Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu

vloženo

Skupina PSA Peugeot Citroën potvrzuje, že její vozy splňují emisní normy, a oznamuje, že bude ve spolupráci s nezávislým orgánem zveřejňovat údaje o reálné spotřebě paliva svých hlavních modelů.

Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu Řada nedávno zveřejněných zpráv o měření emisí zdůraznila důležitost dodržování a správného uplatňování postupů. V této souvislosti předseda představenstva PSA Peugeot Citroën požádal inženýrské týmy skupiny, aby v této oblasti provedly kontrolu a předložily doporučení ke zlepšení.

Skupina důsledně přezkoumala svou situaci týkající se emisí a spotřeby paliva. Co se týče emisí, skupina PSA potvrzuje, že její vozy nebyly nikdy vybaveny žádným softwarem nebo zařízením umožňujícím odhalit test shody a aktivovat zařízení pro likvidaci škodlivin včetně NOx (oxidy dusíku), které by bylo při řízení v reálném provozu nečinné. Skupina připomíná, že její vozy splňují normy a že v roce 2014 bylo náhodně vybráno z výrobních linek 4300 vozů za účelem ověření dodržování podmínek homologace při výrobě.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem automobilů, který začal do všech svých vozidel s dieselovým motorem Euro 6 používat technologii selektivní katalytické redukce (SCR) „BlueHDi“. Tento systém likvidace škodlivin, pro který skupina podala přibližně 100 patentů, je uznáván v mnoha publikacích jako nejúčinnější technologie zpracování NOx . Díky zkušenostem získaným v této oblasti a již uskutečněným investicím do této technologie se skupina posunula blízko ke splnění požadavků budoucí normy WLTP, které má být zavedena v roce 2017. Skupina PSA Peugeot Citroën ve stejném duchu začala používat filtr pevných částic o 11 let dříve, než se stal po zavedení normy Euro 5 v lednu 2011 povinným pro všechny výrobce automobilů. Připomeňme, že prodeje dieselových vozidel představovaly v první polovině roku 2015 celkem 60,3 % tržeb PSA v Evropě a 41,9 % ve světě.



Pokud jde o spotřebu paliva, PSA zdůrazňuje, že v této oblasti drží vedoucí postavení opírající se o nové technologické novinky, jako je benzínový motor EB PureTech (zvolen motorem roku v roce 2015 ve své kategorii), dieselová technologie BlueHDi, vysoce výkonné automatické převodovky a odlehčené platformy. Stávající evropská norma NEDC se používá od roku 1992 a je považována za nedostatečně reprezentativní z hlediska reálného provozu. Jako všechny laboratorní zkoušky, je i toto testování předmětem optimalizací, a to i ve skupině PSA. Regulační orgány jsou si těchto optimalizací vědomy, ale nezávislé orgány a pozorovatelé je kritizují. Tyto optimalizace, včetně nenulové elektrické bilance (úroveň nabití baterie, využití alternátoru atd.), již nebudou při novém testování (WLTP ), které je v současné době projednáváno na evropské úrovni, možné. Skupina PSA zdůrazňuje, že plně podporuje myšlenku, aby byla od roku 2017 zavedena nová norma (WLTP a RDE ), která bude lépe odrážet reálné podmínky.

Skupina PSA Peugeot Citroën, pro kterou je důvěra zákazníků prvořadá, se rozhodla:
  • Co nejdříve začít zveřejňovat u svých hlavních modelů reálnou spotřebu, kterou bude kontrolovat nezávislý orgán;
  • Přijmout technická opatření umožňující již předem splňovat budoucí postup WLTP, počínaje nulovou elektrickou bilancí u homologace všech nových vozů/motorů.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot a Citroën budou uvádět reálnou spotřebu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN