Peugeot 208 - podrobné informace a české ceny
Nástupce modelu 207 je lehčí a menší, přičemž podle Peugeotu nabízí více prostoru cestujícím i zavazadlům. Novinka přijde v Česku s trojicí dveří minimálně na 235.000 Kč, přičemž za druhý pár dveří je nutné připlatit rozumných 15.000 Kč.
Peugeot 208 je oproti svému předchůdci o 20 mm užší a o 10 mm nižší. Kratší je přední část vozu o 60 mm, stejně tak zadní převis o 10 mm což společně s propracovanými tvary a pozornosti věnovaná každé části karoserie (kryty pod karoserií, spojler u některých verzí) vedlo maximální optimalizaci aerodynamiky vozu. U nejlepších verzí je koeficient SCx 0,61 (Cx 0,29), což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu, a samozřejmě velmi pozitivně ovlivňuje spotřebu paliva a emise CO2.
Novinka má stejný rozvor jako model 207. Použitím kompaktnějších předních sedadel a celkové optimalizace koncepce vozu přineslo cestujícím na zadních sedadlech více prostoru (+ 50 mm pro nohy v porovnání s modelem 207) a došlo i ke zvětšení zavazadlového prostoru: 311 l pod kryt (285 dm3 VDA) a až 1152 l (1076 dm3 VDA) se sklopenými zadními sedadly. Za zmínku také stojí, že sklopení opěradel zadních sedadel je velmi jednoduchá a rychlá operace, kterou lze provést jediným pohybem.
Široký výběr motorů
Peugeot 208 se v Česku začíná prodávat s benzínovou čtrnáctistovkou VTi o výkonu 70 kW a šestnáctistovkou VTi o výkonu 88 kW, přičemž později se objeví také litrový tříválec a dvanáctistovka VTi s výkonem 50 kW, resp. 60 kW a přeplňovaná 1.6 THP o výkonu 115 kW. Z dieselových motorů je aktuálně možné vybírat mezi čtrnáctistovkou HDi o výkonu 50 kW, její ekonomickou verzí se systémem Stop & Start 1.4 eHDI/50 kW, resp. 1.6 e-HDI s výkonem 68 kW nebo 84 kW.
Benzinové motory:
1.0 VTi 50 kW (68 k); 95 Nm, 5st. manuální převodovka; CO2: 99 g/km
1.2 VTi 60 kW (82 k); 118 Nm, 5st. manuální převodovka; CO2: 104 g/km
1.4 VTi 70 kW (95 k); 136 Nm, 5st. manuální převodovka: CO2: 129 g/km
1.6 VTi 88 kW (120 k); 160 Nm, 5st. manuální převodovka: CO2: 134 g/km
1.6 THP 115 kW (156 k), 240/260 Nm, 6st. manuální převodovka; CO2: 135 g/km
Dieselové motory:
1.4 HDi FAP 50 kW (68 k), 160 Nm, 5st. manuální převodovka; CO2: 98 g/km,
1.4 e-HDi FAP 50 kW (68 k), 160 Nm, 5st. manuální převodovka, Stop & Start ; CO2: 87 g/km,
1.6 e-HDi FAP 68 kW (92 k), 230 Nm, 5st. manuální převodovka, Stop & Start ; CO2: 98 g/km,
1.6 e-HDi FAP 68 kW (92 k), 230 Nm, 6st. převodovka 2-Tronic, Stop & Start ; CO2: 98 g/km
1.6 e-HDi FAP 84 kW (115 k), 270/285 Nm, 6st. manuální převodovka, Stop & Start ; CO2: 99 g/km
Peugeot 208 od 235.000 Kč
Peugeot 208 startuje ve třídveřové verzi v základní výbavě Access s benzínovou čtrnáctistovkou VTi o výkonu 70 kW na ceně 235.000 Kč. Nejlevnější diesel 1.4 HDI/50kW přijde minimálně na 275.000 Kč. Ve všech případech je nutné za druhý pár dveří připlatit 15.000 Kč. V základní výbavě Access chybí akorát klimatizace nebo autorádio. Za klimatizaci si můžete připlatit 20.000 Kč a za autorádio 8.900 Kč. Daleko lepší volbou je s rozdílem právě dvaceti tisíc sáhnout po druhém stupni výbavy Active, který přináší manuální klimatizaci, autorádio, elektricky vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky, lepší čalounění nebo nárazníky, zrcátka a kliky dveří v barvě karoserie.
Peugeot, ps
Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot
Fotografie k článku













Sdílet článek
Komentáře k článku:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Všechny články o značce / modelu
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem
Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací náklady a ojetých kusů se bojíte? Nebojte, svůj sen velkého SUV si můžete splnit. Existuje totiž Kia..
Citroën slaví 100 let výbavou Celebration
100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
Je to tady, zájemci o šestiválcová BMW se dočkaly. Mnichovská automobilka představuje modely BMW X3 M a BMW X4 M a..