Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!

vloženo

Citroën Česká republika, s.r.o. plní své závazky v rámci projektu nové image značky a prodejní a servisní síť v Česku roste do krásy.

Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou! Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!

Nejširší modelová řada v historii automobilky, záplava kreativních technologií nebo sportovní image značky. Tím vším se Citroën snaží oslovovat svoje současné i budoucí zákazníky. Značka s dvojitým šípem ve znaku ovšem nezapomíná ani na pokračující modernizaci showroomů a také na nabízení nových služeb. A rok 2010 je z tohoto pohledu doslova přelomový.


Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek. Co mají tato města společného? Ano, i tady mají své prodejny koncesionáři značky Citroën. Ale ne ledajaké. Pětice zmíněných měst se může pochlubit designovými prodejnami ve stylu nové image, kterou se Citroën začal nově prezentovat v roce 2009. „Máme krásná auta, která si zaslouží i krásné a moderní prodejny,“ vysvětluje změnu nejenom České, ale i celosvětové sítě Citroën Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.

Síť dostává novou tvář
Stačí jeden krátký pohled na nový showroom Citroënu a je vám to okamžitě jasné. Vše je uhlazenější, dynamičtější a více trendy – nové prodejny zkrátka vypadají stejně moderně jako všechny nové citroëny.
„S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
 
Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel hned dvě nové prodejny - v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Lepší komfort si ale užívají také samotní zaměstnanci prodejen. K tomu slouží speciální designový nábytek.

Nicméně nejde jen o vizuální stránku věci, prodejce v nové image značky musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu, byly upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách a vše směřuje k jedinému cíli - vyššímu uspokojení zákazníka.

Zdroj: Citroën Česká republika, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou! Fotografie k článku Prvních 5 showroomů Citroënu v nové image je realitou!
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech