První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele

vloženo

Včera byl prvnímu zákazníkovi v Evropě předán Lexus LFA v provedení Nürburgring Package. Britský zájemce si objednal vůz v oranžovém laku v kombinaci s černým interiérem. Lexus LFA v úpravě Nürburgring Package oproti standardní variantě se může pochlubit řadou úprav zlepšujících jeho jízdní vlastnostina závodních okruzích.

První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Lexus LFA v úpravě Nürburgring Package má přední spoiler vyroben z materiálu CFRP (plast vyztužený uhlíkovými vlákny). Stejně tak pevné zadní křídlo je vyrobeno ze stejného materiálu a přispívá ke zlepšení aerodynamických parametrů. Vůz má rovněž podvozek upravený pro závodní okruhy, exkluzivní kola v designu mnohoúhelníků a speciální pneumatiky s vysokými trakčními schopnostmi pro co nejlepší ovladatelnost a stabilitu ve vysokých rychlostech. Oproti standardnímu provedení LFA, které nabízí 412 kW (560 k), se LFA Nürburgring Package pyšní maximálním výkonem 420 kW (571 k). Díky provedeným úpravám dokáže LFA akcelerovat z 0 na 100 km/h za pouhých 3,7 a dosahovat nejvyšší rychlosti 325 km/h, a to i přes zvýšený jízdní odpor daný výrazným nárůstem přítlačné síly.

LFA v úpravě Nürburgring Package je dostupný ve čtyřech barvách karoserie (matná černá, černá, bílá a oranžová) v kombinaci se třemi barevnými schématy interiéru – černá a červená, černá a nachová, nebo čistě černá. Všechny vozy jsou vybaveny středovou konzolí a obložením dveří z uhlíkových vláken; sportovní sedadla vyrobená z uhlíkových vláken jsou čalouněna materiálem Alcantara.

Novým majitelům LFA v provedení Nürburgring Package se zároveň dostane individuální školení na legendární severní smyčce „Nordschleife“ pod vedením některého z hlavních instruktorů okruhu Nürburgring a současně obdrží roční permanentku pro jízdu na severní smyčce. Automobilka Lexus absolvovala 31. srpna 2011 výkonnostní testy s modelem LFA Nürburgring Package na německém okruhu Nürburgring (Porýní-Falcko), kde probíhala významná část vývoje tohoto vozu. Lexus LFA Nürburgring Package, za jehož volantem seděl závodní a testovací pilot LFA Akira Iida, dosáhl skvělého času 7:14.64. Z omezené série LFA čítající pouhých 500 ks bude vyrobeno jen 50 vozů v úpravě Nürburgring Package.

Lexus, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele Fotografie k článku První Lexus LFA v provedení Nürburging Package má svého majitele
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala