Peugeot, oficiální partner světového poháru v ragby 2007

vloženo

V srpnu 2005 podepsala společnost Peugeot s Mezinárodní ragbyovou asociací IRB smlouvu o oficiálním partnerství na světovém poháru v ragby, který se bude konat od 7. září do 20. října 2007 ve Francii.

Ilustrační foto k článku Peugeot, oficiální partner světového poháru v ragby 2007 V rámci této dohody se Peugeot stane jedním z oficiálních partnerů a dopravců soutěže, jak tomu bylo již při předešlém ročníku konaném v roce 2003 v Austrálii. Událost na špičkové světové úrovni slibuje jedinečný sportovní zážitek - dvacet nejvyhlášenějších ragbyových národů se utká, aby na stupni vítězů vystřídalo anglický XV, držitele poháru z roku 2003. Od svého založení v roce 1987 se Světový pohár v ragby stal v této sportovní disciplíně nejvýznamnějším podnikem, v nadcházejícím ročníku se přímo na stadionech očekává až dvoumiliónová návštěvnost a u televizních obrazovek bude přenosy 48 zápasů sledovat více než tři miliardy diváků. Soutěž se bude odehrávat v devíti francouzských městech (Bordeaux, Lens, Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Paris, Saint-Etienne a Toulouse) a dále v Cardiff a Edinburgu (Skotsko). Prostřednictvím uzavřeného partnerství společnost Peugeot znovu potvrzuje svou aktivní účast v této sportovní disciplíně světové úrovně a prezentuje se jako jeden z nejvýznamnějších aktérů světového poháru v ragby. Dr. Syd Miller, předseda mezinárodní ragbyové asociace IRB, u příležitosti podpisu smlouvy o oficiálním partnerství prohlásil: “Jsme velice potěšeni, že se společnost Automobiles Peugeot stala partnerem i nadcházejícího ročníku Světového poháru v ragby 2007. Světový pohár v ragby je jedním z nejdůležitějších světových sportovních podniků a nesmírně si vážíme toho, že společnost s takovým mezinárodním renomé jako je Peugeot, podpořila oficiálním partnerstvím náš komerční program ročníku 2007.“

Peugeot a sport: nerozluční partneři


Angažmá značky Peugeot v oblasti sportu dostalo v průběhu její bohaté historie řadu podob: vedle různých automobilových soutěží, ve kterých značka excelovala od samého začátku (Paris-Bordeaux v roce 1896 nebo Indianopolis v roce 1912), to bylo například dlouholeté partnerství v cyklistickém závodě Tour de France nebo mezi francouzskými fotbalovými kluby velice uznávaná podpora týmu Sochaux, která se datuje již od třicátých let minulého století. Od osmdesátých let začala společnost Peugeot na mezinárodní úrovni prosazovat jednotnou strategii sportovního sponzoringu a svůj zájem soustředila na tři sportovní disciplíny: tenis, golf a ragby. Ve všech třech zmíněných disciplínách zaměřila značka Peugeot svou podporu na všechny úrovně jejich provozování. V prvé řadě se věnovala rozvoji široké sportovní základny a zavedla soutěže volně přístupné pro všechny amatérské sportovní příznivce. Na střední úrovni podporuje různé sportovní celky (federace, týmy, kluby…) nebo národní soutěže. A v oblasti profesionálního sportu se angažuje v nejsledovanějších podnicích světového formátu: od roku 1984 je to například turnaj Roland Garros, v průběhu 14 let Peugeot Open de France a následně do roku 2003 Trophée Lancôme. Obdobnou logiku podpory a účasti najdeme i v ragby, disciplíně, která vyznává stejné hodnoty jako značka Peugeot: dynamiku, kvalitu a profesionalitu. Pro působení ve světě ragby se značka rozhodla v roce 1996, kdy se stala oficiálním partnerem týmu Stade Toulousain. Po vzoru francouzského angažmá, se Peugeot účastní dění na ragbyové scéně i prostřednictvím svých mezinárodních poboček. To je případ zejména partnerství s anglickým klubem Coventry Rugby Club, národním týmem Puma v Argentině nebo podpory ragbyových federací v Chile a Portugalsku. V roce 2003 se společnost Peugeot poprvé účastnila Světového poháru v ragby. V roce 2007 má značka ambice potvrdit a rozšířit své předešlé působení a nadále podpořit tuto nejvyšší světovou ragbyovou soutěž.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Renault Alpine A110 1.8 Turbo uprostřed a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit
11.03.2017
Facelift Nissanu Qashqai se povedl, přijde již v červenci