Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje

vloženo

Tým Peugeot-Hansen se po prvním náročném roce, kdy se před zraky 250 000 nadšených diváků vnořil do zběsilého tempa světa rallycrossu, nyní s velkou chutí pouští do druhé sezóny mistrovství světa (World RX). Tuto mezinárodní ambici bude za volantem nového vozu Peugeot 208 WRX ztělesňovat Timmy Hansen a nový přírůstek týmu Davy Jeanney.

Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje

Je jen několik týdnů před startem a jezdci už se nemohou dočkat, až naplno sešlápnou pedál akcelerátoru a vypustí 550 koní schovaných pod kapotou vozu Peugeot 208 WRX. Od té doby, co se na konci sezóny Peugeot 208 WRX pětkrát postaral o pozici na stupních vítězů a ve Franciacorta dokonce v rukou mistra vyhrál, vůz 208 WRX ještě zesílil, aby se mohl utkat se stále silnější konkurencí. Ať už se vylepšení týkají podvozku, nebo motoru, je jich dost na to, aby bylo možné tuto verzi roku 2015 považovat za novou aspirantku na titul.


Peugeot 208 WRX, o který opět pečuje tým Švéda Kennetha Hansena, jedné z legendárních postav této disciplíny, bude opět svěřen do rukou Timmyho Hansena. Ten již má v rallycrossu za sebou řadu nelítostných soubojů a nyní získal nového kolegu - francouzského pilota Davyho Jeanneyho, vicemistra Evropy z roku 2013. Tým Peugeot Hansen má s talentovaným Timmym, který již zažil opojení z vítězství, a Davym, který by mohl představovat překvapení a přinést vzácné body, velmi odhodlaná želízka v ohni. Hodlají využít veškerou sílu svého stroje a přinést barvám Red Bullu a Totalu triumf. Mistrovství světa 2015 jim poskytne třináct příležitostí porvat se s houževnatými soupeři. Cíl této nové dvojice je jasný: porvat se o dva světové tituly!



Značky Peugeot a Red Bull, které napjatě očekávají svou první sezónu v mistrovství světa, daly navíc dohromady Peugeot Red Bull Hansen Junior Team. Jeho úkolem je urychlit zrod nových talentů jejich přípravou na přechod do královské kategorie „supercars“. Jedním z členů bude Kevin Hansen (16 let), který se tuto sezónu zúčastní celého mistrovství světa v kategorii RX Lites.

Bruno Famin, ředitel týmu Peugeot Sport
„Náš loňský vůz byl přímo odvozen od modelu 208 T16 a celou zimu jsme věnovali tomu, abychom se o něco více přiblížili limitům, které předpisy umožňují. Myslíme, že jsme z hlediska výkonu udělali velký krok kupředu. Cílem je vyhrávat a být schopni usilovat o oba světové tituly (týmy a piloti). S takovými ambicemi nebudeme asi jediní, ale jsme rádi, že ostatní výrobci svou přítomností posilují toto rozvíjející se mistrovství. Objevují se závody v Barceloně a Hockenheimu, které ukazují, kam bude rallycross směřovat v budoucnu. Jde o důležitá místa automobilového sportu poblíž velkých měst, která mají k dispozici vynikající infrastrukturu. Zní to velice slibně!“



Kenneth Hansen, hlavní tým
„Cítím, že jsme připraveni o hodně lépe než v loňském roce. V roce 2014 jsme dohodu podepsali dost pozdě a abychom byli připravení na náš první závod, stálo nás to velké úsilí. Ve druhé části šampionátu se nám nicméně podařilo být ostatním zdatným soupeřem. Opřeli jsme se o zkušenost loňského roku a netrpělivě očekáváme první závod. Musíme vůz 208 WRX maximálně využít a přijmout správnou strategii, se dvěma vozy, které se musí v každém závodě dobře umístit. Vítězství a celý šampionát stojí na drobných detailech a důležité je, že můžeme spoléhat na homogenní duo dvou pilotů, kteří jsou schopni ve všech 13 závodech zvítězit.“

Timmy Hansen č. 21
„Moc se těším! Myslím, že máme auto, které má od počátku potenciál vyhrávat. Osobně jsem věnoval velké úsilí tomu, abych se ještě lépe připravil. Cítím se v tomto směru mnohem lépe než loni a myslím, že budu mít k dispozici nejlepší vůz ve své kariéře. Jsem nadšený z nového člena týmu. S Davym se vídám od první sezóny rallycrossu. Jeho výkony jsou stabilní a je ve svých výkonech velmi silný. Umí dobře odhadnout, kdy zaútočit a kdy se chránit. Bude velmi těžké ho porazit.“

Davy Jeanney č. 17
„Začínám nový život, protože v mém případě jde o první kontakt s továrním týmem. Představuje to velký zvrat v mé kariéře a hodlám udělat všechno proto, abych tu výzvu přijal. Budu mít v ruce skvělé karty a na mně je, abych s nimi dobře hrál. Když jsem měl možnost si vůz 208 WRX vyzkoušet, dost mě to překvapilo: motor výborně šlape. Doufám, že bude mít moje sezóna vzestupnou tendenci a budu se umisťovat na stupních vítězů a vyhrávat.“

Harmonogram mistrovství světa FIA v rallycross 2015
24.–26. dubna: Portugalsko (Montalegre)
1.–3. května: Německo (Hockenheim)
15.–17. května: Belgie (Mettet)
22.–24. května: Velká Británie (Lydden Hill)
19.–21. června: Německo (Estering)
3.–5. července: Švédsko (Holjes)
7.–8. srpna: Kanada (Trois-Rivières)
21.–23. srpna: Norsko (Hell)
4.–6. září: Francie (Lohéac)
18.–20. září: Španělsko (Barcelona)
2–4. října: Turecko (Istanbul)
16.–18. října: Itálie (Franciacorta)
27.–29. listopadu: Argentina (San Luis)


PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje Fotografie k článku Peugeot 208 WRX s výkonem 550 koní se opět pouští boje
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up