Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

vloženo

Značka Uniroyal představuje novou letní pneumatiku RainExpert 3, specializující se na mokrý povrch vozovky. Pro bezpečnější a jistější jízdu je vybavena unikátní technologií žraločí kůže Shark Skin Technology (SST), která účinněji odvádí vodu. Široké portfolio rozměrů uspokojí všechny běžné osobní automobily a vozy SUV.

Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží

Jako ryba ve vodě se pneumatiky Uniroyal cítí za deště. A protože právě mokré vozovky bývají bohužel častou příčinou dopravních nehod, představila společnost s typickým deštníkem ve znaku zdokonalenou novinku pro rok 2015 – plášť RainExpert 3 a RainExpert 3 SUV, který doplňuje letní portfolio pneumatik Rain Max 2, RainSport 3 a RainSport 3 SUV.


Za lepším chováním pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 při dešti stojí hlavně unikátní technologie Shark Skin Technology (SST), inspirovaná kůží žraloka. Ta eliminuje víření vody typické pro hladké kanálky konvenčních plášťů zpomalující její odvod. Voda proudící kolem žraločí kůže naopak nevytváří téměř žádné turbulence a jen hladce klouže. U pneumatiky RainExpert 3 byl princip žraločí kůže přeměněn do podélných výstupků, výsledným efektem je rychlejší proudění vody v obvodových drážkách. Technologie SST spolu s přesazenými dlouhými drážkami UFS (Ultimate Flow Structure) poskytujícími vodě dostatečný prostor a snazší proudění tak v praxi znamená excelentní ochranu před aquaplaningem. S tímto nebezpečným jevem RainExpert 3 navíc bojuje prostřednictvím AquaLamel. V případě nových plášťů zajišťují rychlejší proudění vody, lépe než dřív však fungují i jako ojeté - při 50% opotřebení se rozšířením průřezu lamely zlepšuje absorpční schopnost drážky, čímž je eliminováno zhoršení aquaplaningové bezpečnosti vlivem opotřebení.



Nové letní pneumatiky Uniroyal RainExpert 3 bodují také kratší brzdnou drahou. Větší počet adhezních hran lépe proniká vodním filmem a zvyšuje tak kontakt pneu s povrchem vozovky. Technologie Rain Tyre Compound (RTC) s unikátní progresivní „mokrou“ běhounovou směsí dokáže přenést vysoké brzdné síly i na mokré silnici a zkrátit tak brzdnou dráhu. Technologie RTC se kladně projevuje také za sucha, kde stabilní polymerní řetězce snižují zahřívání směsi. Optimalizace rozložení tuhosti dezénu snižuje deformace boků, což spolu se zajištěním optimální kontaktní plochy snižuje valivý odpor. Technické řešení Gentle Sound Configuration (GST) s optimalizovaným rozložením dezénových bloků a zajištěním rovnoměrné tuhosti dezénu snižuje vytváření negativních frekvencí a stará se o rovnoměrnost opotřebení. Výsledkem je tichá a komfortní jízda nejen ze začátku, ale po celou dobu životnosti pláště RainExpert 3.

A protože propracované detaily jsou výsadou špičkových produktů, tvůrci pneumatiky RainExpert 3 se zaměřili rovněž na dezén optimalizovaný pro maximální výkon. Základní propojovací můstky zvyšují tuhost, což zlepšuje brzdný výkon, ovladatelnost a charakter opotřebení. Zkosený profil zase snižuje hlučnost. Detailisty pak potěší symbol žraloka na dezénu pneumatiky Uniroyal RainExpert 3, která se vyrábí v šířkách 135–195 mm (2 drážky) a 205–305 mm (3 drážky), profilech 60–80 a průměrech 13“–18“ včetně variant XL se zvýšenou nosností. Uniroyal RainExpert 3 se tak hodí pro všechny běžné osobní vozy a automobily třídy SUV.

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží Fotografie k článku Pneumatika Uniroyal RainExpert 3 se inspirovala žraločí kůží
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte