PSA Peugeot Citroën navyšuje výrobu motorů PureTech

vloženo

Skupina PSA Peugeot Citroën oznámila, že do továrny v Trémery v severovýchodní Francii zařadí nový výrobní modul, který jí umožní uspokojit silnou poptávku po tříválcových benzinových motorech EB Turbo PureTech, jímž jsou vybaveny hlavní modely skupiny.

PSA Peugeot Citroën navyšuje výrobu motorů PureTech

Toto rozhodnutí přijal výkonný výbor skupiny dne 26. března na základě zjištění průzkumu konkurenceschopnosti (kvalita, náklady a investice), který proběhl v roce 2014 ve všech evropských výrobních zařízeních skupiny PSA Peugeot Citroën.

Modulární a výkonný tříválcový motor, kterým jsou vybaveny vozy Peugeot 208, 308, 2008 a 3008, Citroën C3, C4, C4 Cactus a C4 Picasso, a také DS 3 a DS 4, umožňuje snížit spotřebu paliva a emise CO2 v průměru o 18 % v porovnání s atmosférickými motory EP „Prince“, které jsou již samy o sobě referencí na trhu.

Vedoucí postavení skupiny PSA Peugeot Citroën na evropském trhu z hlediska emisí CO2 (110,3 g / km v roce 2014) je výsledkem technického know-how skupiny, díky němuž se podařilo snížit spotřebu paliva na velmi nízkou úroveň: 4 l / 100 km (emise 95 g CO2 / km) u benzinových tříválcových motorů EB Turbo PureTech a dokonce 3 l / 100 km u dieselového motoru BlueHDi, díky němuž je dieselový Peugeot 208 s emisemi CO2 pouhých 79 g / km jasně novou referencí na trhu.

Továrna v Trémery vyrobila do ledna roku 2015 již 40 milionů motorů, výrobní komplex Trémery-Metz se stal největším zařízením skupiny PSA Peugeot Citroën. V roce 2014 se zde vyrobilo 1 577 000 motorů a 893 000 převodovek. PSA Peugeot Citroën je také největším soukromým zaměstnavatelem v severovýchodní Francii, kde nabízí 5 300 přímých pracovních míst a přibližně 15 000 nepřímých pracovních míst.

V komentáři k tomuto oznámení ředitel výroby Yann Vincent prohlásil: „Tento nový modul schopný zajistit výrobu 200 000 kusů je výsledkem větší flexibility našeho systému výroby a práce v Trémery. Tento systém byl zaveden za účelem dosažení cílů z hlediska konkurenceschopnosti v celém výrobním řetězci. Aktivně pokračujeme v zavádění našeho projektu „Excelentní továrna“, který si klade za cíl přeměnu našeho průmyslového zařízení na nejlepší světovou úroveň“".

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer