Příznivý vývoj prodeje vozů Citroën

vloženo

V roce 2005 značka Citroën zaznamenala v Číně 34% nárůst prodeje, když prodala 103 000 vozů na trhu, jehož celkový růst činil 26 %. Za čtrnáct let Citroën prostřednictvím společné firmy Dongfeng Citroën Automobile Company (DCAC) a potom Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) na tomto trhu prodal 600 000 vozidel.

Ilustrační foto k článku Příznivý vývoj prodeje vozů Citroën

103 000 vozů prodaných v roce 2005
Čínský trh, který se v současnosti blíží počtu 3 200 000 osobních vozidel, v roce 2005 znova dosáhl velmi vysokého tempa růstu (po jeho zpomalení ve druhém pololetí 2004). Toto oživení bylo ještě urychleno ve druhém pololetí (+ 38 procent) a dosáhlo průměrného ročního růstu 26 %. Rok 2005 byl také charakteristický masivním zaváděním nových modelů u většiny konkurentů. V tomto kontextu značka zvýšila svůj podíl na trhu z 3 % v roce 2004 na 3,2 % v roce 2005, přičemž růst činil 34 % a celkový počet dosáhl 103 000 prodaných vozů.

 600 000 vozů značky Citroën vyrobených a prodaných v Číně za čtrnáct let
Za čtrnáct let Citroën v Číně vyrobil a prodal 600 000 vozů.
C-Triomphe bude vyráběn v továrně ve městě Wuhan, která nyní pro značku Citroën vyrábí typy ZX Fukang, ZX Fukang 988, Xsara Picasso a Elysée. Od dubna 2005 Citroën rovněž prodává nový typ C5 jako dovážený vůz a koncem roku 2006 bude v Číně zahájen prodej typu C6, který bude rovněž dovážen.

 Dobře rozmístěná a trvale se rozvíjející obchodní síť
Značka Citroën si zajistila trvalou přítomnost na čínském trhu důkladnou organizací, zejména vybudováním neobyčejně husté prodejní a servisní sítě. Tato síť zahrnuje více než 350 míst pro styk se zákazníky, která se nacházejí ve více než 250 městech. Velké úsilí bylo věnováno technickému a obchodnímu zaškolení pracovníků, aby byla síť z hlediska kvality služeb na nejvyšší světové úrovni.


Zdroj: Citroën Česká republika s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi