Peugeot na světové výstavě automobilů Autosalon Paříž 2004

vloženo

Společnost Automobiles Peugeot představí v Paříži na svém stánku o rozloze 4000 m2 celkem 52 sériových vozů a 3 koncepční studie. Mezi vystavenými novinkami nebude chybět nedávno představený kompaktní mini van Peugeot 1007, rodinný vůz Peugeot 407 SW a model 607 po faceliftu a s novou dieselovou motorizací.

Peugeot na světové výstavě automobilů Autosalon Paříž 2004 Příznivci designu značky se dočkají vyhlášení 3. ročníku designérské soutěže Peugeot. Kompaktní mini van Peugeot 1007, jenž byl poprvé představen odborné veřejnosti v červenci letošního roku, je na výstavě zastoupen 16 vozy, z toho 8 exemplářů je přístupných veřejnosti. Tento model, malý svými vnějšími rozměry a velký díky své vnitřní variabilitě, je praktický do městského provozu a zároveň je spolehlivým vozem pro dálniční provoz. Elektricky ovladatelné posuvné dveře, interiér "Caméléo" s možností výběru barevných kombinací či převodovka 2 Tronic pracující ve dvou režimech, to vše činí z vozu opravdové potěšení.

Peugeot 1007 nese po zásluze čtyřmístné označení, které je určeno výhradně výjimečným modelům této značky.

Nedávno uvedený Peugeot 407, dokonale reprezentující atributy značky – trvalá hodnota, dynamika, estetika a inovace – slaví první obchodní úspěchy. Od dubna do srpna letošního roku bylo prodáno 60 000 vozů. Nabídku modelu, který se pyšní především vynikajícími jízdními vlastnostmi a vysokou úrovní pasivní i aktivní bezpečnosti, doplní na autosalonu rodinná verze 407 SW.

Peugeot 607, jenž je uznávaný pro svou eleganci, dynamické kvality a poskytovaný komfort, zvyšuje svoji atraktivitu některými stylovými úpravami a novým motorem: dieselovým 2.7 HDI V6 s filtrem pevných částic (FAP) o výkonu 150 kW (přibližně 204 k). Tento prestižní pohon je výsledkem strategické dohody o vzájemné spolupráci, uzavřené mezi společnostmi PSA Peugeot Citroën a Ford. Již tradičně jsou koncepční vozy pro návrháře příležitostí, jak představit nová pojetí a vize, dát prostor fantazii a snům. Ani koncepční vozy vystavené na letošním stánku, praktický důkaz kreativity designérského centra značky Peugeot, nejsou výjimkou.

S konceptem 907 představuje Peugeot veřejnosti svou vizi automobilu, jenž se vymyká zavedeným normám a je nositelem základních hodnot značky. Dynamika, estetika a inovace zde dostávají svou ryzí podobu. Peugeot 907 je vybaven motorem V12 o objemu 6,0 l, který dosahuje maximálního výkonu přibližně 500 k, a šestistupňovou manuální převodovkou se sekvenčním způsobem ovládání. Interiér ve stylu Grand Tourisme je vyroben z nejušlechtilejších materiálů: čalounění kabiny vozu v kombinaci kůže a Alcantara, volant a řadicí páka ze dřeva. Designéři modelu 907 se vracejí k tradičním stylovým prvkům legend automobilové historie a za použití nových technologií jim dávají jiný rozměr. Peugeot 907, to je "náruživé potěšení"! Po Taxi PAC a H2O je koncept Quark další ukázkou inovativních technologií, využívajících jako zdroj energie palivový článek. Distingovaný hig-tech styl modelu Quark připomíná svět science-fiction. Je poháněn čtyřmi elektromotory umístěnými po jednom v každém kole. Díky optimalizovaným funkcím dílčích částí ukazuje dnes tento koncept možný výkonnostní potenciál palivového článku. Dojezd vozu o rozměrech 2,38 m délky a 1,50 m šířky byl prodloužen na 130 km.

tylistická studie 1007 RC, doprovázející samotné uvedení modelu 1007, poukazuje na jeho schopnost nesčetných proměn, které ještě více zdůrazňují osobitost jeho charakteru. Verze 1007 RC neokázale představuje své dynamické a exklusivní znaky: pevně usazená na 18¨ kolech, karoserie v barvě černá Obsidien a interiér v kombinaci kůže a Alcantara je doplněna prvky konceptu "Caméléo" ve třech provedeních. Myšlenka zorganizovat soutěž, jejímž hlavním zadáním bude design automobilu, a spojit ji s Internetem, médiem, jehož byl Peugeot v automobilovém světě průkopníkem, se zdá být vzhledem k hodnotám vyznávaným značkou nanejvýš logická. První ročník soutěže Design Peugeot, vyhlášený na pařížském autosalonu v roce 2000 na téma "Navrhněte svůj Peugeot roku 2020", se věnoval futuristickým trendům vzdálené budoucnosti, druhý ročník s tématem "Navrhněte svůj retrofuturistický Peugeot", čerpal z bohaté historie značky.

Letošní, již třetí ročník v pořadí nabízí designérům-amatérům možnost představit své osobní reflexe, konkrétní a v blízké budoucnosti dosažitelné. "Navrhněte Peugeot, o kterém sníte. Budete mu blíže" je zadání pro návrháře z celého světa. Projekty mohou být prostřednictvím Internetu zasílány do 8. prosince 2004. Vítěz soutěže bude oficiálně vyhlášen během příštího autosalonu v Ženevě, obdrží šek v hodnotě 6 000 a jeho projekt bude v podobě makety vystaven na Autosalonu ve Frankfurtu v roce 2005. Automobilový sport – hlavní oblast budování dynamického image značky, a verze 307 WRC, která se od začátku sezóny účastní závodů světového šampionátu rallye, mají na stánku rovněž vyhrazen svůj prostor.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot na světové výstavě automobilů Autosalon Paříž 2004 Fotografie k článku Peugeot na světové výstavě automobilů Autosalon Paříž 2004 Fotografie k článku Peugeot na světové výstavě automobilů Autosalon Paříž 2004
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer