PSA Peugeot Citroën: Město Rennes centrem výroby modelů vyšší třídy

vloženo

Závod skupiny PSA Peugeot Citroën ve francouzském městě Rennes se od konce roku 2005 stává centrem výroby pro vozy nejvyšší třídy obou značek.

Ilustrační foto k článku PSA Peugeot Citroën: Město Rennes centrem výroby modelů vyšší třídy  Vyrábět se tu bude nově také Peugeot 407 Coupé a Citroën C6. Společnou výrobu umožňuje politika jednotných platforem, jejíž počátky se datují do roku 2001. Závod v Rennes se specializuje na vozy, které se vyrábějí na bázi platformy číslo 3 pro segment vyšší třídy. Na této bázi továrna produkuje hned 6 rozdílných karosérií, konkrétně Peugeot 407, 407 SW a 407 Coupé, Citroën C5, C5 Break a C6. Pro specializovanou výrobu modelů Peugeot 407 Coupé a Citroën C6 investovala skupina do závodu celkem 158 milionů eur, a to zejména do výrobních prostředků. Z této částky připadá přes 80 milionů eur na investici do výrobní linky společné pro oba modely. Nová výroba si vyžádala dvě nové haly, karosárna vyrostla na ploše 18 500 m2 pro 265 zaměstnanců, montáž má k dispozici 38 500 m2 plochy pro 560 zaměstnanců. Ve výrobě bude kladen nejvyšší důraz na kvalitu veškeré produkce a jednotlivých operací s tím, že na jeden nový vůz připadá v průměru kolem 10 hodin kontrol! V nové výrobě se nezapomíná ani na individuální přání zákazníků, resp. na precizní řemeslnou práci na detailech, které dají každému vozu osobitý charakter. V současné fázi produkce se vyrábí 90 vozů Peugeot 407 Coupé denně a 15 kusů vozů značky Citroën C6. Po úplném dokončení všech provozů bude denní výrobní kapacita 20 vozů obou značek za hodinu.

Zdroj: Citroën Česká republika

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě