Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

vloženo

Značka Uniroyal představuje novou letní pneumatiku RainExpert 3, specializující se na mokrý povrch vozovky. Pro bezpečnější a jistější jízdu je vybavena unikátní technologií žraločí kůže Shark Skin Technology (SST), která účinněji odvádí vodu. Široké portfolio rozměrů uspokojí všechny běžné osobní automobily a vozy SUV.

Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

Jako ryba ve vodě se pneumatiky Uniroyal cítí za deště. A protože právě mokré vozovky bývají bohužel častou příčinou dopravních nehod, představila společnost s typickým deštníkem ve znaku zdokonalenou novinku pro rok 2015 – plášť RainExpert 3 a RainExpert 3 SUV, který doplňuje letní portfolio pneumatik Rain Max 2, RainSport 3 a RainSport 3 SUV.


Za lepším chováním pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 při dešti stojí hlavně unikátní technologie Shark Skin Technology (SST), inspirovaná kůží žraloka. Ta eliminuje víření vody typické pro hladké kanálky konvenčních plášťů zpomalující její odvod. Voda proudící kolem žraločí kůže naopak nevytváří téměř žádné turbulence a jen hladce klouže. U pneumatiky RainExpert 3 byl princip žraločí kůže přeměněn do podélných výstupků, výsledným efektem je rychlejší proudění vody v obvodových drážkách. Technologie SST spolu s přesazenými dlouhými drážkami UFS (Ultimate Flow Structure) poskytujícími vodě dostatečný prostor a snazší proudění tak v praxi znamená excelentní ochranu před aquaplaningem. S tímto nebezpečným jevem RainExpert 3 navíc bojuje prostřednictvím AquaLamel. V případě nových plášťů zajišťují rychlejší proudění vody, lépe než dřív však fungují i jako ojeté - při 50% opotřebení se rozšířením průřezu lamely zlepšuje absorpční schopnost drážky, čímž je eliminováno zhoršení aquaplaningové bezpečnosti vlivem opotřebení.



Nové letní pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 bodují také kratší brzdnou drahou. Větší počet adhezních hran lépe proniká vodním filmem a zvyšuje tak kontakt pneu s povrchem vozovky. Technologie Rain Tyre Compound (RTC) s unikátní progresivní „mokrou“ běhounovou směsí dokáže přenést vysoké brzdné síly i na mokré silnici a zkrátit tak brzdnou dráhu. Technologie RTC se kladně projevuje také za sucha, kde stabilní polymerní řetězce snižují zahřívání směsi. Optimalizace rozložení tuhosti dezénu snižuje deformace boků, což spolu se zajištěním optimální kontaktní plochy snižuje valivý odpor. Technické řešení Gentle Sound Configuration (GST) s optimalizovaným rozložením dezénových bloků a zajištěním rovnoměrné tuhosti dezénu snižuje vytváření negativních frekvencí a stará se o rovnoměrnost opotřebení. Výsledkem je tichá a komfortní jízda nejen ze začátku, ale po celou dobu životnosti pláště RainExpert 3.

A protože propracované detaily jsou výsadou špičkových produktů, tvůrci pneumatiky RainExpert 3 se zaměřili rovněž na dezén optimalizovaný pro maximální výkon. Základní propojovací můstky zvyšují tuhost, což zlepšuje brzdný výkon, ovladatelnost a charakter opotřebení. Zkosený profil zase snižuje hlučnost. Detailisty pak potěší symbol žraloka na dezénu pneumatiky Uniroyal RainExpert 3, která se vyrábí v šířkách 135–195 mm (2 drážky) a 205–305 mm (3 drážky), profilech 60–80 a průměrech 13“–18“ včetně variant XL se zvýšenou nosností. Uniroyal RainExpert 3 se tak hodí pro všechny běžné osobní vozy a automobily třídy SUV.

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou