Peugeot, oficiální partner světového poháru v ragby 2007

vloženo

V srpnu 2005 podepsala společnost Peugeot s Mezinárodní ragbyovou asociací IRB smlouvu o oficiálním partnerství na světovém poháru v ragby, který se bude konat od 7. září do 20. října 2007 ve Francii.

V rámci této dohody se Peugeot stane jedním z oficiálních partnerů a dopravců soutěže, jak tomu bylo již při předešlém ročníku konaném v roce 2003 v Austrálii. Událost na špičkové světové úrovni slibuje jedinečný sportovní zážitek - dvacet nejvyhlášenějších ragbyových národů se utká, aby na stupni vítězů vystřídalo anglický XV, držitele poháru z roku 2003. Od svého založení v roce 1987 se Světový pohár v ragby stal v této sportovní disciplíně nejvýznamnějším podnikem, v nadcházejícím ročníku se přímo na stadionech očekává až dvoumiliónová návštěvnost a u televizních obrazovek bude přenosy 48 zápasů sledovat více než tři miliardy diváků. Soutěž se bude odehrávat v devíti francouzských městech (Bordeaux, Lens, Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Paris, Saint-Etienne a Toulouse) a dále v Cardiff a Edinburgu (Skotsko). Prostřednictvím uzavřeného partnerství společnost Peugeot znovu potvrzuje svou aktivní účast v této sportovní disciplíně světové úrovně a prezentuje se jako jeden z nejvýznamnějších aktérů světového poháru v ragby. Dr. Syd Miller, předseda mezinárodní ragbyové asociace IRB, u příležitosti podpisu smlouvy o oficiálním partnerství prohlásil: “Jsme velice potěšeni, že se společnost Automobiles Peugeot stala partnerem i nadcházejícího ročníku Světového poháru v ragby 2007. Světový pohár v ragby je jedním z nejdůležitějších světových sportovních podniků a nesmírně si vážíme toho, že společnost s takovým mezinárodním renomé jako je Peugeot, podpořila oficiálním partnerstvím náš komerční program ročníku 2007.“


Peugeot a sport: nerozluční partneři


Angažmá značky Peugeot v oblasti sportu dostalo v průběhu její bohaté historie řadu podob: vedle různých automobilových soutěží, ve kterých značka excelovala od samého začátku (Paris-Bordeaux v roce 1896 nebo Indianopolis v roce 1912), to bylo například dlouholeté partnerství v cyklistickém závodě Tour de France nebo mezi francouzskými fotbalovými kluby velice uznávaná podpora týmu Sochaux, která se datuje již od třicátých let minulého století. Od osmdesátých let začala společnost Peugeot na mezinárodní úrovni prosazovat jednotnou strategii sportovního sponzoringu a svůj zájem soustředila na tři sportovní disciplíny: tenis, golf a ragby. Ve všech třech zmíněných disciplínách zaměřila značka Peugeot svou podporu na všechny úrovně jejich provozování. V prvé řadě se věnovala rozvoji široké sportovní základny a zavedla soutěže volně přístupné pro všechny amatérské sportovní příznivce. Na střední úrovni podporuje různé sportovní celky (federace, týmy, kluby…) nebo národní soutěže. A v oblasti profesionálního sportu se angažuje v nejsledovanějších podnicích světového formátu: od roku 1984 je to například turnaj Roland Garros, v průběhu 14 let Peugeot Open de France a následně do roku 2003 Trophée Lancôme. Obdobnou logiku podpory a účasti najdeme i v ragby, disciplíně, která vyznává stejné hodnoty jako značka Peugeot: dynamiku, kvalitu a profesionalitu. Pro působení ve světě ragby se značka rozhodla v roce 1996, kdy se stala oficiálním partnerem týmu Stade Toulousain. Po vzoru francouzského angažmá, se Peugeot účastní dění na ragbyové scéně i prostřednictvím svých mezinárodních poboček. To je případ zejména partnerství s anglickým klubem Coventry Rugby Club, národním týmem Puma v Argentině nebo podpory ragbyových federací v Chile a Portugalsku. V roce 2003 se společnost Peugeot poprvé účastnila Světového poháru v ragby. V roce 2007 má značka ambice potvrdit a rozšířit své předešlé působení a nadále podpořit tuto nejvyšší světovou ragbyovou soutěž.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up