PSA Peugeot Citroën - Základní kámen pro nový závod v Číně

vloženo

Jean Martin Folz, prezident PSA Peugeot Citroën, a Xu Ping, šéf Donfeng Motor Copany Ltd., položili základní kámen pro výstavbu nového závodu Donfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) v čínském Wuhanu. Slavnostnímu aktu přihlížel také francouzský prezident Jacques Chirac a další vládní představitelé obou zemí.

Ilustrační foto k článku PSA Peugeot Citroën - Základní kámen pro nový závod v Číně

Nový závod bude vyrábět auta na společné skupinové platformě č.3, která je určená pro vozy vyšší střední třídy. Staví se na pozemku o rozloze 63 hektarů vedle již existujícího závodu DPCA. Na 250 000 m2 bude stát karosárna, lakovna a montážní linky. Výroba v nové části závodu by se měla rozeběhnout v roce 2009 a produkovat má 150 000 vozů ročně ve dvou fázích.

Tato investice v Číně dá práci 9000 zaměstnanců, kteří budou vyrábět 8 modelů. Závod je dimenzován na kapacitu až 300 000 vozů za rok. Mechanické komponenty se budou dovážet ze závodu v Xiang Fu v provincii Hubei.

PSA Peugeot Citroën začal s čínským partnerem spolupracovat už v roce 2004, a to při výrobě vozů na platformě č. 1 a 2. Nyní se modelová řada zkompletuje a bude zahrnovat modely od malých kompaktních vozů až po velké manažerské limuzíny. V tomto roce PSA přišla na čínský trh už se třemi novými modely – Peugeot 206 v březnu, Citroën C-Triomphe v květnu a C2 (5 dveří) v říjnu. Během tří let (2006 – 2009) hodlá PSA Peugeot Citroën na čínský trh uvést celkem 11 nových modelů.

V roce 2006 se v Číně zatím prodalo 145 000 vozů obou značek, do konce roku by to ale mělo být 200 000.

 


Zdroj: CITROËN Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě