Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč

vloženo

Nová speciální edice 911 Turbo S Exclusive Series se dodává v karosářské variantě kupé a poskytuje nejvyšší výkon 446 kW (607 k). Novinka se odlišuje od standardního modelu 911 Turbo S nejen o 27 k vyšším výkonem, ale také jedinečným designem, ještě ušlechtilejšími materiály a extravagantně řešenými detaily. Zušlechtění sportovního vozu s vysokým podílem náročné ruční práce bude mít na starosti nová manufaktura Porsche Exclusive v areálu hlavního výrobního závodu v Zuffenhausenu.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč

Šestiválcový „boxer“ se zdvihovým objemem 3,8 litru a přeplňováním dvěma turbodmychadly poskytuje díky exkluzivnímu souboru opatření pro zvýšení výkonových parametrů maximální točivý moment 750 N.m, který je k dispozici v rozsahu od 2250 do 4000 min-1. Porsche 911 Turbo S Exclusive Series díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a hranici 200 km/h pokoří za 9,6 sekundy.


Sportovní vůz dosahuje nejvyšší rychlosti 330 km/h. Spotřeba paliva se od standardního modelu neliší a v kombinovaném režimu činí 9,1 l/100 km. To odpovídá emisím CO2 212 g/km. Sériová výbava modelu 911 Turbo S Exclusive Series zahrnuje černě lakovaná 20“ kola s centrální maticí, jejichž stylové linie ve zlatožluté metalické barvě mají náročně opracovaný povrch novou laserovou technologií. Brzdové třmeny brzdové soustavy PCCB s keramickými kotouči jsou poprvé přímo z výroby lakovány černou barvou a opatřeny nápisem Porsche ve zlatožlutém metalickém odstínu. Aktivní sportovní podvozek se systémem PASM (Porsche Active Suspension Management) a paketem Sport Chrono patří k sériové výbavě. Ovladatelnost a jízdní stabilitu optimalizují systémy řízení zadních kol a PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), který potlačuje naklánění karoserie při dynamických změnách.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series je nezaměnitelným vozem díky mnoha dílům z uhlíkového kompozitu a exkluzivnímu metalickému laku ve zlatožlutém odstínu. Z kompozitu, vyztuženého uhlíkovými vlákny, jsou vyrobeny například přední kapota, střecha a boční prahy. Sportovní vzhled umocňují navíc dva pruhy z viditelného uhlíkového kompozitu na střeše a přední kapotě. Záď se vyznačuje zadním spoilerem ze sady aerodynamických prvků „Aerokit-Turbo“, novým spodním dílem nárazníku, systémem Ram Air z uhlíkového kompozitu pro zvyšování tlaku vzduchu, přiváděného do motoru, a výfukovou soustavou se čtyřmi větvemi a dvěma dvojitými koncovkami z ušlechtilé oceli v černé barvě. Blatníky zdobí plakety manufaktury Porsche Exclusive. Kromě zlatožlutého metalického laku je vozidlo nabízeno v dalších vybraných barvách karoserie.

porsche 911 turbo S

Interiér vítá cestující ušlechtilou a jedinečnou atmosférou. Sportovní sedadla, nastavitelná v 18 směrech, jsou čalouněna perforovanou kůží. Vnitřní plochu čalounění doplňují dva pruhy ve zlatožlutém odstínu, což zaručuje jedinečný efekt. S nimi ladí kontrastující prošívání a vyšívaný nápis Turbo S na opěrkách hlavy ve zlatožlutém odstínu. Strop je čalouněn Alcantarou a rovněž opatřen ozdobnými zlatožlutými dvojitými pruhy. Do ozdobných lišt interiérového paketu Carbon jsou vložena jemná zlatožlutá kovová vlákna. Exkluzivitu umocňuje plaketa v rámečku na straně spolujezdce, která nese pořadové číslo vozu v rámci limitované edice. Na prahových lištách, vyrobených rovněž z uhlíkového kompozitu, svítí nápis Exclusive Series.

Již více než 30 let si mohou zákazníci Porsche užívat rozsáhle individualizované jedinečné vozy, vyrobené na zakázku podle jejich představ. S uvedením nové malé série začíná výrobce sportovních vozů psát novou kapitolu. Porsche Exclusive totiž nyní vystupuje na celém světě pod novým označením „Porsche Exclusive Manufaktur“. Manufaktura, která je součástí výrobního závodu, se specializuje na zušlechťování vozidel Porsche. Kromě toho sahá spektrum nabízených služeb od poradenství pro zákazníky přes speciálně vyvinuté prvky výbavy na přání pro každou modelovou řadu až po realizaci limitovaných malých sérií.

Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series je prvním chronografem, který si mohou zákazníci objednat i přímo ke svému vozidlu. Exkluzivní chronograf kombinuje charakteristické znaky hodinek Porsche Design s charakterem modelu 911 Turbo S Exclusive Series. Počet vyrobených chronografů je, stejně jako počet těchto vozidel, limitován na 500 exemplářů. Pouzdro je vyrobeno z lehkého titanu a sportovní design umocňuje černá povrchová úprava z karbidu titanu. Číselník z uhlíkového kompozitu cituje výrazné pruhy z viditelného uhlíkového kompozitu na modelu 911 Turbo S Exclusive Series – a jeho povrch zušlechťuje originální lak vozidla. Design rotoru je inspirován koly vozu 911 Turbo S Exclusive Series a lakován originální barvou. Natahovací zařízení je připevněno pomocí typické centrální matice Porsche s logem Porsche.

Pro malou sérii byla speciálně vyvinuta rovněž sada kožených zavazadel Exclusive Series. Majitelé limitované edice tak mají možnost užívat si nevšední design i mimo vozidlo. Nejen vizuální detaily, ale i rozměry obou víkendových tašek, tašky a cestovního obalu na šaty jsou optimálně přizpůsobeny zavazadlovému prostoru modelu 911 Turbo S Exclusive Series.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series stojí v Německu od 259 992 EUR včetně DPH a specifické výbavy. Prodej byl zahájen 8. června. Cena vozu pro český trh bude stanovena v nejbližších dnech. Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series je v Německu nabízen za cenu od 9950 EUR. Hodinky si lze individuálně nakonfigurovat při koupi vozidla a objednat u prodejce značky Porsche. Pětidílná sada zavazadel stojí v Německu 5474 EUR a je k dispozici ve spojení s převzetím vozidla ve výrobním závodě nebo prostřednictvím programu Porsche Tequipment u každého prodejce Porsche.


Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Porsche

Fotografie k článku

Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč Fotografie k článku Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit