Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy

vloženo

Během tiskových dnů na autosalónu v Chicagu představila společnost Hyundai svou novou studii s názvem Portico. Tato událost znamená pro tuto studii světovou premiéru. „Portico je příkladem nových tržních segmentů, které Hyundai objevuje.

Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy

V tomto případě je to další generace rodinné dopravy,“ řekl vice president vývoje produktů a strategického plánování John Krafcik. „Portico nabízí místa pro šest pasažérů a prostorný a flexibilní zavazadlový prostor, což představuje všechny atributy, které budeme dodávat do rostoucí řady našich modelů ve Spojených státech.


Během příštího roku nabídneme dva zcela nové modely s místem pro sedm lidí a prostorným a flexibilním zavazadlovým prostorem. Všechno je to součást našeho programu neustálého představování nových modelů, který začal minulý podzim představením modelu Hyundai Tucson.“ Studie Portico předesílá budoucí růst firmy Hyundai na americkém trhu a vývoj firmy ve výrobce celé řady vozidel od osobních aut po nákladní vozy a průkopnické studie jako je tato, které se vymykají běžným kategoriím vozů. Hyundai Portico byl vytvořen, aby poskytl pohled na budoucnost rodinné dopravy, a byl navržen tak, aby se stal všestranným vozem, který se přizpůsobí měnícím se potřebám moderních rodin. Portico není ani sedan ani SUV, ale poskytuje výhody obou kategorií díky jízdním vlastnostem osobního vozu a prostornému a všestrannému interiéru. Portico kombinuje funkční výhody současných rodinných vozů s lepšími jízdními vlastnostmi. Portico nabízí čisté estetické kouzlo, které dodává pocit síly a důležitosti. Návrháři použili návrh unikátního střešního designu se sklem,které se dá ztmavit. Výjimečné nastavení sedadel zlepšuje nástup a výstup z vozidla a poskytuje více místa na nohy pro všechny pasažéry v porovnání s běžným rozložením sedadel do tří řad v současných rodinných vozech. Portico je vybaveno předními dveřmi se závěsy vpředu a zadními dveřmi se závěsy vzadu bez středního sloupku. Když se oboje dveře otevřou, zve Portico cestující do vysoce stylového interiéru. Studie Portico byla navržena a vyrobena designérským týmem firmy Hyundai v jihokorejském Design Centru. Šířka Portica a jeho rozvor nabízí mnoho užitečného vnitřního prostoru. Základní vlastností této průkopnické studie je prostorný, pohodlný a všestranný vnitřní prostor který poskytuje tři sedadla v řadě a možnost rozložení tří sedadel jak vzadu tak vepředu. Portico nabízí pohodlné sezení právě díky použití dvou řad tří sedadel, která se dají složit. Toto nastavení sedadel také umožňuje mít více místa pro náklad za zadní sedačkou, což je výhoda oproti vozům se třemi řadami sedadel. Jak přední tak zadní sedadla jsou ovládána elektricky. Cestující sedící na zadních sedačkách mají možnost zabavit se díky zábavnímu centru založeném na DVD. Řidič a spolujezdec na předním sedadle mají k dispozici navigační obrazovku a konzoli, která poskytuje základní informace o cestě a vozidle. Portico je poháněno novým moderním motorem Lambda V6. Je to 24-ventilový motor DOHC V6 s hliníkovými hlavami a blokem válců sdružený se šestirychlostní automatickou převodovkou Shiftronic, kterou bude Hyundai brzy nabízet ve svých vozech. Portico ja také navrženo tak, aby mohlo přijmout hybridní jízdní systém firmy Hyundai. Tato konfigurace obsahuje dva elektrické motory: jeden pohánějící přední kola a druhý určený k pohonu kol zadních. Přední kola pohání motor o výkonu 110 kW (136 koňských sil) a motor pro zadní kola má výkon 60 kW (83 koňských sil).

Zdroj: Hyundai Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy Fotografie k článku Portico otevírá dveře další generaci rodinné dopravy
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina