PSA Peugeot Citroën: Investice do dalšího rychlého rozvoje v Číně

vloženo

PSA Peugeot Citroën a Dongfeng Motor Group představily pro svou společnou filiálku Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) plán nových investic, který má prohloubit a urychlit jejich rozvoj v Číně.

Ilustrační foto k článku PSA Peugeot Citroën: Investice do dalšího rychlého rozvoje v Číně Po zdvojnásobení výrobní kapacity společné továrny ve Wuhanu, která nyní může v roce 2008 vyrábět až 300 000 nových vozů ročně, padlo 1.dubna 2006 rozhodnutí o výstavbě nového výrobního centra. Jeho přesné umístění je předmětem hledání a jednání pro další měsíce.

Souběžně s touto aktivitou předpokládá DPCA také posílení svého výrobního plánu v této zemi o další platformu skupiny. Tento proces začal v polovině roku 2004 s využíváním koncernových platforem 1 a 2, ještě do konce desetiletí má být i v Číně využívána platforma číslo 3 pro vozy vyšší střední třídy.

Výrobní základna v Číně tudíž bude disponovat komplexní nabídkou modelů od kompaktních vozů až po velké hatchbacky a sedany. V období 2006 až 2009 tak ve Wuhanu budou vyrábět celkem 9 modelů, včetně 3 nových.

Po uvedení Peugeotu 307 na platformě č.2 v červenci 2004, Peugeotu 206 na platformě č.1 v březnu 2006, rozšíří nabídku ještě letos dva nové modely značky Citroën. Ten první, Citroën C-Triomphe na platformě č.2, se veřejnosti představil už v únoru, druhý citroën se představí do konce roku. Současná nabídka z Wuhanu aktuálně zahrnuje 8 modelů.

Velkorysý projekt vychází z příznivého vývoje na čínském trhu a kapacity DPCA, opírá se o očekávání a potřeby čínských zákazníků, ale také o schopnosti a potenciál 650 inženýrů a odborníků ze závodu.

Čínský automobilový trh v roce 205 zaznamenal nárůst o 24 %, přičemž prodeje DPCA vzrostly dokonce o 57,7 %, z 89 100 aut na 140 400. V roce 2006 se předpokládá prodej kolem 200 000 nových vozů skupiny. K ještě výraznějšímu posílení přítomnosti PSA na čínském trhu, rozvoji DPCA a značek Peugeot a Citroën vznikla společná filiálka s názvem Peugeot Citroën China Automotive Trade Copany Limited, jejímž stoprocentním vlastníkem je skupina PSA.

Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer