Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!

vloženo

Na mezinárodním autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře novinku v podobě modelu 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky. Na český trh pak Porsche 911 Turbo S dorazí pod taktovkou výhradního dovozce Porsche Inter Auto CZ v květnu 2010.

Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!

Srdcem tohoto vysoce výkonného vozu je plochý šestiválec boxer plněný dvojicí výfukových turbodmychadel s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek, jehož výkon byl ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšen o 30 k na 530 k (390 kW). Točivý moment má nejvyšší hodnotu vzrušujících 700 N.m.


Kromě výkonnějšího motoru je u modelu 911 Turbo S standardem také mnoho dalších špičkových technických prvků, které jsou u standardního 911 Turbo k dispozici na přání.
I přes významné posílení potenciálu motoru, a tím i dynamiky, nezaznamenalo nové 911 Turbo S ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšení spotřeby paliva. Ta stále činí 11,4 l/100 km. Díky tomu se jedná o zdaleka nejúspornější automobil ve své výkonnostní třídě.

911 Turbo S je standardně vybaveno dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK, stejně tak jako vyspělým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Jízdní bezpečnost a dynamika jsou dále posíleny dynamickými silentbloky, stejně tak jako novým systémem Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál.

Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní 911 Turbo S akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,3 s a zrychlit na 200 km/h jen za 10,8 s. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.

Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), které jsou při extrémně nízké hmotnosti zárukou mimořádného brzdného výkonu.
Velmi vysoký standard výbavy podtrhují například dynamická odbočovací světla, 19palcová litá kola designu RS Spyder s centrální maticí, tříramenný sportovní volant s řadícími páčkami, adaptivní sportovní sedadla, tempomat, měnič na CD/DVD či exkluzivní dvoubarevné kožené čalounění v barvách černá/krémová nebo černá/titanová modř.

Všechny tyto vlastnosti dotvářejí zcela výjimečný charakter modelu Turbo S, který se do výrobního programu vrací v novém provedení po pěti letech. Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude činit 145 400 Eur bez DPH. Otevřená verze Kabriolet pak bude stát 154 900 Eur bez DPH.

Zdroj: TZ Porsche, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s! Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S: Z nuly na 200 km/h za 10,8 s!
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu