Peugeot 607 s novým dieselovým motorem

vloženo

Peugeot Česká republika, s. r. o., a síť koncesionářů Peugeot uvádějí na český trh Peugeot 607 s novým dieselovým motorem 2.7 HDI V6 FAP. Kromě rozšíření nabídky dieselových motorizací provázejí model i estetické úpravy a inovace v oblasti technologie i výbavy.

Ilustrační foto k článku Peugeot 607 s novým dieselovým motorem Cena inovovaného modelu se základní benzinovou jednotkou 2.2 16V začíná nyní na ceně 960 000 Kč, základní dieselová jednotka stojí 970 000 Kč. Peugeot 607 s novým motorem 2.7 HDI V6 je nabízen v nejvyšší verzi výbavy za cenu od 1 290 000 Kč. Peugeot 607 byl uveden na evropský trh v první polovině roku 2000. Od té doby si jej zakoupilo přes 125 000 zákazníků.

Z celoevropského pohledu se tento model dlouhodobě umisťuje v segmentu luxusních vozů na 4. místě hned za modely specializovaných výrobců – Mercedesem třídy E, BMW řady 5 a Audi A6. V České republice bylo od září 2000 do konce roku 2004 prodáno téměř 1 200 vozů modelu 607, z toho v průměru 76 % s dieselovým motorem. S uvedením nové motorizace 2.7 HDI V6 plánuje společnost navýšit prodeje v roce 2005 oproti roku 2004 o zhruba 60 % a dosáhnout tak prodejních cílů okolo 250 vozů. Nejvýraznější inovací modelu je uvedení motoru 2.7 HDI V6 FAP. Dieselový šestiválec je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company.

Motor je nabízen výhradně v kombinaci s automatickou šestistupňovou převodovkou, nabízí výkon 150 kW (204 k) a točivý moment 440 Nm při 1 900 1/min. Motor 2.7 HDI V6 je vybaven bezúdržbovým filtrem pevných částic FAP s životností posunutou za hranici 200 000 km a splňuje emisní normy Euro 4. Peugeot 607 s novým motorem 2.7 HDI V6 je nabízen pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za cenu od 1 290 000 Kč. Exteriér modelu prošel estetickými změnami. Tvar předního nárazníku byl upraven, přední mlhové světlomety mají nyní kulatý tvar, jsou upevněné v chromovaných pouzdrech válcového typu a spojuje je chromovaná lišta. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu, které si vyžádalo uložení nového motoru 2.7 HDI V6, narostla celková délka modelu o 3 cm. Vnitřní rozměry zůstaly zachovány. Rovněž vzhled interiéru prošel změnami. Nový je sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. Moderní a luxusní charakter interiéru zdůrazňují pravé materiály - kov (hliník) a dřevo (ořech). V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Výbava základní verze modelu audio/telefon/telematika zahrnuje nové rádio s CD přehrávačem, dvojitým tunerem a anténou se systémem „diversity“ a 8 reproduktory o výkonu 4x10 W. Ve výbavě nové 607 je u vyšších verzí výbavy v základu vysoce kvalitní audio systém HIFI JBL o výkonu 240 W s 12 reproduktory umístěnými na 8 místech ve voze. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti.

Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Nová verze systému ESP Bosch 8.0 je součástí základní výbavy všech verzí modelu. Peugeot 607 nabízí v sériové výbavě celkem 8 airbagů. Řidič je chráněn dvouobjemovým čelním airbagem SMART 3 se dvěma generátory. Síla odpálení a objem nafouknutí závisí na intenzitě a morfologii nárazu. Mezi prvky pasivní bezpečnosti patří dále i např. kontrolka nezapnutého pásu řidiče, alarm, automatické uzamčení vozu za jízdy, nová generace imobilizéru a další. Peugeot 607 získal v bezpečnostních testech EuroNCAP čtyři hvězdičky. U nového modelu došlo ke změnám na podvozku, podélný nosník byl vyztužen a byla zlepšena ochrana při čelním nárazu. U motorů 2.7 HDI V6 a 3.0 V6 byla vyztužena příčka řízení. Stejně tak jako benzinový šestiválec 3.0 V6 je i u nového motoru 2.7 HDI V6 k dispozici systém řízeného pérování AMVAR s proměnným tlumením v devíti možných úrovních, u nového modelu je navíc tlumení proměnné průběžně a rozsah jeho charakteristik byl rozšířen. Posilovač řízení je pro oba šestiválce variabilní hydraulický s řízeným ventilem, pro ostatní motory variabilní hydraulický, který se vyznačuje rychlejšími reakcemi a větším rozpětím posilování v porovnání s předchozím modelem 607.

Peugeot 607 je na českém trhu i nadále nabízen ve dvou stupních výbavy: 607 a 607 Pack. První úroveň výbavy je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje např. 8 airbagů, kompletní sestavu elektronických systémů, regulátor a omezovač rychlosti, imobilizér, samočinnou aktivaci světlometů a automatické stěrače, automatickou klimatizaci dvouzónovou, elektrické otevírání a zavírání víka zavazadlového prostoru nebo audio systém RD4 s přehrávačem CD s dvojitým tunerem a dvojitou anténou.

Druhý stupeň výbavy Pack je k dispozici rovněž s motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. Výbava navíc oproti základní úrovni zahrnuje např. alarm, parkovací asistent vzadu, xenonové světlomety, vrstvená boční skla, sound-systém JBL nebo CD měnič. Za příplatek je možné pořídit navíc např. parkovací asistent vpředu s vizualizací na multifunkčním displeji, navigační systém, sadu BlueTooth či kožené čalounění. Interiér vozu je nabízen s dekorací hliníku pro verzi Titane a Diamant a s dekorací dřeva pro verzi Ebene a Ivoire. Paleta barev karoserie zahrnuje celkem 12 odstínů.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport