Peugeot 5008 od 399.900 Kč

vloženo

Cena základního provedení Confort Pack s benzínovou šestnáctistovkou VTi pod kapotou klesla poprvé v historii na lákavých 399.900 Kč. Za diesel HDI je nutné připlatit 40.000 Kč, přičemž špičkově vybavenou 5008 s dvoulitrovým vznětovým motorem HDI pořídíte za 559.900 Kč.

Peugeot 5008 od 399.900 Kč Základní výbava Confort Pack se pojí výhradně s benzínovou šestnáctistovkou VTi (399.900 Kč) nebo s vznětovou jednašestkou HDI (439.900 Kč). V základu dostanete například manuální klimatizaci, audiosoustavu s CD/MP3 přehrávačem a USB vstupem včetně ovládání na volantu, palubní počítač, elektricky ovládaná přední okna a vyhřívaná zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, asistent pro rozjezd do kopce, šest airbagů, stabilizační systém ESP, automatickou parkovací brzdu, plechová 16" kola, imobilizér nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

Druhý stupeň výbavy Premium lze kombinovat s většinou pohonných jednotek (1.6 VTi, 1.6 THP, 1.6 HDI,, 1.6 E-HDI, 2.0 HDI). Ve spojení s benzínovou 1.6 VTi nebo 1.6 HDI je nutné za výbavu Premium připlatit 30.000 Kč. Za tento finanční rozdíl získáte navíc mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci, 16" kola z lehké slitiny Iris, tempomat s omezovačem rychlosti, bluetooth handsfree pro mobilní telefon, dešťový senzor automaticky spouštějící stěrače, světelný senzor samočinně rozsvěcující světla při snížené viditelnost, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce sklopné do polohy stolku, tónovaná boční skla, osvětlení prahů předních dveří, přenosnou lampičku umístěnou v zavazadelníku nebo elektrické ovládání zadních oken.

Před zlevněním výhodná speciální série Family se již příliš nevyplatí. Ceny zůstaly stejné a tak je lepší sáhnout po vrcholné výbavě Premium Pack, která ve spojení s benzínovou přeplňovanou 1.6 THP a dvoulitrovým dieselem HDI zlevnila o výrazných 45.000 Kč. Prvně jmenovanou motorizaci tak pořídíte s touto výbavou za 519.900 Kč, přičemž za automat je nutné připlatit 35.000 Kč. Diesel přijde ve spojení s manuální šestirychlostní převodovkou na 559.900 Kč. Premium Pack obsahuje oproti výbavě Premium navíc Paket Info Drive (Head up displej+distance alert+impulzní ovladač Toggles Switches+indikátor podhuštění pneumatik), 17" hliníková kola, zadní parkovací asistent, paket viditelnost (elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko+elektricky sklopná vnější zrcátka+diodové osvětlení přístupu do vozu), LED osvětlení interiéru, sluneční clony ve druhé řadě sedadel nebo prosklenou střechu Cielo s elektronickou clonou.

Za sedmimístné provedení připlatíte ve všech výbavách 16.000 Kč, za metalický lak 13.495 Kč a za perleťový lak 15.495 Kč.

Peugeot/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 5008 od 399.900 Kč Fotografie k článku Peugeot 5008 od 399.900 Kč Fotografie k článku Peugeot 5008 od 399.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer