Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu

vloženo

Skupina PSA Peugeot Citroën potvrzuje, že její vozy splňují emisní normy, a oznamuje, že bude ve spolupráci s nezávislým orgánem zveřejňovat údaje o reálné spotřebě paliva svých hlavních modelů.

Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu Řada nedávno zveřejněných zpráv o měření emisí zdůraznila důležitost dodržování a správného uplatňování postupů. V této souvislosti předseda představenstva PSA Peugeot Citroën požádal inženýrské týmy skupiny, aby v této oblasti provedly kontrolu a předložily doporučení ke zlepšení.

Skupina důsledně přezkoumala svou situaci týkající se emisí a spotřeby paliva. Co se týče emisí, skupina PSA potvrzuje, že její vozy nebyly nikdy vybaveny žádným softwarem nebo zařízením umožňujícím odhalit test shody a aktivovat zařízení pro likvidaci škodlivin včetně NOx (oxidy dusíku), které by bylo při řízení v reálném provozu nečinné. Skupina připomíná, že její vozy splňují normy a že v roce 2014 bylo náhodně vybráno z výrobních linek 4300 vozů za účelem ověření dodržování podmínek homologace při výrobě.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem automobilů, který začal do všech svých vozidel s dieselovým motorem Euro 6 používat technologii selektivní katalytické redukce (SCR) „BlueHDi“. Tento systém likvidace škodlivin, pro který skupina podala přibližně 100 patentů, je uznáván v mnoha publikacích jako nejúčinnější technologie zpracování NOx . Díky zkušenostem získaným v této oblasti a již uskutečněným investicím do této technologie se skupina posunula blízko ke splnění požadavků budoucí normy WLTP, které má být zavedena v roce 2017. Skupina PSA Peugeot Citroën ve stejném duchu začala používat filtr pevných částic o 11 let dříve, než se stal po zavedení normy Euro 5 v lednu 2011 povinným pro všechny výrobce automobilů. Připomeňme, že prodeje dieselových vozidel představovaly v první polovině roku 2015 celkem 60,3 % tržeb PSA v Evropě a 41,9 % ve světě.



Pokud jde o spotřebu paliva, PSA zdůrazňuje, že v této oblasti drží vedoucí postavení opírající se o nové technologické novinky, jako je benzínový motor EB PureTech (zvolen motorem roku v roce 2015 ve své kategorii), dieselová technologie BlueHDi, vysoce výkonné automatické převodovky a odlehčené platformy. Stávající evropská norma NEDC se používá od roku 1992 a je považována za nedostatečně reprezentativní z hlediska reálného provozu. Jako všechny laboratorní zkoušky, je i toto testování předmětem optimalizací, a to i ve skupině PSA. Regulační orgány jsou si těchto optimalizací vědomy, ale nezávislé orgány a pozorovatelé je kritizují. Tyto optimalizace, včetně nenulové elektrické bilance (úroveň nabití baterie, využití alternátoru atd.), již nebudou při novém testování (WLTP ), které je v současné době projednáváno na evropské úrovni, možné. Skupina PSA zdůrazňuje, že plně podporuje myšlenku, aby byla od roku 2017 zavedena nová norma (WLTP a RDE ), která bude lépe odrážet reálné podmínky.

Skupina PSA Peugeot Citroën, pro kterou je důvěra zákazníků prvořadá, se rozhodla:
  • Co nejdříve začít zveřejňovat u svých hlavních modelů reálnou spotřebu, kterou bude kontrolovat nezávislý orgán;
  • Přijmout technická opatření umožňující již předem splňovat budoucí postup WLTP, počínaje nulovou elektrickou bilancí u homologace všech nových vozů/motorů.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

09.12.2016
Nový Lexus LS se ukáže v Detroitu, máme jeho první skicu
08.12.2016
Test: Volkswagen Golf GTI Performance – univerzálně dokonalý
07.12.2016
Nový Opel Insignia Grand Sport - informace a fotografie
06.12.2016
Nissan X-Trail 2.0 dCi má české ceny, začínají na 779 500 Kč
06.12.2016
Chcete si za volantem užívat pohodlí? Zkuste automatickou převodovku. V zimě ji prověříte nejlépe
05.12.2016
Nový Seat Leon Cupra dostal 300 koní a pohon všech kol
05.12.2016
Dacia hlásí rekordní rok a na její modely se čeká déle, než půl roku
04.12.2016
Lexus GS F a RC F nově standardně se systémem adaptivního variabilního odpružení
03.12.2016
Nový Hyundai i10 bez klimatizace a rádia za 219 990 Kč
02.12.2016
Mikuláš bude v AAA AUTO nadělovat fotbalovým fanouškům
02.12.2016
Ford Fiesta nové generace přijíždí rovnou ve čtyřech různých verzích
01.12.2016
Test ojetiny: Audi A8 4.2 TDI - přitažlivá kasička
30.11.2016
Na novou Škodu Octavia si připravte minimálně 407 900 Kč
28.11.2016
Prémiový fastback Volkswagen Arteon se představí v Ženevě
27.11.2016
Seat Leon po modernizaci - s 1.2 TSI přijde na 339 900 Kč
26.11.2016
Video: Nový Volkswagen Golf bude udávat reálnou spotřebu
25.11.2016
Nissan X-Trail posiluje nabídku motorů o dvoulitrový diesel
23.11.2016
Test: Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – průkopník
22.11.2016
Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
21.11.2016
Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem