První 7místný hybrid se představí ve Frankfurtu

vloženo

Na blížícím se mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem (15. - 25. 9.) se kromě jiných novinek představí sedmimístné MPV s modelovým označením Prius+ poháněné plně hybridním ústrojím značky Toyota.

První 7místný hybrid se představí ve Frankfurtu Prius+ je vůbec prvním vozem, který zákazníkům v Evropě nabídne sedmimístné uspořádání interiéru v kombinaci s plnohodnotným hybridním pohonem. Název Prius+ napovídá, že vůz nabídne výrazně prostornější interiér než základní model Prius, a to z pohledu cestujících i jejich zavazadel. Nové MPV je o 155 mm delší, 30 mm širší a 85 mm vyšší než standardní model. O 80 mm se prodloužil i rozvor náprav, a tak je možné usadit dospělé pasažéry ve všech třech řadách sedadel.

Deset roků zkušeností
Třetí řadu bylo možné vytvořit úpravou konstrukce hnacího hybridního systému Toyota Hybrid Synergy Drive. Nyní se používá prostorově nenáročný modul s lithium-iontovými akumulátory, který je zabudován ve středové části vozidla mezi předními sedadly. Nová technologie lithium-iontových akumulátorů staví na více než deseti letech praktických zkušeností s akumulátory typu NiMH, které se doposud používají u standardního modelu Prius. Podle výrobce jsou nové akumulátory, podobně jako samotný plně hybridní pohon Toyota, navrženy v souladu s nejpřísnějšími standardy v otázkách životnosti a spolehlivosti. Je předpoklad, aby bezchybně fungovaly po celou dobu životnosti samotného vozidla.

Vzorné emise
Ve voze je použita pohonná hybridní soustava Toyota Hybrid Synergy Drive poslední generace, jejíž hospodárnost také podporují aerodynamické parametry a nízká hmotnost modelu Prius+. Plnohodnotný hybridní pohon nabídne parametry emisí na vrcholu třídy. Emise CO2 budou nižší než 100 g/km, při zcela zanedbatelných emisích NOx a pevných částic.

Toyota Prius+ se na vybraných evropských trzích začne prodávat již v první polovině roku 2012.

Toyota/ms

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!