Peugeot, oficiální partner světového poháru v ragby 2007

vloženo

V srpnu 2005 podepsala společnost Peugeot s Mezinárodní ragbyovou asociací IRB smlouvu o oficiálním partnerství na světovém poháru v ragby, který se bude konat od 7. září do 20. října 2007 ve Francii.

Ilustrační foto k článku Peugeot, oficiální partner světového poháru v ragby 2007 V rámci této dohody se Peugeot stane jedním z oficiálních partnerů a dopravců soutěže, jak tomu bylo již při předešlém ročníku konaném v roce 2003 v Austrálii. Událost na špičkové světové úrovni slibuje jedinečný sportovní zážitek - dvacet nejvyhlášenějších ragbyových národů se utká, aby na stupni vítězů vystřídalo anglický XV, držitele poháru z roku 2003. Od svého založení v roce 1987 se Světový pohár v ragby stal v této sportovní disciplíně nejvýznamnějším podnikem, v nadcházejícím ročníku se přímo na stadionech očekává až dvoumiliónová návštěvnost a u televizních obrazovek bude přenosy 48 zápasů sledovat více než tři miliardy diváků. Soutěž se bude odehrávat v devíti francouzských městech (Bordeaux, Lens, Lyon, Marseille, Montpellier, Nantes, Paris, Saint-Etienne a Toulouse) a dále v Cardiff a Edinburgu (Skotsko). Prostřednictvím uzavřeného partnerství společnost Peugeot znovu potvrzuje svou aktivní účast v této sportovní disciplíně světové úrovně a prezentuje se jako jeden z nejvýznamnějších aktérů světového poháru v ragby. Dr. Syd Miller, předseda mezinárodní ragbyové asociace IRB, u příležitosti podpisu smlouvy o oficiálním partnerství prohlásil: “Jsme velice potěšeni, že se společnost Automobiles Peugeot stala partnerem i nadcházejícího ročníku Světového poháru v ragby 2007. Světový pohár v ragby je jedním z nejdůležitějších světových sportovních podniků a nesmírně si vážíme toho, že společnost s takovým mezinárodním renomé jako je Peugeot, podpořila oficiálním partnerstvím náš komerční program ročníku 2007.“

Peugeot a sport: nerozluční partneři


Angažmá značky Peugeot v oblasti sportu dostalo v průběhu její bohaté historie řadu podob: vedle různých automobilových soutěží, ve kterých značka excelovala od samého začátku (Paris-Bordeaux v roce 1896 nebo Indianopolis v roce 1912), to bylo například dlouholeté partnerství v cyklistickém závodě Tour de France nebo mezi francouzskými fotbalovými kluby velice uznávaná podpora týmu Sochaux, která se datuje již od třicátých let minulého století. Od osmdesátých let začala společnost Peugeot na mezinárodní úrovni prosazovat jednotnou strategii sportovního sponzoringu a svůj zájem soustředila na tři sportovní disciplíny: tenis, golf a ragby. Ve všech třech zmíněných disciplínách zaměřila značka Peugeot svou podporu na všechny úrovně jejich provozování. V prvé řadě se věnovala rozvoji široké sportovní základny a zavedla soutěže volně přístupné pro všechny amatérské sportovní příznivce. Na střední úrovni podporuje různé sportovní celky (federace, týmy, kluby…) nebo národní soutěže. A v oblasti profesionálního sportu se angažuje v nejsledovanějších podnicích světového formátu: od roku 1984 je to například turnaj Roland Garros, v průběhu 14 let Peugeot Open de France a následně do roku 2003 Trophée Lancôme. Obdobnou logiku podpory a účasti najdeme i v ragby, disciplíně, která vyznává stejné hodnoty jako značka Peugeot: dynamiku, kvalitu a profesionalitu. Pro působení ve světě ragby se značka rozhodla v roce 1996, kdy se stala oficiálním partnerem týmu Stade Toulousain. Po vzoru francouzského angažmá, se Peugeot účastní dění na ragbyové scéně i prostřednictvím svých mezinárodních poboček. To je případ zejména partnerství s anglickým klubem Coventry Rugby Club, národním týmem Puma v Argentině nebo podpory ragbyových federací v Chile a Portugalsku. V roce 2003 se společnost Peugeot poprvé účastnila Světového poháru v ragby. V roce 2007 má značka ambice potvrdit a rozšířit své předešlé působení a nadále podpořit tuto nejvyšší světovou ragbyovou soutěž.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě