Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

vloženo

Světovou premiéru si na pařížském autosalonu odbývá Range Rover čtvrté generace, který shodil oproti svému předchůdci neuvěřitelných 420 kg a je tak o celých 39% lehčí. Range Rover se dostane k českým zákazníkům na počátku roku 2013 a zájemce přijde minimálně na 2 293.680 Kč.

Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

Nový model prémiového Range Roveru čtvrté generace navazuje na vlnu designu původního modelu, ale s celohliníkovou lehkou konstrukcí shodil 420 kilogramů a je tak o 39 % lehčí než předchozí model. Hliníková konstrukce byla navržena tak, aby odolala neúprosným off-roadovým požadavkům. Díky této konstrukci si nový model polepšil co do výkonu, agility a změnila se i hospodárnost vozu a podařilo se snížit emise CO2. Silnou, pevnou a lehkou karoserii doplňuje celohliníková přední a zadní část podvozku s nově sestaveným vzduchovým odpružením. „Nový Range Rover zůstává věrný základnímu a jedinečnému charakteru vozu čili kombinaci luxusu, výkonu a výborných schopností v každém terénu. Díky jeho designu a lehké konstrukci můžeme našim zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a elegantnější vůz se zdokonaleným ovládáním,“ dodal John Edwards, Global Brand Director, Land Rover.


Mezi největší inovace automobilového průmyslu patří nová generace systému Terrain Response, který aktualizuje aktuální jízdní podmínky a podle povrchu automaticky volí nejvhodnější nastavení vozu. K razantnímu snížení hluku přispívají prvky jako optimalizovaná konstrukce, akustická laminace předního skla a bočních skel. Přepychový interiér se pyšní charakteristickými prvky designu Range Roveru, kterému se dostalo velmi moderního vzhledu s čistými a elegantními plochami vyvedených v nejjemnější kůži a dýze. Interiér je vybaven od surroundových systémů Meridian, přes elektrické horní i dolní zavírání zavazadlového prostoru až po vylepšený rám a technologie asistence řízení. Nízkoemisní technologie motoru Technologicky vyspělé dieselové a benzinové motory byly pro nový Range Rover optimalizované tak, aby dosáhly minimální spotřeby paliva a emisí, které začínají na pouhých 196 g/km.

V průběhu roku se nový model stane prvním Range Roverem s hybridním motorem, který bude vyráběn v britském městě Solihull. Tam se nachází továrna, která se zaměřuje právě na hliníkové konstrukce a využívá k tomu nízkoenergetických technologií. Nové modely budou v prodeji od října 2012 u všech autorizovaných prodejců a k zákazníkům se první vozy dostanou na počátku roku 2013. Zákazníci si mohou vybrat ze tří variant motorizace:

Range Rover 3,0 TDV6 HSE od 2 293 680 Kč (3,0 V6 diesel, 258 koní, 600 Nm)
Range Rover 4,4 SDV8 Voque od 2 757 360 Kč (4,4 V8 diesel, 339 koní, 700 Nm)
Range Rover 5,0 V8 S/C Voque od 2 925 000 Kč (5,0 V8 s komp., 510 koní, 625 Nm)

Grayling Czech Republic/Jaguar Land Rover Austria

Vyhledat vozidla v inzerci: Land rover

Fotografie k článku

Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h