Porsche Design Edition 3

vloženo

Porsche představuje limitovanou sérii úspěšného sportovně-terénního modelu Cayenne GTS s označením Porsche Design Edition 3. Tuto exkluzivní novinku, která se pyšní nejen bohatou výbavou, ale i číslováním jednotlivých vozů, uvede na český trh společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche do České republiky, již na konci května tohoto roku.

Porsche Design Edition 3 Porsche Design Edition 3

Porsche Cayenne GTS je tak po modelech Cayman S Porsche Design Edition 1 a Boxster S Porsche Design Edition 2 dalším vozem jedinečné designérské edice. Nezaměnitelný rukopis proslulého designérského studia Porsche Design-Studio je patrný již na zvolené barvě karoserie této limitované edice. Specifická šedá Lavagraumetallic vyjadřuje ryzí sportovní styl, který působivě doplňují pruhy na bocích a kapotě motoru. Stejnou barvu jako karoserie mají také 21palcová kola SportPlus. Vnější vzhled podtrhují také bi-xenonopvé světlomety, od B-sloupků zatemněná okna a nápis Cayenne GTS na zádi s červeně lakovaným písmenem S. Na přání a bez příplatku je v nabídce zvětšený dvojitý střešní spoiler.


Atraktivitu vozu Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 o výkonu 405 koní zdůrazňuje exkluzivní černé kožené čalounění oživené výrazným červeným prošitím na přístrojové desce a ve výplních dveří. Kůží čalouněný tříramenný volant ještě více zvyšuje sportovní charakter vozu. Sedadla mají výraznější boční vedení a jsou vybavena elektrickým nastavováním s paměťmi – tato kombinace je zárukou nejvyššího možného komfortu a současně účinného držení těla v zatáčkách. Na předních hlavových opěrkách najdeme znaky Porsche. Střední části opěradel vpředu i vzadu jsou pak čalouněné neklouzavou alcantarou.

Stejný materiál je použit rovněž na středovém panelu, výplních dveří, stejně tak jako na vnitřních stranách madel dveří a čalounění stropu. Exkluzivní a zároveň sportovní výraz dodávají interiéru také karbonové dekorační lišty. Nápis „Porsche Design Edition 3“ je vyveden nejen na otáčkoměru, ale i na prazích vozu, jako i na plaketě na víku odkládací schránky před spolujezdcem. Díky sportovnímu výfuku, který je součástí standardní výbavy, na řidiče čeká vyjímečný akustický zážitek, jenž je navíc podpořen osmiválcovým motorem o objemu 4,8 litru a točivém momentu 500 Nm. Citlivě naladěný zvukový projev skvěle ladí se špičkovým audiosystémem Bose 5.1 Surround Sound. Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 dokáže ve spojení se standardně dodávanou samočinnou šestistupňovou převodovkou Tiptronic S zrychlit z nuly na 100 km/h během pouhých 6,5 sekund a jet nejvyšší rychlostí 251 km/h.

Stejně jako v případě předchozích „Porsche Design Edition“ se mohou zákazníci i nyní těšit na nezaměnitelné designerské příslušenství, které je součástí vozu. Exkluzivně pro Edici 3 byly v Porsche Design-Studiu navrženy například hodinky s automatickým chronografem typu P 6612 s lehkým titanovým tělem o průměru 42 mm a kovovým páskem zušlechtěným lakem v lesklé černé karbonové barvě. Tento chronograf svým provedením evokuje materiály používané v motoristickém sportu a současně titanovou barvou svého těla vhodně doplňuje barvu karoserie. Také číselník hodinek nepostrádá některé typické rysy designu interiéru používané v modelech Cayenne.

S automobilem dokonale ladí rovněž set čtyř zavazadel s nápisem „Porsche Design Edition 3“. Je tvořen trojicí kufrů na kolečkách v různých velikostech a jedním příručním kufříkem. S výjimkou největšího kufru o objemu 62 litrů je možné všechna tato zavazadla použít v letadlech jako kabinová.

Cena toto exkluzivního modelu včetně hodinek a sady zavazadel bude činit 79 100 EUR bez DPH.

Zdroj: porsche.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte