Renault Espace (2002-současnost)

vloženo

Vydržet více než 10 let na trhu dokáže v současné době jen hrstka modelů. Avantgardně pojatý Espace dokazuje svou jedinečnost již jedenáctým rokem. Aktuální čtvrtá generace sjíždí z výrobních pásů od roku 2002 a zatím to vypadá, že nástupce nepřijde tak rychle. Propad cen prvních ročníků je doslova drastický, proto nás zajímalo, jakou ojetinou je tento futuristický model.

Renault Espace (2002-současnost) Renault Espace (2002-současnost)

KLADY:


  • jízdní vlastnosti a komfort
  • výhled z vozu
  • prostornost a variabilita
  • čtyřzónová klimatizace
  • karoserie bez koroze
  • ceny ojetin
  • odolnost podvozku
  • přesné řízení
  • vysoká pasivní bezpečnost
  • bohatá výbava

ZÁPORY:

  • nespolehlivá elektroinstalace
  • velký průměr otáčení (Grand)
  • těžká manipulace se sedadly
  • velké prosklení = rychlé zahřívání interiéru
  • horší dílenské zpracování zavazadelníku
  • dražší karosářské díly


Vůz poskytla autopůjčovna Budget >>


redakce

Vyhledat vozidla v inzerci: Renault

Fotografie k článku

Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost) Fotografie k článku Renault Espace (2002-současnost)
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech