Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

vloženo

Nový Volkswagen e-Golf lze objednávat autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen. Zákazníci získají s modelem e-Golf veškeré přednosti sedmé generace legendárního Golfu v kombinaci s inovativním elektrickým pohonem, který umožňuje cestování s nulovými lokálními emisemi a minimálními provozními náklady. Elektromobil lze pořídit již za 899.900 Kč a paketu nevšedních zákaznických služeb.

Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

Volkswagen e-Golf je na první pohled k nerozeznání od konvenčního Golfu. Z větší blízkosti si však každý všimne atraktivních detailů, jako jsou například diody LED pro denní svícení, které tvoří charakteristický oblouk, dále zaoblené tvary zadních světlometů a charakteristická modrá barva v logu VW a na dalších detailech exteriéru. Modré ozdobné prvky zvyšují rovněž atraktivitu interiéru, kde zdobí kůží obšitý volant a řadicí páku, čalounění sedadel a textilní koberečky.


Inovativní technika modelu e-Golf dokonale naplňuje filozofii Think Blue. Elektromotor o výkonu 85 kW / 115 k dokazuje, že radost z dynamické jízdy si lze užívat i v automobilu s nulovými lokálními emisemi. Volkswagen e-Golf zrychlí z 0 na 60 km/h téměř nehlučně za pouhých 4,2 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 140 km/h. S plně nabitou sadou akumulátorů má díky průměrné spotřebě energie 12,7 kWh/100 km akční rádius až 190 kilometrů. Palubní počítač s barevným multifunkčním ukazatelem poskytuje řidiči důležité provozní informace včetně aktuální a průměrné spotřeby energie, stupně rekuperace, zbývajícího dojezdu a úrovně nabití akumulátoru.

Při rychlonabíjení stejnosměrným proudem na veřejných nabíjecích stanicích je 80% kapacity akumulátoru dosaženo za pouhých 30 minut. Nástěnná nabíječka z nabídky příslušenství pro Volkswagen e-Golf zajistí plné nabití akumulátorů přibližně za osm hodin. Z běžné domácí elektrické zásuvky trvá nabíjecí proces na 100 % kapacity přibližně třináct hodin. Součástí sériové výbavy jsou samozřejmě všechny potřebné nabíjecí kabely. Za jízdy je sada akumulátorů nabíjena rekuperací kinetické energie během setrvačné jízdy a brzdění.

Efektivitu využívání disponibilní elektrické energie může řidič ovlivnit volbou jízdního režimu ECO nebo ECO+. V módu ECO+ se sníží výkon elektromotoru a vypne se klimatizace s cílem maximalizovat dojezd. Méně dramatický kompromis mezi dojezdem, pohodlím a dynamikou představuje režim ECO, u něhož je nejvyšší rychlost snížena na 115 km/h a klimatizace pracuje se sníženým výkonem. Řidič má ovšem i v těchto režimech kdykoli k dispozici maximální dynamiku, pokud potřebuje například bezpečně předjet pomalejší vozidlo.

Čtyřdveřový e-Golf je nabízen za 899.900 Kč a jeho sériová výbava zahrnuje klimatizaci Climatronic, tempomat, palubní počítač Premium, navigační systém Discover Pro, mobilní informační služby CarNet a systém preventivní ochrany cestujících PreCrash. V ceně jsou obsaženy také dodatečné služby, které zákazníkovi zajišťují mobilitu i nad rámec dojezdu modelu e-Golf. Dojde-li na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici – bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.

Od konce letošního roku bude na přání k dispozici aplikace CarNet e-Remote, s níž bude uživatel moci například zahájit a ukončit proces nabíjení nebo aktivovat klimatizaci či topení prostřednictvím svého mobilního telefonu. Na jeho displeji přitom může sledovat úroveň nabití a jí odpovídající dojezd i zbývající dobu nabíjení. Příkladem dalších praktických funkcí je lokalizace zaparkovaného vozidla. Po registraci může uživatel používat aplikaci CarNet e-Remote první rok bezplatně.

Nový Volkswagen e-Golf
je možné objednávat u „autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen“, jimiž jsou společnosti Auto Jarov a Porsche Brno. Zákazníci mohou využít akce „Bonus pro zákazníka“ ve výši 30.000 Kč, pokud dají na protiúčet svůj ojetý vůz, který je mladší než 10 let a jehož majitelem je zákazník nebo jeho příbuzný v přímé linii po dobu nejméně 6 měsíců. V oblasti financování platí stejné akční nabídky jako pro Golf s konvenčním pohonem. Například Volkswagen FlexiKredit nabízí výhodu v podobě Kreditu ve výši až 30.000 Kč a prodloužené záruky na 4 roky/80.000 km zdarma.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte