Příznivý vývoj prodeje vozů Citroën

vloženo

V roce 2005 značka Citroën zaznamenala v Číně 34% nárůst prodeje, když prodala 103 000 vozů na trhu, jehož celkový růst činil 26 %. Za čtrnáct let Citroën prostřednictvím společné firmy Dongfeng Citroën Automobile Company (DCAC) a potom Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) na tomto trhu prodal 600 000 vozidel.

103 000 vozů prodaných v roce 2005
Čínský trh, který se v současnosti blíží počtu 3 200 000 osobních vozidel, v roce 2005 znova dosáhl velmi vysokého tempa růstu (po jeho zpomalení ve druhém pololetí 2004). Toto oživení bylo ještě urychleno ve druhém pololetí (+ 38 procent) a dosáhlo průměrného ročního růstu 26 %. Rok 2005 byl také charakteristický masivním zaváděním nových modelů u většiny konkurentů. V tomto kontextu značka zvýšila svůj podíl na trhu z 3 % v roce 2004 na 3,2 % v roce 2005, přičemž růst činil 34 % a celkový počet dosáhl 103 000 prodaných vozů.


 600 000 vozů značky Citroën vyrobených a prodaných v Číně za čtrnáct let
Za čtrnáct let Citroën v Číně vyrobil a prodal 600 000 vozů.
C-Triomphe bude vyráběn v továrně ve městě Wuhan, která nyní pro značku Citroën vyrábí typy ZX Fukang, ZX Fukang 988, Xsara Picasso a Elysée. Od dubna 2005 Citroën rovněž prodává nový typ C5 jako dovážený vůz a koncem roku 2006 bude v Číně zahájen prodej typu C6, který bude rovněž dovážen.

 Dobře rozmístěná a trvale se rozvíjející obchodní síť
Značka Citroën si zajistila trvalou přítomnost na čínském trhu důkladnou organizací, zejména vybudováním neobyčejně husté prodejní a servisní sítě. Tato síť zahrnuje více než 350 míst pro styk se zákazníky, která se nacházejí ve více než 250 městech. Velké úsilí bylo věnováno technickému a obchodnímu zaškolení pracovníků, aby byla síť z hlediska kvality služeb na nejvyšší světové úrovni.


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up