PSA Peugeot Citroën prodala již milion vozů vybavených filtrem pevných částic (FAP)

vloženo

Koncem ledna 2005 vyjel ze závodů PSA Peugeot Citroën již miliontý vůz vybavený filtrem pevných částic (FAP). FAP byl poprvé uveden ve světové premiéře v květnu 2000, a to na modelu Peugeot 607 a zároveň byl tento prvek společností PSA Peugeot Citroën patentován.

Ilustrační foto k článku PSA Peugeot Citroën prodala již milion vozů vybavených filtrem pevných částic (FAP) Postupně byl FAP rozšířen na modelové řady všech segmentů obou značek Peugeot i Citroën. Dnes je k dispozici pro devět skupin koncernových vozů: Peugeot 206, 307, 407, 607 a 807 , a stejně tak i pro Citroën C4, C5, C8 a Xsara Picasso. Stále se zvyšující výroba vedla červnu 2003 až k oslavě 500 000 ks vyrobených vozů s FAPem. Poté již stačilo pouhých 18 měsíců k dosažení miliontého vyrobeného vozu s FAPem. Tento fakt odpovídá velmi rychlému rozšíření FAPu v rámci modelových řad skupiny. PSA Peugeot Citroën je dnes jediným automobilovým konstruktérem na světě, který uspěl s rozšířením takové technologie ve velkosériovém měřítku. Dieselové motory Hdi vybavené filtrem pevných částic se řadí mezi nejčistší motory, pokud jde o snižování znečišťujících emisí, ale také, díky technologii přímého vstřiku paliva common rail, mezi motory s nejnižší mírou emisí CO2, čímž přispívají k potlačení skleníkového efektu. Rozšiřování FAPu v modelových řadách značek Peugeot a Citroën bude pokračovat i v dalších letech. Skupina PSA Peugeot Citroën je potěšena úspěchem, jehož se této technologii dostalo a jejíž spolehlivost a výkonnost umožnily tak masové rozšíření. To je zárukou zlepšení životního prostředí.

Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi