Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

vloženo

Světovou premiéru si na pařížském autosalonu odbývá Range Rover čtvrté generace, který shodil oproti svému předchůdci neuvěřitelných 420 kg a je tak o celých 39% lehčí. Range Rover se dostane k českým zákazníkům na počátku roku 2013 a zájemce přijde minimálně na 2 293.680 Kč.

Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Nový model prémiového Range Roveru čtvrté generace navazuje na vlnu designu původního modelu, ale s celohliníkovou lehkou konstrukcí shodil 420 kilogramů a je tak o 39 % lehčí než předchozí model. Hliníková konstrukce byla navržena tak, aby odolala neúprosným off-roadovým požadavkům. Díky této konstrukci si nový model polepšil co do výkonu, agility a změnila se i hospodárnost vozu a podařilo se snížit emise CO2. Silnou, pevnou a lehkou karoserii doplňuje celohliníková přední a zadní část podvozku s nově sestaveným vzduchovým odpružením. „Nový Range Rover zůstává věrný základnímu a jedinečnému charakteru vozu čili kombinaci luxusu, výkonu a výborných schopností v každém terénu. Díky jeho designu a lehké konstrukci můžeme našim zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a elegantnější vůz se zdokonaleným ovládáním,“ dodal John Edwards, Global Brand Director, Land Rover.

Mezi největší inovace automobilového průmyslu patří nová generace systému Terrain Response, který aktualizuje aktuální jízdní podmínky a podle povrchu automaticky volí nejvhodnější nastavení vozu. K razantnímu snížení hluku přispívají prvky jako optimalizovaná konstrukce, akustická laminace předního skla a bočních skel. Přepychový interiér se pyšní charakteristickými prvky designu Range Roveru, kterému se dostalo velmi moderního vzhledu s čistými a elegantními plochami vyvedených v nejjemnější kůži a dýze. Interiér je vybaven od surroundových systémů Meridian, přes elektrické horní i dolní zavírání zavazadlového prostoru až po vylepšený rám a technologie asistence řízení. Nízkoemisní technologie motoru Technologicky vyspělé dieselové a benzinové motory byly pro nový Range Rover optimalizované tak, aby dosáhly minimální spotřeby paliva a emisí, které začínají na pouhých 196 g/km.

V průběhu roku se nový model stane prvním Range Roverem s hybridním motorem, který bude vyráběn v britském městě Solihull. Tam se nachází továrna, která se zaměřuje právě na hliníkové konstrukce a využívá k tomu nízkoenergetických technologií. Nové modely budou v prodeji od října 2012 u všech autorizovaných prodejců a k zákazníkům se první vozy dostanou na počátku roku 2013. Zákazníci si mohou vybrat ze tří variant motorizace:

Range Rover 3,0 TDV6 HSE od 2 293 680 Kč (3,0 V6 diesel, 258 koní, 600 Nm)
Range Rover 4,4 SDV8 Voque od 2 757 360 Kč (4,4 V8 diesel, 339 koní, 700 Nm)
Range Rover 5,0 V8 S/C Voque od 2 925 000 Kč (5,0 V8 s komp., 510 koní, 625 Nm)

Grayling Czech Republic/Jaguar Land Rover Austria

Vyhledat vozidla v inzerci: Land rover

Fotografie k článku

Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi