Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

vloženo

Na český trh francouzská automobilka Peugeot uvedla nový model 3008, který pořídíte nejlevněji za 510.000 Kč. Nechybí ani vrcholné provedení GT poháněné dvoulitrem BlueHDi o výkonu 180 koní ve spojení s automatickou převodovkou. Za verzi GT ovšem zaplatíte 895.000 Kč

Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou

Nový Peugeot 3008 rozšiřuje trh SUV – segment C, což je kategorie vozů, které zažívají po celém světě ohromný rozmach. První generace modelu 3008 se objevila již v roce 2009 a od té doby se jeho prodeje zvýšily 2,5krát.

Nejlevněji v Česku pořídíte 3008 v základní výbavě Access, na výběr je benzínová dvanáctistovka Puretech za 510.000 Kč nebo vznětová 1.6 BlueHDi s příplatekm 60.000 Kč. Obě motorizace jsou dodávány pouze s manuální převodovkou. Za prostřední výbavu Active u obou jednotek připlatíte shodně 50.000 Kč a za automat dalších 50.000 Kč. Nabídka motorizací se rozšiřuje o čtyřválec 1.6 THP (645.000 Kč) či dvoulitr BlueHDi (655.000 Kč). Za třetí stupeň výbavy Allure se pak připlácí dalších 40.000 Kč. 

ceník peugeot 3008

V kabině upoutá futuristická palubní deska Peugeot i-Cockpit®, který zcela převrátil zažité principy místa řidiče. Vše působí přizpůsobeno prožitku a koncentraci řidiče. Volant získal nový tvar se dvěma ploškami pro lepší uchopení. Díky jeho malému tvaru se zvětšilo zorné pole řidiče a uvolnilo se místo pro nohy. Velká pozornost byla věnována výběru materiálu a péči o detail. Volant je od druhého stupně výbavy potažen plnohodnotnou kůží. Jsou do něj zabudovány chromované saténové a černě lakované prvky. To vše mu dodává kvalitnější a atraktivnější vzhled.

Velký 8" dotykový displej je jako tablet umístěný uprostřed palubní desky. Používá kapacitní technologii pro rychlejší reakceschopnost a větší uživatelskou praktičnost. Je doplněn šesti „klavírními klávesami“ – velmi elegantními páčkovými přepínači poskytujícími přímý a trvalý přístup k hlavním funkcím: rádio, klimatizace, navigace, parametry vozu, telefon a mobilní aplikace.

Vyvýšený přístrojový panel nabízí již v základní verzi obrazovku 12,3’’ s vysokým rozlišením a futuristickou grafikou. Lze ho kompletně nakonfigurovat a upravit podle přání a nabízí vše, co si řidič přeje mít v zorném poli. K dispozici je pět různých režimů zobrazení: pokyny z navigace, podpůrné prvky řízení, parametry motoru, palubní počítač, informace o jízdě atd.

Nové SUV Peugeot 3008 tak jednoduchým stisknutím speciálního vypínače – umístěného vedle páčkových přepínačů – umožňuje zapnout systém i-Cockpit® Amplify, který funguje jako skutečný „dirigent“, jenž dokáže zlepšit zážitek z jízdy. Posádka má na výběr dva režimy: „Boost“ určený pro dynamický styl jízdy a „Relax“ pro klidnější jízdu. Oba režimy lze nakonfigurovat dle přání a řidič i posádka tak může posunout hranice potěšení z jízdy dál, takže je jejich zážitek z jízdy zcela neopakovatelný.

Sklopitelná lavice dělená v poměru 2/3-1/3 „Magic Flat“ dokáže vytvořit po složení plochou podlahu. Velmi originální dvoupolohová posuvná podlaha umožňuje snadné využití objemu zavazadlového prostoru a dokonce možnost pohodlně se na ni posadit. Po sklopení sedadla spolujezdce do vodorovné polohy můžete převážet předměty dlouhé až 3 metry. Středová loketní opěrka u zadní lavice má u všech verzí výbavy zabudovaný otvor  pro převážení dlouhých předmětů. Zavazadlový prostor může být navíc doplněn funkcí hands-free otevírání, kdy stačí vsunout nohu pod zadní nárazník a dveře opatřené motorkem se samy otevřou nebo zavřou.

nový peugeot 3008

Příznivé účinky nové platformy EMP2 přinesly průměrnou úsporu hmotnosti o 100 kg oproti předchozí generaci. Nejlehčí verze vozu nový Peugeot 3008 tak váží 1325 kg u benzínové verze a 1375 kg u dieselové verze.

Přehled motorů:

  • 1.2 PureTech 130 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.2 Puretech 130 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 1.6  THP 165 k S&S s automatickou převodovkou EAT6.
  • 1.6  BlueHDi a 2.0 BlueHDi tak patří  mezi nejlepší motory na trhu:
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 1.6 BlueHDi 120 k S&S s automatickou převodovkou EAT6;
  • 2.0 BlueHDi 150 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 2.0 BlueHDi 180 k S&S s automatickou převodovkou EAT6

Uvedení nového Peugeotu 3008 využívá k nabídce nového řešení individuální mobility:

  • Skládací koloběžku s elektromotorem (e-Kick) by MICRO
  • Skládací jízdní kolo s elektromotorem (e-Bike) by PEUGEOT

Nový Peugeot 3008 se vyrábí v továrně v Sochaux, motory dodávají francouzské továrny v Trémery a v  Douvrinu. Nový Peugeot 3008 byl představen veřejnosti poprvé na pařížském autosalonu 2016. Prodej v České republice začíná v listopadu 2016.

 


Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou Fotografie k článku Peugeot 3008 v Česku, ceny pod půl milionu nejdou
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

06.12.2016
Nissan X-Trail 2.0 dCi má české ceny, začínají na 779 500 Kč
06.12.2016
Chcete si za volantem užívat pohodlí? Zkuste automatickou převodovku. V zimě ji prověříte nejlépe
05.12.2016
Nový Seat Leon Cupra dostal 300 koní a pohon všech kol
05.12.2016
Dacia hlásí rekordní rok a na její modely se čeká déle, než půl roku
04.12.2016
Lexus GS F a RC F nově standardně se systémem adaptivního variabilního odpružení
03.12.2016
Nový Hyundai i10 bez klimatizace a rádia za 219 990 Kč
02.12.2016
Mikuláš bude v AAA AUTO nadělovat fotbalovým fanouškům
02.12.2016
Ford Fiesta nové generace přijíždí rovnou ve čtyřech různých verzích
01.12.2016
Test ojetiny: Audi A8 4.2 TDI - přitažlivá kasička
30.11.2016
Na novou Škodu Octavia si připravte minimálně 407 900 Kč
28.11.2016
Prémiový fastback Volkswagen Arteon se představí v Ženevě
27.11.2016
Seat Leon po modernizaci - s 1.2 TSI přijde na 339 900 Kč
26.11.2016
Video: Nový Volkswagen Golf bude udávat reálnou spotřebu
25.11.2016
Nissan X-Trail posiluje nabídku motorů o dvoulitrový diesel
23.11.2016
Test: Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – průkopník
22.11.2016
Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
21.11.2016
Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem
20.11.2016
Hyundai IONIQ Hybrid a IONIQ Eletric přichází na český trh
19.11.2016
Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem
18.11.2016
Test ojetiny: BMW 330i xDrive e92 – emotivní loučení