Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

vloženo

Nový Volkswagen e-Golf lze objednávat autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen. Zákazníci získají s modelem e-Golf veškeré přednosti sedmé generace legendárního Golfu v kombinaci s inovativním elektrickým pohonem, který umožňuje cestování s nulovými lokálními emisemi a minimálními provozními náklady. Elektromobil lze pořídit již za 899.900 Kč a paketu nevšedních zákaznických služeb.

Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km

Volkswagen e-Golf je na první pohled k nerozeznání od konvenčního Golfu. Z větší blízkosti si však každý všimne atraktivních detailů, jako jsou například diody LED pro denní svícení, které tvoří charakteristický oblouk, dále zaoblené tvary zadních světlometů a charakteristická modrá barva v logu VW a na dalších detailech exteriéru. Modré ozdobné prvky zvyšují rovněž atraktivitu interiéru, kde zdobí kůží obšitý volant a řadicí páku, čalounění sedadel a textilní koberečky.


Inovativní technika modelu e-Golf dokonale naplňuje filozofii Think Blue. Elektromotor o výkonu 85 kW / 115 k dokazuje, že radost z dynamické jízdy si lze užívat i v automobilu s nulovými lokálními emisemi. Volkswagen e-Golf zrychlí z 0 na 60 km/h téměř nehlučně za pouhých 4,2 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 140 km/h. S plně nabitou sadou akumulátorů má díky průměrné spotřebě energie 12,7 kWh/100 km akční rádius až 190 kilometrů. Palubní počítač s barevným multifunkčním ukazatelem poskytuje řidiči důležité provozní informace včetně aktuální a průměrné spotřeby energie, stupně rekuperace, zbývajícího dojezdu a úrovně nabití akumulátoru.

Při rychlonabíjení stejnosměrným proudem na veřejných nabíjecích stanicích je 80% kapacity akumulátoru dosaženo za pouhých 30 minut. Nástěnná nabíječka z nabídky příslušenství pro Volkswagen e-Golf zajistí plné nabití akumulátorů přibližně za osm hodin. Z běžné domácí elektrické zásuvky trvá nabíjecí proces na 100 % kapacity přibližně třináct hodin. Součástí sériové výbavy jsou samozřejmě všechny potřebné nabíjecí kabely. Za jízdy je sada akumulátorů nabíjena rekuperací kinetické energie během setrvačné jízdy a brzdění.

Efektivitu využívání disponibilní elektrické energie může řidič ovlivnit volbou jízdního režimu ECO nebo ECO+. V módu ECO+ se sníží výkon elektromotoru a vypne se klimatizace s cílem maximalizovat dojezd. Méně dramatický kompromis mezi dojezdem, pohodlím a dynamikou představuje režim ECO, u něhož je nejvyšší rychlost snížena na 115 km/h a klimatizace pracuje se sníženým výkonem. Řidič má ovšem i v těchto režimech kdykoli k dispozici maximální dynamiku, pokud potřebuje například bezpečně předjet pomalejší vozidlo.

Čtyřdveřový e-Golf je nabízen za 899.900 Kč a jeho sériová výbava zahrnuje klimatizaci Climatronic, tempomat, palubní počítač Premium, navigační systém Discover Pro, mobilní informační služby CarNet a systém preventivní ochrany cestujících PreCrash. V ceně jsou obsaženy také dodatečné služby, které zákazníkovi zajišťují mobilitu i nad rámec dojezdu modelu e-Golf. Dojde-li na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici – bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.

Od konce letošního roku bude na přání k dispozici aplikace CarNet e-Remote, s níž bude uživatel moci například zahájit a ukončit proces nabíjení nebo aktivovat klimatizaci či topení prostřednictvím svého mobilního telefonu. Na jeho displeji přitom může sledovat úroveň nabití a jí odpovídající dojezd i zbývající dobu nabíjení. Příkladem dalších praktických funkcí je lokalizace zaparkovaného vozidla. Po registraci může uživatel používat aplikaci CarNet e-Remote první rok bezplatně.

Nový Volkswagen e-Golf
je možné objednávat u „autorizovaných prodejců elektromobilů značky Volkswagen“, jimiž jsou společnosti Auto Jarov a Porsche Brno. Zákazníci mohou využít akce „Bonus pro zákazníka“ ve výši 30.000 Kč, pokud dají na protiúčet svůj ojetý vůz, který je mladší než 10 let a jehož majitelem je zákazník nebo jeho příbuzný v přímé linii po dobu nejméně 6 měsíců. V oblasti financování platí stejné akční nabídky jako pro Golf s konvenčním pohonem. Například Volkswagen FlexiKredit nabízí výhodu v podobě Kreditu ve výši až 30.000 Kč a prodloužené záruky na 4 roky/80.000 km zdarma.

Porsche Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volkswagen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km Fotografie k článku Plně elektrický Volkswagen e-Golf ujede až 190 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka