Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

vloženo

Na český trh francouzská automobilka Peugeot uvedla nový model 3008, který pořídíte nejlevněji za 510.000 Kč. Nechybí ani vrcholné provedení GT poháněné dvoulitrem BlueHDi o výkonu 180 koní ve spojení s automatickou převodovkou. Za verzi GT ovšem zaplatíte 895.000 Kč.

Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

Nový Peugeot 3008 rozšiřuje trh SUV – segment C, což je kategorie vozů, které zažívají po celém světě ohromný rozmach. První generace modelu 3008 se objevila již v roce 2009 a od té doby se jeho prodeje zvýšily 2,5krát.


Nejlevněji v Česku pořídíte 3008 v základní výbavě Access, na výběr je benzínová dvanáctistovka Puretech za 510.000 Kč nebo vznětová 1.6 BlueHDi s příplatekm 60.000 Kč. Obě motorizace jsou dodávány pouze s manuální převodovkou. Za prostřední výbavu Active u obou jednotek připlatíte shodně 50.000 Kč a za automat dalších 50.000 Kč. Nabídka motorizací se rozšiřuje o čtyřválec 1.6 THP (645.000 Kč) či dvoulitr BlueHDi (655.000 Kč). Za třetí stupeň výbavy Allure se pak připlácí dalších 40.000 Kč. 

ceník peugeot 3008

V kabině upoutá futuristická palubní deska Peugeot i-Cockpit®, který zcela převrátil zažité principy místa řidiče. Vše působí přizpůsobeno prožitku a koncentraci řidiče. Volant získal nový tvar se dvěma ploškami pro lepší uchopení. Díky jeho malému tvaru se zvětšilo zorné pole řidiče a uvolnilo se místo pro nohy. Velká pozornost byla věnována výběru materiálu a péči o detail. Volant je od druhého stupně výbavy potažen plnohodnotnou kůží. Jsou do něj zabudovány chromované saténové a černě lakované prvky. To vše mu dodává kvalitnější a atraktivnější vzhled.

Velký 8" dotykový displej je jako tablet umístěný uprostřed palubní desky. Používá kapacitní technologii pro rychlejší reakceschopnost a větší uživatelskou praktičnost. Je doplněn šesti „klavírními klávesami“ – velmi elegantními páčkovými přepínači poskytujícími přímý a trvalý přístup k hlavním funkcím: rádio, klimatizace, navigace, parametry vozu, telefon a mobilní aplikace.

Vyvýšený přístrojový panel nabízí již v základní verzi obrazovku 12,3’’ s vysokým rozlišením a futuristickou grafikou. Lze ho kompletně nakonfigurovat a upravit podle přání a nabízí vše, co si řidič přeje mít v zorném poli. K dispozici je pět různých režimů zobrazení: pokyny z navigace, podpůrné prvky řízení, parametry motoru, palubní počítač, informace o jízdě atd.

Nové SUV Peugeot 3008 tak jednoduchým stisknutím speciálního vypínače – umístěného vedle páčkových přepínačů – umožňuje zapnout systém i-Cockpit® Amplify, který funguje jako skutečný „dirigent“, jenž dokáže zlepšit zážitek z jízdy. Posádka má na výběr dva režimy: „Boost“ určený pro dynamický styl jízdy a „Relax“ pro klidnější jízdu. Oba režimy lze nakonfigurovat dle přání a řidič i posádka tak může posunout hranice potěšení z jízdy dál, takže je jejich zážitek z jízdy zcela neopakovatelný.

Sklopitelná lavice dělená v poměru 2/3-1/3 „Magic Flat“ dokáže vytvořit po složení plochou podlahu. Velmi originální dvoupolohová posuvná podlaha umožňuje snadné využití objemu zavazadlového prostoru a dokonce možnost pohodlně se na ni posadit. Po sklopení sedadla spolujezdce do vodorovné polohy můžete převážet předměty dlouhé až 3 metry. Středová loketní opěrka u zadní lavice má u všech verzí výbavy zabudovaný otvor  pro převážení dlouhých předmětů. Zavazadlový prostor může být navíc doplněn funkcí hands-free otevírání, kdy stačí vsunout nohu pod zadní nárazník a dveře opatřené motorkem se samy otevřou nebo zavřou.

nový peugeot 3008

Příznivé účinky nové platformy EMP2 přinesly průměrnou úsporu hmotnosti o 100 kg oproti předchozí generaci. Nejlehčí verze vozu nový Peugeot 3008 tak váží 1325 kg u benzínové verze a 1375 kg u dieselové verze.

Přehled motorů:

  • 1.2 PureTech 130 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.2 Puretech 130 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 1.6  THP 165 k S&S s automatickou převodovkou EAT6.
  • 1.6  BlueHDi a 2.0 BlueHDi tak patří  mezi nejlepší motory na trhu:
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 2.0 BlueHDi 150 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 2.0 BlueHDi 180 k S&S s automatickou převodovkou EAT6

Uvedení nového Peugeotu 3008 využívá k nabídce nového řešení individuální mobility:

  • Skládací koloběžku s elektromotorem (e-Kick) by MICRO
  • Skládací jízdní kolo s elektromotorem (e-Bike) by PEUGEOT

Nový Peugeot 3008 se vyrábí v továrně v Sochaux, motory dodávají francouzské továrny v Trémery a v  Douvrinu. Nový Peugeot 3008 byl představen veřejnosti poprvé na pařížském autosalonu 2016. Prodej v České republice začíná v listopadu 2016.

 


Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými vozy jako magnet, za což vděčí jak osvědčené technice, tak obřímu zavazadelníku.

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..

BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition

BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition

Je to tady, zájemci o šestiválcová BMW se dočkaly. Mnichovská automobilka představuje modely BMW X3 M a BMW X4 M a..

Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád

Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád

První generace Renaultu Mégane se dnes řadí k opravdu laciným ojetinám. Na rozdíl od svého nástupce má poměrně dobré..

Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit

Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit

V zimních měsících se řidiči snadno dostanou do nepříjemných situací vinou poruchy vozidla, smyku nebo dopravní nehody...