Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

vloženo

Značka Uniroyal představuje novou letní pneumatiku RainExpert 3, specializující se na mokrý povrch vozovky. Pro bezpečnější a jistější jízdu je vybavena unikátní technologií žraločí kůže Shark Skin Technology (SST), která účinněji odvádí vodu. Široké portfolio rozměrů uspokojí všechny běžné osobní automobily a vozy SUV.

Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Jako ryba ve vodě se pneumatiky Uniroyal cítí za deště. A protože právě mokré vozovky bývají bohužel častou příčinou dopravních nehod, představila společnost s typickým deštníkem ve znaku zdokonalenou novinku pro rok 2015 – plášť RainExpert 3 a RainExpert 3 SUV, který doplňuje letní portfolio pneumatik Rain Max 2, RainSport 3 a RainSport 3 SUV.

Za lepším chováním pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 při dešti stojí hlavně unikátní technologie Shark Skin Technology (SST), inspirovaná kůží žraloka. Ta eliminuje víření vody typické pro hladké kanálky konvenčních plášťů zpomalující její odvod. Voda proudící kolem žraločí kůže naopak nevytváří téměř žádné turbulence a jen hladce klouže. U pneumatiky RainExpert 3 byl princip žraločí kůže přeměněn do podélných výstupků, výsledným efektem je rychlejší proudění vody v obvodových drážkách. Technologie SST spolu s přesazenými dlouhými drážkami UFS (Ultimate Flow Structure) poskytujícími vodě dostatečný prostor a snazší proudění tak v praxi znamená excelentní ochranu před aquaplaningem. S tímto nebezpečným jevem RainExpert 3 navíc bojuje prostřednictvím AquaLamel. V případě nových plášťů zajišťují rychlejší proudění vody, lépe než dřív však fungují i jako ojeté - při 50% opotřebení se rozšířením průřezu lamely zlepšuje absorpční schopnost drážky, čímž je eliminováno zhoršení aquaplaningové bezpečnosti vlivem opotřebení.



Nové letní pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 bodují také kratší brzdnou drahou. Větší počet adhezních hran lépe proniká vodním filmem a zvyšuje tak kontakt pneu s povrchem vozovky. Technologie Rain Tyre Compound (RTC) s unikátní progresivní „mokrou“ běhounovou směsí dokáže přenést vysoké brzdné síly i na mokré silnici a zkrátit tak brzdnou dráhu. Technologie RTC se kladně projevuje také za sucha, kde stabilní polymerní řetězce snižují zahřívání směsi. Optimalizace rozložení tuhosti dezénu snižuje deformace boků, což spolu se zajištěním optimální kontaktní plochy snižuje valivý odpor. Technické řešení Gentle Sound Configuration (GST) s optimalizovaným rozložením dezénových bloků a zajištěním rovnoměrné tuhosti dezénu snižuje vytváření negativních frekvencí a stará se o rovnoměrnost opotřebení. Výsledkem je tichá a komfortní jízda nejen ze začátku, ale po celou dobu životnosti pláště RainExpert 3.

A protože propracované detaily jsou výsadou špičkových produktů, tvůrci pneumatiky RainExpert 3 se zaměřili rovněž na dezén optimalizovaný pro maximální výkon. Základní propojovací můstky zvyšují tuhost, což zlepšuje brzdný výkon, ovladatelnost a charakter opotřebení. Zkosený profil zase snižuje hlučnost. Detailisty pak potěší symbol žraloka na dezénu pneumatiky Uniroyal RainExpert 3, která se vyrábí v šířkách 135–195 mm (2 drážky) a 205–305 mm (3 drážky), profilech 60–80 a průměrech 13“–18“ včetně variant XL se zvýšenou nosností. Uniroyal RainExpert 3 se tak hodí pro všechny běžné osobní vozy a automobily třídy SUV.

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě