PSA Peugeot Citroën: Investice do dalšího rychlého rozvoje v Číně

vloženo

PSA Peugeot Citroën a Dongfeng Motor Group představily pro svou společnou filiálku Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) plán nových investic, který má prohloubit a urychlit jejich rozvoj v Číně.

Po zdvojnásobení výrobní kapacity společné továrny ve Wuhanu, která nyní může v roce 2008 vyrábět až 300 000 nových vozů ročně, padlo 1.dubna 2006 rozhodnutí o výstavbě nového výrobního centra. Jeho přesné umístění je předmětem hledání a jednání pro další měsíce.


Souběžně s touto aktivitou předpokládá DPCA také posílení svého výrobního plánu v této zemi o další platformu skupiny. Tento proces začal v polovině roku 2004 s využíváním koncernových platforem 1 a 2, ještě do konce desetiletí má být i v Číně využívána platforma číslo 3 pro vozy vyšší střední třídy.

Výrobní základna v Číně tudíž bude disponovat komplexní nabídkou modelů od kompaktních vozů až po velké hatchbacky a sedany. V období 2006 až 2009 tak ve Wuhanu budou vyrábět celkem 9 modelů, včetně 3 nových.

Po uvedení Peugeotu 307 na platformě č.2 v červenci 2004, Peugeotu 206 na platformě č.1 v březnu 2006, rozšíří nabídku ještě letos dva nové modely značky Citroën. Ten první, Citroën C-Triomphe na platformě č.2, se veřejnosti představil už v únoru, druhý citroën se představí do konce roku. Současná nabídka z Wuhanu aktuálně zahrnuje 8 modelů.

Velkorysý projekt vychází z příznivého vývoje na čínském trhu a kapacity DPCA, opírá se o očekávání a potřeby čínských zákazníků, ale také o schopnosti a potenciál 650 inženýrů a odborníků ze závodu.

Čínský automobilový trh v roce 205 zaznamenal nárůst o 24 %, přičemž prodeje DPCA vzrostly dokonce o 57,7 %, z 89 100 aut na 140 400. V roce 2006 se předpokládá prodej kolem 200 000 nových vozů skupiny. K ještě výraznějšímu posílení přítomnosti PSA na čínském trhu, rozvoji DPCA a značek Peugeot a Citroën vznikla společná filiálka s názvem Peugeot Citroën China Automotive Trade Copany Limited, jejímž stoprocentním vlastníkem je skupina PSA.

Zdroj: Citroën Česká republika, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou