Podívejte se na nový Passat

vloženo

Passat je světovým bestsellerem. Včetně všech derivátů bylo již vyrobeno téměř 22 milionů vozů tohoto typu. Teoreticky byl v uplynulém roce každých 29 sekund někde na zemi prodán jeden vůz Passat, dva Passaty za minutu, 126 za hodinu a více než 3000 za den. Volkswagen nyní v Postupimi představuje osmou generaci Passatu, která se na evropské trhy dostane v průběhu čtvrtého čtvrtletí.

Podívejte se na nový Passat U nové generace je podle automobilky všechno nové. Design, technika, motory, možnosti. Passat kromě toho stanovuje nová měřítka snížením hmotnosti až o 85 kg a hodnotami spotřeby paliva, které jsou až o 20 procent nižší. Passat bude poprvé nabízen s hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení.Nový Passat vznikl na základě modulární platformy MQB pro vozy s motorem uloženým vpředu napříč. V nabídce budou dvě karosářské verze (limuzína a variant).Volkswagen uvede nový Passat na trh, stejně jako předchůdce, ve třech výbavových liniích Trendline, Comfortline a Highline, přičemž nebude chybět paket R-Line. Díky nově vyvinutým předním světlometům LED (sériově od „Highline“) a ve všech verzích sériově dodávaným zadním světlometům LED si Passat zachovává nezamě-nitelný vzhled dokonce i za tmy.

Nový Passat bude nabízen s deseti přeplňovanými motory s přímým vstřikováním paliva ve výkonovém rozpětí od 88 kW/120 k do 206 kW/280 k. Všechny motory jsou v modelové řadě Passat novinkou. Spotřeba motorů a analogicky i jejich emise CO2 byly sníženy až o 20 procent. Všechny verze jsou vybaveny systémem start-stop a režimem rekuperace kinetické energie. Pro každou variantu motoru je na přání k dispozici dvouspojková převodovka (DSG), která se v kombinaci s nejvýkonnějšími motory dodává dokonce sériově.

Poprvé bude pro Passat v nabídce hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení (zážehový motor TSI o výkonu 115 kW plus elektromotor o výkonu 80 kW). Se systémovým výkonem 155 kW/211 k to bude dosud nejvýkonnější „plug-in hybrid“ značky Volkswagen. Hybridní Passat ujede čistě elektricky, tedy s nulovými emisemi, až 50 kilometrů na jedno nabití. Hodnoty spotřeby paliva a emisí budou na podobně vynikající úrovni jako u modelu Golf GTE se stejným druhem pohonu (Golf GTE: kombinovaná spotřeba EU 1,5 l/100 km a 35 g CO2/km).

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Podívejte se na nový Passat Fotografie k článku Podívejte se na nový Passat Fotografie k článku Podívejte se na nový Passat Fotografie k článku Podívejte se na nový Passat
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?