Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

vloženo

Značka Uniroyal představuje novou letní pneumatiku RainExpert 3, specializující se na mokrý povrch vozovky. Pro bezpečnější a jistější jízdu je vybavena unikátní technologií žraločí kůže Shark Skin Technology (SST), která účinněji odvádí vodu. Široké portfolio rozměrů uspokojí všechny běžné osobní automobily a vozy SUV.

Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

Jako ryba ve vodě se pneumatiky Uniroyal cítí za deště. A protože právě mokré vozovky bývají bohužel častou příčinou dopravních nehod, představila společnost s typickým deštníkem ve znaku zdokonalenou novinku pro rok 2015 – plášť RainExpert 3 a RainExpert 3 SUV, který doplňuje letní portfolio pneumatik Rain Max 2, RainSport 3 a RainSport 3 SUV.


Za lepším chováním pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 při dešti stojí hlavně unikátní technologie Shark Skin Technology (SST), inspirovaná kůží žraloka. Ta eliminuje víření vody typické pro hladké kanálky konvenčních plášťů zpomalující její odvod. Voda proudící kolem žraločí kůže naopak nevytváří téměř žádné turbulence a jen hladce klouže. U pneumatiky RainExpert 3 byl princip žraločí kůže přeměněn do podélných výstupků, výsledným efektem je rychlejší proudění vody v obvodových drážkách. Technologie SST spolu s přesazenými dlouhými drážkami UFS (Ultimate Flow Structure) poskytujícími vodě dostatečný prostor a snazší proudění tak v praxi znamená excelentní ochranu před aquaplaningem. S tímto nebezpečným jevem RainExpert 3 navíc bojuje prostřednictvím AquaLamel. V případě nových plášťů zajišťují rychlejší proudění vody, lépe než dřív však fungují i jako ojeté - při 50% opotřebení se rozšířením průřezu lamely zlepšuje absorpční schopnost drážky, čímž je eliminováno zhoršení aquaplaningové bezpečnosti vlivem opotřebení.



Nové letní pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 bodují také kratší brzdnou drahou. Větší počet adhezních hran lépe proniká vodním filmem a zvyšuje tak kontakt pneu s povrchem vozovky. Technologie Rain Tyre Compound (RTC) s unikátní progresivní „mokrou“ běhounovou směsí dokáže přenést vysoké brzdné síly i na mokré silnici a zkrátit tak brzdnou dráhu. Technologie RTC se kladně projevuje také za sucha, kde stabilní polymerní řetězce snižují zahřívání směsi. Optimalizace rozložení tuhosti dezénu snižuje deformace boků, což spolu se zajištěním optimální kontaktní plochy snižuje valivý odpor. Technické řešení Gentle Sound Configuration (GST) s optimalizovaným rozložením dezénových bloků a zajištěním rovnoměrné tuhosti dezénu snižuje vytváření negativních frekvencí a stará se o rovnoměrnost opotřebení. Výsledkem je tichá a komfortní jízda nejen ze začátku, ale po celou dobu životnosti pláště RainExpert 3.

A protože propracované detaily jsou výsadou špičkových produktů, tvůrci pneumatiky RainExpert 3 se zaměřili rovněž na dezén optimalizovaný pro maximální výkon. Základní propojovací můstky zvyšují tuhost, což zlepšuje brzdný výkon, ovladatelnost a charakter opotřebení. Zkosený profil zase snižuje hlučnost. Detailisty pak potěší symbol žraloka na dezénu pneumatiky Uniroyal RainExpert 3, která se vyrábí v šířkách 135–195 mm (2 drážky) a 205–305 mm (3 drážky), profilech 60–80 a průměrech 13“–18“ včetně variant XL se zvýšenou nosností. Uniroyal RainExpert 3 se tak hodí pro všechny běžné osobní vozy a automobily třídy SUV.

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky