Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!

vloženo

Na mezinárodním autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře novinku v podobě modelu 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky. Na český trh pak Porsche 911 Turbo S dorazí pod taktovkou výhradního dovozce Porsche Inter Auto CZ v květnu 2010.

Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!

Srdcem tohoto vysoce výkonného vozu je plochý šestiválec boxer plněný dvojicí výfukových turbodmychadel s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek, jehož výkon byl ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšen o 30 k na 530 k (390 kW). Točivý moment má nejvyšší hodnotu vzrušujících 700 N.m.


Kromě výkonnějšího motoru je u modelu 911 Turbo S standardem také mnoho dalších špičkových technických prvků, které jsou u standardního 911 Turbo k dispozici na přání.
I přes významné posílení potenciálu motoru, a tím i dynamiky, nezaznamenalo nové 911 Turbo S ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšení spotřeby paliva. Ta stále činí 11,4 l/100 km. Díky tomu se jedná o zdaleka nejúspornější automobil ve své výkonnostní třídě.

911 Turbo S je standardně vybaveno dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK, stejně tak jako vyspělým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Jízdní bezpečnost a dynamika jsou dále posíleny dynamickými silentbloky, stejně tak jako novým systémem Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál.

Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní 911 Turbo S akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,3 s a zrychlit na 200 km/h jen za 10,8 s. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.

Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), které jsou při extrémně nízké hmotnosti zárukou mimořádného brzdného výkonu.
Velmi vysoký standard výbavy podtrhují například dynamická odbočovací světla, 19palcová litá kola designu RS Spyder s centrální maticí, tříramenný sportovní volant s řadícími páčkami, adaptivní sportovní sedadla, tempomat, měnič na CD/DVD či exkluzivní dvoubarevné kožené čalounění v barvách černá/krémová nebo černá/titanová modř.

Všechny tyto vlastnosti dotvářejí zcela výjimečný charakter modelu Turbo S, který se do výrobního programu vrací v novém provedení po pěti letech. Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude činit 145 400 Eur bez DPH. Otevřená verze Kabriolet pak bude stát 154 900 Eur bez DPH.

Zdroj: TZ Porsche, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit