Peugeot 607 s novým dieselovým motorem

vloženo

Peugeot Česká republika, s. r. o., a síť koncesionářů Peugeot uvádějí na český trh Peugeot 607 s novým dieselovým motorem 2.7 HDI V6 FAP. Kromě rozšíření nabídky dieselových motorizací provázejí model i estetické úpravy a inovace v oblasti technologie i výbavy.

Ilustrační foto k článku Peugeot 607 s novým dieselovým motorem Cena inovovaného modelu se základní benzinovou jednotkou 2.2 16V začíná nyní na ceně 960 000 Kč, základní dieselová jednotka stojí 970 000 Kč. Peugeot 607 s novým motorem 2.7 HDI V6 je nabízen v nejvyšší verzi výbavy za cenu od 1 290 000 Kč. Peugeot 607 byl uveden na evropský trh v první polovině roku 2000. Od té doby si jej zakoupilo přes 125 000 zákazníků.

Z celoevropského pohledu se tento model dlouhodobě umisťuje v segmentu luxusních vozů na 4. místě hned za modely specializovaných výrobců – Mercedesem třídy E, BMW řady 5 a Audi A6. V České republice bylo od září 2000 do konce roku 2004 prodáno téměř 1 200 vozů modelu 607, z toho v průměru 76 % s dieselovým motorem. S uvedením nové motorizace 2.7 HDI V6 plánuje společnost navýšit prodeje v roce 2005 oproti roku 2004 o zhruba 60 % a dosáhnout tak prodejních cílů okolo 250 vozů. Nejvýraznější inovací modelu je uvedení motoru 2.7 HDI V6 FAP. Dieselový šestiválec je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroën a Ford Motor Company.

Motor je nabízen výhradně v kombinaci s automatickou šestistupňovou převodovkou, nabízí výkon 150 kW (204 k) a točivý moment 440 Nm při 1 900 1/min. Motor 2.7 HDI V6 je vybaven bezúdržbovým filtrem pevných částic FAP s životností posunutou za hranici 200 000 km a splňuje emisní normy Euro 4. Peugeot 607 s novým motorem 2.7 HDI V6 je nabízen pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za cenu od 1 290 000 Kč. Exteriér modelu prošel estetickými změnami. Tvar předního nárazníku byl upraven, přední mlhové světlomety mají nyní kulatý tvar, jsou upevněné v chromovaných pouzdrech válcového typu a spojuje je chromovaná lišta. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu, které si vyžádalo uložení nového motoru 2.7 HDI V6, narostla celková délka modelu o 3 cm. Vnitřní rozměry zůstaly zachovány. Rovněž vzhled interiéru prošel změnami. Nový je sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. Moderní a luxusní charakter interiéru zdůrazňují pravé materiály - kov (hliník) a dřevo (ořech). V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Výbava základní verze modelu audio/telefon/telematika zahrnuje nové rádio s CD přehrávačem, dvojitým tunerem a anténou se systémem „diversity“ a 8 reproduktory o výkonu 4x10 W. Ve výbavě nové 607 je u vyšších verzí výbavy v základu vysoce kvalitní audio systém HIFI JBL o výkonu 240 W s 12 reproduktory umístěnými na 8 místech ve voze. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti.

Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Nová verze systému ESP Bosch 8.0 je součástí základní výbavy všech verzí modelu. Peugeot 607 nabízí v sériové výbavě celkem 8 airbagů. Řidič je chráněn dvouobjemovým čelním airbagem SMART 3 se dvěma generátory. Síla odpálení a objem nafouknutí závisí na intenzitě a morfologii nárazu. Mezi prvky pasivní bezpečnosti patří dále i např. kontrolka nezapnutého pásu řidiče, alarm, automatické uzamčení vozu za jízdy, nová generace imobilizéru a další. Peugeot 607 získal v bezpečnostních testech EuroNCAP čtyři hvězdičky. U nového modelu došlo ke změnám na podvozku, podélný nosník byl vyztužen a byla zlepšena ochrana při čelním nárazu. U motorů 2.7 HDI V6 a 3.0 V6 byla vyztužena příčka řízení. Stejně tak jako benzinový šestiválec 3.0 V6 je i u nového motoru 2.7 HDI V6 k dispozici systém řízeného pérování AMVAR s proměnným tlumením v devíti možných úrovních, u nového modelu je navíc tlumení proměnné průběžně a rozsah jeho charakteristik byl rozšířen. Posilovač řízení je pro oba šestiválce variabilní hydraulický s řízeným ventilem, pro ostatní motory variabilní hydraulický, který se vyznačuje rychlejšími reakcemi a větším rozpětím posilování v porovnání s předchozím modelem 607.

Peugeot 607 je na českém trhu i nadále nabízen ve dvou stupních výbavy: 607 a 607 Pack. První úroveň výbavy je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje např. 8 airbagů, kompletní sestavu elektronických systémů, regulátor a omezovač rychlosti, imobilizér, samočinnou aktivaci světlometů a automatické stěrače, automatickou klimatizaci dvouzónovou, elektrické otevírání a zavírání víka zavazadlového prostoru nebo audio systém RD4 s přehrávačem CD s dvojitým tunerem a dvojitou anténou.

Druhý stupeň výbavy Pack je k dispozici rovněž s motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. Výbava navíc oproti základní úrovni zahrnuje např. alarm, parkovací asistent vzadu, xenonové světlomety, vrstvená boční skla, sound-systém JBL nebo CD měnič. Za příplatek je možné pořídit navíc např. parkovací asistent vpředu s vizualizací na multifunkčním displeji, navigační systém, sadu BlueTooth či kožené čalounění. Interiér vozu je nabízen s dekorací hliníku pro verzi Titane a Diamant a s dekorací dřeva pro verzi Ebene a Ivoire. Paleta barev karoserie zahrnuje celkem 12 odstínů.

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

04.12.2016
Lexus GS F a RC F nově standardně se systémem adaptivního variabilního odpružení
03.12.2016
Nový Hyundai i10 bez klimatizace a rádia za 219 990 Kč
02.12.2016
Mikuláš bude v AAA AUTO nadělovat fotbalovým fanouškům
02.12.2016
Ford Fiesta nové generace přijíždí rovnou ve čtyřech různých verzích
01.12.2016
Test ojetiny: Audi A8 4.2 TDI - přitažlivá kasička
30.11.2016
Na novou Škodu Octavia si připravte minimálně 407 900 Kč
29.11.2016
Modernizovaná Kia Carens od 454 980 Kč
28.11.2016
Prémiový fastback Volkswagen Arteon se představí v Ženevě
27.11.2016
Seat Leon po modernizaci - s 1.2 TSI přijde na 339 900 Kč
26.11.2016
Video: Nový Volkswagen Golf bude udávat reálnou spotřebu
25.11.2016
Nissan X-Trail posiluje nabídku motorů o dvoulitrový diesel
23.11.2016
Test: Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – průkopník
22.11.2016
Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
21.11.2016
Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem
20.11.2016
Hyundai IONIQ Hybrid a IONIQ Eletric přichází na český trh
19.11.2016
Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem
18.11.2016
Test ojetiny: BMW 330i xDrive e92 – emotivní loučení
17.11.2016
Sedm dostupných ojetin, které poslouží početnějším rodinám
16.11.2016
Kia Niro - na hybridný crossover si připravte minimálně 599 980 Kč
15.11.2016
Test: Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi 150 S&S – Multivane, hlásím problém!