Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy

vloženo

Během tiskových dnů na autosalónu v Chicagu představila společnost Hyundai svou novou studii s názvem Portico. Tato událost znamená pro tuto studii světovou premiéru. „Portico je příkladem nových tržních segmentů, které Hyundai objevuje.

Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy V tomto případě je to další generace rodinné dopravy,“ řekl vice president vývoje produktů a strategického plánování John Krafcik. „Portico nabízí místa pro šest pasažérů a prostorný a flexibilní zavazadlový prostor, což představuje všechny atributy, které budeme dodávat do rostoucí řady našich modelů ve Spojených státech.

Během příštího roku nabídneme dva zcela nové modely s místem pro sedm lidí a prostorným a flexibilním zavazadlovým prostorem. Všechno je to součást našeho programu neustálého představování nových modelů, který začal minulý podzim představením modelu Hyundai Tucson.“ Studie Portico předesílá budoucí růst firmy Hyundai na americkém trhu a vývoj firmy ve výrobce celé řady vozidel od osobních aut po nákladní vozy a průkopnické studie jako je tato, které se vymykají běžným kategoriím vozů. Hyundai Portico byl vytvořen, aby poskytl pohled na budoucnost rodinné dopravy, a byl navržen tak, aby se stal všestranným vozem, který se přizpůsobí měnícím se potřebám moderních rodin. Portico není ani sedan ani SUV, ale poskytuje výhody obou kategorií díky jízdním vlastnostem osobního vozu a prostornému a všestrannému interiéru. Portico kombinuje funkční výhody současných rodinných vozů s lepšími jízdními vlastnostmi. Portico nabízí čisté estetické kouzlo, které dodává pocit síly a důležitosti. Návrháři použili návrh unikátního střešního designu se sklem,které se dá ztmavit. Výjimečné nastavení sedadel zlepšuje nástup a výstup z vozidla a poskytuje více místa na nohy pro všechny pasažéry v porovnání s běžným rozložením sedadel do tří řad v současných rodinných vozech. Portico je vybaveno předními dveřmi se závěsy vpředu a zadními dveřmi se závěsy vzadu bez středního sloupku. Když se oboje dveře otevřou, zve Portico cestující do vysoce stylového interiéru. Studie Portico byla navržena a vyrobena designérským týmem firmy Hyundai v jihokorejském Design Centru. Šířka Portica a jeho rozvor nabízí mnoho užitečného vnitřního prostoru. Základní vlastností této průkopnické studie je prostorný, pohodlný a všestranný vnitřní prostor který poskytuje tři sedadla v řadě a možnost rozložení tří sedadel jak vzadu tak vepředu. Portico nabízí pohodlné sezení právě díky použití dvou řad tří sedadel, která se dají složit. Toto nastavení sedadel také umožňuje mít více místa pro náklad za zadní sedačkou, což je výhoda oproti vozům se třemi řadami sedadel. Jak přední tak zadní sedadla jsou ovládána elektricky. Cestující sedící na zadních sedačkách mají možnost zabavit se díky zábavnímu centru založeném na DVD. Řidič a spolujezdec na předním sedadle mají k dispozici navigační obrazovku a konzoli, která poskytuje základní informace o cestě a vozidle. Portico je poháněno novým moderním motorem Lambda V6. Je to 24-ventilový motor DOHC V6 s hliníkovými hlavami a blokem válců sdružený se šestirychlostní automatickou převodovkou Shiftronic, kterou bude Hyundai brzy nabízet ve svých vozech. Portico ja také navrženo tak, aby mohlo přijmout hybridní jízdní systém firmy Hyundai. Tato konfigurace obsahuje dva elektrické motory: jeden pohánějící přední kola a druhý určený k pohonu kol zadních. Přední kola pohání motor o výkonu 110 kW (136 koňských sil) a motor pro zadní kola má výkon 60 kW (83 koňských sil).

Zdroj: Hyundai Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN