Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

vloženo

Nový Volkswagen e-Golf lze objednávat autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen. Zákazníci získají s modelem e-Golf veškeré přednosti sedmé generace legendárního Golfu v kombinaci s inovativním elektrickým pohonem, který umožňuje cestování s nulovými lokálními emisemi a minimálními provozními náklady. Elektromobil lze pořídit již za 899.900 Kč a paketu nevšedních zákaznických služeb.

Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

Volkswagen e-Golf je na první pohled k nerozeznání od konvenčního Golfu. Z větší blízkosti si však každý všimne atraktivních detailů, jako jsou například diody LED pro denní svícení, které tvoří charakteristický oblouk, dále zaoblené tvary zadních světlometů a charakteristická modrá barva v logu VW a na dalších detailech exteriéru. Modré ozdobné prvky zvyšují rovněž atraktivitu interiéru, kde zdobí kůží obšitý volant a řadicí páku, čalounění sedadel a textilní koberečky.


Inovativní technika modelu e-Golf dokonale naplňuje filozofii Think Blue. Elektromotor o výkonu 85 kW / 115 k dokazuje, že radost z dynamické jízdy si lze užívat i v automobilu s nulovými lokálními emisemi. Volkswagen e-Golf zrychlí z 0 na 60 km/h téměř nehlučně za pouhých 4,2 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 140 km/h. S plně nabitou sadou akumulátorů má díky průměrné spotřebě energie 12,7 kWh/100 km akční rádius až 190 kilometrů. Palubní počítač s barevným multifunkčním ukazatelem poskytuje řidiči důležité provozní informace včetně aktuální a průměrné spotřeby energie, stupně rekuperace, zbývajícího dojezdu a úrovně nabití akumulátoru.

Při rychlonabíjení stejnosměrným proudem na veřejných nabíjecích stanicích je 80% kapacity akumulátoru dosaženo za pouhých 30 minut. Nástěnná nabíječka z nabídky příslušenství pro Volkswagen e-Golf zajistí plné nabití akumulátorů přibližně za osm hodin. Z běžné domácí elektrické zásuvky trvá nabíjecí proces na 100 % kapacity přibližně třináct hodin. Součástí sériové výbavy jsou samozřejmě všechny potřebné nabíjecí kabely. Za jízdy je sada akumulátorů nabíjena rekuperací kinetické energie během setrvačné jízdy a brzdění.

Efektivitu využívání disponibilní elektrické energie může řidič ovlivnit volbou jízdního režimu ECO nebo ECO+. V módu ECO+ se sníží výkon elektromotoru a vypne se klimatizace s cílem maximalizovat dojezd. Méně dramatický kompromis mezi dojezdem, pohodlím a dynamikou představuje režim ECO, u něhož je nejvyšší rychlost snížena na 115 km/h a klimatizace pracuje se sníženým výkonem. Řidič má ovšem i v těchto režimech kdykoli k dispozici maximální dynamiku, pokud potřebuje například bezpečně předjet pomalejší vozidlo.

Čtyřdveřový e-Golf je nabízen za 899.900 Kč a jeho sériová výbava zahrnuje klimatizaci Climatronic, tempomat, palubní počítač Premium, navigační systém Discover Pro, mobilní informační služby CarNet a systém preventivní ochrany cestujících PreCrash. V ceně jsou obsaženy také dodatečné služby, které zákazníkovi zajišťují mobilitu i nad rámec dojezdu modelu e-Golf. Dojde-li na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici – bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.

Od konce letošního roku bude na přání k dispozici aplikace CarNet e-Remote, s níž bude uživatel moci například zahájit a ukončit proces nabíjení nebo aktivovat klimatizaci či topení prostřednictvím svého mobilního telefonu. Na jeho displeji přitom může sledovat úroveň nabití a jí odpovídající dojezd i zbývající dobu nabíjení. Příkladem dalších praktických funkcí je lokalizace zaparkovaného vozidla. Po registraci může uživatel používat aplikaci CarNet e-Remote první rok bezplatně.

Nový Volkswagen e-Golf
je možné objednávat u „autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen“, jimiž jsou společnosti Auto Jarov a Porsche Brno. Zákazníci mohou využít akce „Bonus pro zákazníka“ ve výši 30.000 Kč, pokud dají na protiúčet svůj ojetý vůz, který je mladší než 10 let a jehož majitelem je zákazník nebo jeho příbuzný v přímé linii po dobu nejméně 6 měsíců. V oblasti financování platí stejné akční nabídky jako pro Golf s konvenčním pohonem. Například Volkswagen FlexiKredit nabízí výhodu v podobě Kreditu ve výši až 30.000 Kč a prodloužené záruky na 4 roky/80.000 km zdarma.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..