Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích

vloženo

Poslední generace Laguny nestačila na konkurenci v téměř žádném ohledu. Přestože můžeme její design považovat s odstupem času za povedený, velikostí nestačila na zvětšující se konkurenty a uvnitř působila spíše jako menší model Mégane. Chyběla moderní elektronika a pošramocená pověst udělala také své. Renault však již představil nástupce v podobě modelu Talisman, který nahradí i model Latitude.

Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Nástupce Laguny se objeví podle všeho v září na autosalonu ve Frankfurtu. Renault postavil nového zástupce střední třídy na podvozkové modulární platformě CMF a v interiéru čerpá z modelu Espace. Tříprostorová kaserie bude na délku měřit 4,85 m, na šířku 1,87 m a na výšku 1,46 m, přičemž rozvor dosáhne dnes již obvyklé hodnoty 2,81 metru. Zavazadelník pak poskytne 608 litrů objemu.

Podle francouzské automobilky nabídne Talisman nadprůměrné pohodlí na předních sedadlech. Sedadla ze série Initiale Paris budou vyhřívaná, odvětrávaná a masážní - záleží, co si zvolíte. Díky multimediální dotykové obrazovce R-Link 2 si lze nahrát až 6 profilů nastavení.



Pod kapotou se objeví tři vznětové pohonné jednotky, všechny čtyřválcové. Nejslabší bude patnáctistovka o výkonu 81 kW, chybět nebudou dvě verze šestnáctistovky – 96 kW a 118 kW.



Při uvedení na trh benzínové agregáty zastoupí pouze šestnáctistovka spojená s automatickou převodovkou.

redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích Fotografie k článku Renault Talisman - nástupce Laguny na dalších fotografiích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě