Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích

vloženo

Peugeot 4008 i Citroën C4 Aircross vycházejí technicky z modelu ASX od japonské automobilky Mitsubishi. U novinky 4008 se tak můžeme těšit na pohon všech kol nebo novou dieselovou osmnáctistovku z dílem japonské automobilky. Model 4008 se ukáže autosalonu v Ženevě a do prodeje podle všeho přijde během května.

Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Po již dříve představeném Mitsubishi ASX a Citroënu Aircross přichází třetí kompaktní SUV do party - Peugeot 4008. Novinka je dlouhá 4340 mm, široká 1768 mm a vysoká 1625 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje hodnoty 2670 mm. Oproti modelu 4007 je novinka kratší o plných 295 mm. Zavazadlový prostor nabídce až 416 litrů využitelného objemu, přičemž pod podlahou nalezneme plnohodnotné rezervní kolo (v případě, že se spokojíte jen s lepící sadou, lze dosáhnout využitelného objemu 442 litrů).

Pod přední kapotou se objeví stejná nabídka motorů jako u C4 Aircross. Na výběr budou dva zážehové a dva vznětové motory. Základ bude tvořit atmosférická zážehová šestnáctistovka o výkonu 86 kW (116 koní) s maximem točivého momentu 152 Nm spojená výhradně s pohonem předních kol a pětistupňovou manuální převodovkou. Další pohonnou jednotkou bude dvoulitr s výkonem 113 kW (154 koní) disponující maximem točivého momentu 198 Nm. Ten bude možné kombinovat s pohonem předních nebo všech kol a bude možné volit mezi pětistupňovou manuální převodovkou nebo automatem CVT. Pro zájemce o diesel bude přichystána šestnáctistovka HDi s výkonem 86 kW (116 koní) a točivým momentem 270 Nm nebo osmnáctistovka HDI s výkonem 110 kW (150 koní) a maximem točivého momentu 300 Nm převzatá od Mitsubishi. S oběma diesely se bude vždy pojit manuální šestirychlostní převodovka.

Elektronicky řízený pohon 4x4 pochází od Mitsubishi a využívá tří režimů, které volíte pomocí otočného ovladače na středovém tunelu: (2WD, 4WD a LOCK - pohon všech 4 kol s uzávěrkou diferenciálu). V případě obou režimů s pohonem všech 4 kol – 4WD a LOCK, je rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní kola řízeno elektronicky.

Peugeot, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích Fotografie k článku Peugeot 4008 - bratr Aircrossu na oficiálních fotografiích
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer