Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč

vloženo

Ostrý Peugeot 308 GTi vybavený diferenciálem Torsen pohání přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 200 kW a točivým momentem vrcholícím hodnotou 330 Nm. při 1 900 ot./min. Díky tomu 308 GTi dokáže akcelerovat na stovku za šest sekund a uhánět 250 km/h, přičemž maximálka je elektronicky omezená. Jeden kilometr s pevným startem pak GTi trvá pouhých 25,3 s.

Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč

Peugeotu 308 GTi jsme se již podrobně věnovali v několika samostatných článcích. Nejprve jsme se podívali na veškeré dostupné informace o tomto očekávaném modelu, poté si ho představili na videu a naposledy si ukázali ještě ostřejší verzi 308 Racing Cup.


Dnes Peugeot zveřejnil oficiální cenu. Za model s výkonem 270 koní zaplatíte 799 500 Kč, přičemž standardní výbava zahrnuje přední světlomety Full LED s denním svícením, zadní LED světla, přední a zadní parkovací asisten, devatenáctipalcová hliníková kola GTi Carbone s pneumatikami Micheli Super Sport, Hill Assist, kompletní sadu airbagů, diferenciál s omezeným prokluzem Torsen, bezpečnostní systémy (ABS, REF, EVA, ESP, ASR atd.) nebo skořepinová přední sedadla. Samozřejmě nechybí bezklíčkový přistup do vozu a bezklíčkové startování, aktustické čelní sklo, dvouzónová klimatizace, sportovní volant potažení kůží, palubní počítač nebo 9,7" palcovou dotykovou obrazovku.



Bohatou základní výbavu můžete rozšířit například o couvací kameru (+ 4 000 Kč), alarm s dálkovým ovládáním (+ 7 000 Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 8 000 Kč), prosklenou střechu Cielo s elektrickou clonou (+ 14 000 Kč), CD přehrávač (+ 2 200 Kč), sound systém Hi-Fi Denom (+ 12 000 Kč), metalický či perleťový lak (+ 14 000 Kč, resp. 18 000 Kč), dvoubarevné provedení karoserie "Coupe Franche (+ 40 000 Kč), šedou barvu karoserie Hurricane (+ 3 000 Kč).

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč Fotografie k článku Peugeot 308 GTi v Česku od 799 500 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy