Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

vloženo

Světovou premiéru si na pařížském autosalonu odbývá Range Rover čtvrté generace, který shodil oproti svému předchůdci neuvěřitelných 420 kg a je tak o celých 39% lehčí. Range Rover se dostane k českým zákazníkům na počátku roku 2013 a zájemce přijde minimálně na 2 293.680 Kč.

Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny

Nový model prémiového Range Roveru čtvrté generace navazuje na vlnu designu původního modelu, ale s celohliníkovou lehkou konstrukcí shodil 420 kilogramů a je tak o 39 % lehčí než předchozí model. Hliníková konstrukce byla navržena tak, aby odolala neúprosným off-roadovým požadavkům. Díky této konstrukci si nový model polepšil co do výkonu, agility a změnila se i hospodárnost vozu a podařilo se snížit emise CO2. Silnou, pevnou a lehkou karoserii doplňuje celohliníková přední a zadní část podvozku s nově sestaveným vzduchovým odpružením. „Nový Range Rover zůstává věrný základnímu a jedinečnému charakteru vozu čili kombinaci luxusu, výkonu a výborných schopností v každém terénu. Díky jeho designu a lehké konstrukci můžeme našim zákazníkům nabídnout ještě pohodlnější a elegantnější vůz se zdokonaleným ovládáním,“ dodal John Edwards, Global Brand Director, Land Rover.


Mezi největší inovace automobilového průmyslu patří nová generace systému Terrain Response, který aktualizuje aktuální jízdní podmínky a podle povrchu automaticky volí nejvhodnější nastavení vozu. K razantnímu snížení hluku přispívají prvky jako optimalizovaná konstrukce, akustická laminace předního skla a bočních skel. Přepychový interiér se pyšní charakteristickými prvky designu Range Roveru, kterému se dostalo velmi moderního vzhledu s čistými a elegantními plochami vyvedených v nejjemnější kůži a dýze. Interiér je vybaven od surroundových systémů Meridian, přes elektrické horní i dolní zavírání zavazadlového prostoru až po vylepšený rám a technologie asistence řízení. Nízkoemisní technologie motoru Technologicky vyspělé dieselové a benzinové motory byly pro nový Range Rover optimalizované tak, aby dosáhly minimální spotřeby paliva a emisí, které začínají na pouhých 196 g/km.

V průběhu roku se nový model stane prvním Range Roverem s hybridním motorem, který bude vyráběn v britském městě Solihull. Tam se nachází továrna, která se zaměřuje právě na hliníkové konstrukce a využívá k tomu nízkoenergetických technologií. Nové modely budou v prodeji od října 2012 u všech autorizovaných prodejců a k zákazníkům se první vozy dostanou na počátku roku 2013. Zákazníci si mohou vybrat ze tří variant motorizace:

Range Rover 3,0 TDV6 HSE od 2 293 680 Kč (3,0 V6 diesel, 258 koní, 600 Nm)
Range Rover 4,4 SDV8 Voque od 2 757 360 Kč (4,4 V8 diesel, 339 koní, 700 Nm)
Range Rover 5,0 V8 S/C Voque od 2 925 000 Kč (5,0 V8 s komp., 510 koní, 625 Nm)

Grayling Czech Republic/Jaguar Land Rover Austria

Vyhledat vozidla v inzerci: Land rover

Fotografie k článku

Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny Fotografie k článku Range Rover čtvrté generace odhalen včetně ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč