Porsche Design Edition 3

vloženo

Porsche představuje limitovanou sérii úspěšného sportovně-terénního modelu Cayenne GTS s označením Porsche Design Edition 3. Tuto exkluzivní novinku, která se pyšní nejen bohatou výbavou, ale i číslováním jednotlivých vozů, uvede na český trh společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche do České republiky, již na konci května tohoto roku.

Porsche Design Edition 3 Porsche Cayenne GTS je tak po modelech Cayman S Porsche Design Edition 1 a Boxster S Porsche Design Edition 2 dalším vozem jedinečné designérské edice. Nezaměnitelný rukopis proslulého designérského studia Porsche Design-Studio je patrný již na zvolené barvě karoserie této limitované edice. Specifická šedá Lavagraumetallic vyjadřuje ryzí sportovní styl, který působivě doplňují pruhy na bocích a kapotě motoru. Stejnou barvu jako karoserie mají také 21palcová kola SportPlus. Vnější vzhled podtrhují také bi-xenonopvé světlomety, od B-sloupků zatemněná okna a nápis Cayenne GTS na zádi s červeně lakovaným písmenem S. Na přání a bez příplatku je v nabídce zvětšený dvojitý střešní spoiler.

Atraktivitu vozu Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 o výkonu 405 koní zdůrazňuje exkluzivní černé kožené čalounění oživené výrazným červeným prošitím na přístrojové desce a ve výplních dveří. Kůží čalouněný tříramenný volant ještě více zvyšuje sportovní charakter vozu. Sedadla mají výraznější boční vedení a jsou vybavena elektrickým nastavováním s paměťmi – tato kombinace je zárukou nejvyššího možného komfortu a současně účinného držení těla v zatáčkách. Na předních hlavových opěrkách najdeme znaky Porsche. Střední části opěradel vpředu i vzadu jsou pak čalouněné neklouzavou alcantarou.

Stejný materiál je použit rovněž na středovém panelu, výplních dveří, stejně tak jako na vnitřních stranách madel dveří a čalounění stropu. Exkluzivní a zároveň sportovní výraz dodávají interiéru také karbonové dekorační lišty. Nápis „Porsche Design Edition 3“ je vyveden nejen na otáčkoměru, ale i na prazích vozu, jako i na plaketě na víku odkládací schránky před spolujezdcem. Díky sportovnímu výfuku, který je součástí standardní výbavy, na řidiče čeká vyjímečný akustický zážitek, jenž je navíc podpořen osmiválcovým motorem o objemu 4,8 litru a točivém momentu 500 Nm. Citlivě naladěný zvukový projev skvěle ladí se špičkovým audiosystémem Bose 5.1 Surround Sound. Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 dokáže ve spojení se standardně dodávanou samočinnou šestistupňovou převodovkou Tiptronic S zrychlit z nuly na 100 km/h během pouhých 6,5 sekund a jet nejvyšší rychlostí 251 km/h.

Stejně jako v případě předchozích „Porsche Design Edition“ se mohou zákazníci i nyní těšit na nezaměnitelné designerské příslušenství, které je součástí vozu. Exkluzivně pro Edici 3 byly v Porsche Design-Studiu navrženy například hodinky s automatickým chronografem typu P 6612 s lehkým titanovým tělem o průměru 42 mm a kovovým páskem zušlechtěným lakem v lesklé černé karbonové barvě. Tento chronograf svým provedením evokuje materiály používané v motoristickém sportu a současně titanovou barvou svého těla vhodně doplňuje barvu karoserie. Také číselník hodinek nepostrádá některé typické rysy designu interiéru používané v modelech Cayenne.

S automobilem dokonale ladí rovněž set čtyř zavazadel s nápisem „Porsche Design Edition 3“. Je tvořen trojicí kufrů na kolečkách v různých velikostech a jedním příručním kufříkem. S výjimkou největšího kufru o objemu 62 litrů je možné všechna tato zavazadla použít v letadlech jako kabinová.

Cena toto exkluzivního modelu včetně hodinek a sady zavazadel bude činit 79 100 EUR bez DPH.

Zdroj: porsche.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3 Fotografie k článku Porsche Design Edition 3
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě