř působila spíše jako menší model Mégane. Chyběla moderní elektronika a pošramocená pověst udělala také své. Renault však již představil nástupce v podobě modelu Talisman, který nahradí i model Latitude.

Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích

Nástupce Laguny se objeví podle všeho v září na autosalonu ve Frankfurtu. Renault postavil nového zástupce střední třídy na podvozkové modulární platformě CMF a v interiéru čerpá z modelu Espace. Tříprostorová kaserie bude na délku měřit 4,85 m, na šířku 1,87 m a na výšku 1,46 m, přičemž rozvor dosáhne dnes již obvyklé hodnoty 2,81 metru. Zavazadelník pak poskytne 608 litrů objemu.


Podle francouzské automobilky nabídne Talisman nadprůměrné pohodlí na předních sedadlech. Sedadla ze série Initiale Paris budou vyhřívaná, odvětrávaná a masážní - záleží, co si zvolíte. Díky multimediální dotykové obrazovce R-Link 2 si lze nahrát až 6 profilů nastavení.



Pod kapotou se objeví tři vznětové pohonné jednotky, všechny čtyřválcové. Nejslabší bude patnáctistovka o výkonu 81 kW, chybět nebudou dvě verze šestnáctistovky – 96 kW a 118 kW.



Při uvedení na trh benzínové agregáty zastoupí pouze šestnáctistovka spojená s automatickou převodovkou.

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport