Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

vloženo

Světovou premiéru si na pařížském autosalonu odbývá Range Rover čtvrté generace, který shodil oproti svému předchůdci neuvěřitelných 420 kg a je tak o celých 39% lehčí. Range Rover se dostane k českým zákazníkům na počátku roku 2013 a zájemce přijde minimálně na 2 293.680 Kč.

Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

Nový model prémiového Range Roveru čtvrté generace navazuje na vlnu designu původního modelu, ale s celohliníkovou lehkou konstrukcí shodil 420 kilogramů a je tak o 39 % lehčí než předchozí model. Hliníková konstrukce byla navržena tak, aby odolala neúprosným off-roadovým požadavkům. Díky této konstrukci si nový model polepšil co do výkonu, agility a změnila se i hospodárnost vozu a podařilo se snížit emise CO2. Silnou, pevnou a lehkou karoserii doplňuje celohliníková přední a zadní část podvozku s nově sestaveným vzduchovým odpružením. „Nový Range Rover zůstává věrný základnímu a jedinečnému charakteru vozu čili kombinaci luxusu, výkonu a výborných schopností v každém terénu. Díky jeho designu a lehké konstrukci můžeme našim zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a elegantnější vůz se zdokonaleným ovládáním,“ dodal John Edwards, Global Brand Director, Land Rover.


Mezi největší inovace automobilového průmyslu patří nová generace systému Terrain Response, který aktualizuje aktuální jízdní podmínky a podle povrchu automaticky volí nejvhodnější nastavení vozu. K razantnímu snížení hluku přispívají prvky jako optimalizovaná konstrukce, akustická laminace předního skla a bočních skel. Přepychový interiér se pyšní charakteristickými prvky designu Range Roveru, kterému se dostalo velmi moderního vzhledu s čistými a elegantními plochami vyvedených v nejjemnější kůži a dýze. Interiér je vybaven od surroundových systémů Meridian, přes elektrické horní i dolní zavírání zavazadlového prostoru až po vylepšený rám a technologie asistence řízení. Nízkoemisní technologie motoru Technologicky vyspělé dieselové a benzinové motory byly pro nový Range Rover optimalizované tak, aby dosáhly minimální spotřeby paliva a emisí, které začínají na pouhých 196 g/km.

V průběhu roku se nový model stane prvním Range Roverem s hybridním motorem, který bude vyráběn v britském městě Solihull. Tam se nachází továrna, která se zaměřuje právě na hliníkové konstrukce a využívá k tomu nízkoenergetických technologií. Nové modely budou v prodeji od října 2012 u všech autorizovaných prodejců a k zákazníkům se první vozy dostanou na počátku roku 2013. Zákazníci si mohou vybrat ze tří variant motorizace:

Range Rover 3,0 TDV6 HSE od 2 293 680 Kč (3,0 V6 diesel, 258 koní, 600 Nm)
Range Rover 4,4 SDV8 Voque od 2 757 360 Kč (4,4 V8 diesel, 339 koní, 700 Nm)
Range Rover 5,0 V8 S/C Voque od 2 925 000 Kč (5,0 V8 s komp., 510 koní, 625 Nm)

Grayling Czech Republic/Jaguar Land Rover Austria

Vyhledat vozidla v inzerci: Land rover

Fotografie k článku

Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem