Peugeot 208 1.6 BlueHDi ujel na jednu nádrž 2152 km

vloženo

Nový Peugeot 208 ve verzi 1.6 BlueHDi 100 k S&S vytvořil nový rekord ve spotřebě a vzdálenosti ujeté na jednu nádrž. Rekord byl potvrzen homologací zkušebny UTAC. Na ujetí vzdálenosti 2152 km vozu Peugeot 208 stačilo jen 43 litrů nafty, což znamená průměrnou spotřebu pouze 2,0 l / 100 km. Tento rekord dokazuje vynikající technologickou kvalitu dieselových motorů Euro 6 BlueHDi a jejich příspěvek ke snižování emisí CO2.

Peugeot 208 1.6 BlueHDi ujel na jednu nádrž 2152 km Peugeot 208 1.6 BlueHDi ujel na jednu nádrž 2152 km

Tohoto výkonu bylo dosaženo na konci dubna na zkušebním okruhu Peugeot v Belchamp ve Francii pod dohledem francouzské zkušebny UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle). Sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDi 100 k S&S a manuální pětistupňovou převodovkou ujel během 38 hodin 2152 kilometrů a spotřeboval jen 43 litrů paliva. V rámci sériově vyráběných vozů tak nový Peugeot 208 vytvořil absolutní rekord ve spotřebě na dlouhou vzdálenost. Pro dosažení tohoto výsledku se během testu za volantem střídalo několik řidičů po 3–4 hodinách.


Testovaný Peugeot 208 byl ve verzi označené jako „Velmi nízká spotřeba“. Tato verze bude zanedlouho k dispozici v prodejní síti Peugeot. S homologovanou průměrnou spotřebou ve smíšeném režimu 3,0 l / 100 km a emisemi 79 g CO2 / km je tento model světovým měřítkem v rámci sériových vozů se spalovacím motorem. Pro tuto verzi je charakteristický aerodynamický zadní spojler a pneumatiky Michelin Energy Saver + s ultra nízkým valivým odporem. Tyto hodnoty jsou již samy o sobě výjimečné, ale v kombinaci s dynamickými kvalitami vozu nový Peugeot 208, kterými jsou kompaktnost, lehkost a radost z řízení, nabízejí dostatečný potenciál pro ještě lepší výkony.



Technologie BlueHDI, která exkluzivním způsobem spojuje SCR (selektivní katalytická redukce) a filtr pevných částic s aditivem, opět dokazuje, že jde o nejúčinnější a nejvýkonnější systém pro odstraňování škodlivin u naftových motorů.

Nový Peugeot 208, který bude od června v prodeji na evropském trhu, nabízí řadu výjimečně úsporných a výkonných benzínových a dieselových motorů. Z hlediska emisí CO2 vykazují benzínové motory mimořádně nízké emise od 97 g CO2 / km, zatímco u naftových motorů je kompletní řada BlueHDi pod hranicí 95 g CO2/ km.

Peugeot významně a rychle snižuje emise CO2 u všech svých vozů. Díky urychlenému rozšíření benzínových tříválcových motorů PureTech a dieselových motorů BlueHDi, novým benzínovým motorům 1.6 THP a převodovkám EAT6 nyní patří 20 vozů Peugeot mezi nejúspornější vozy ve své výkonové třídě z hlediska emisí CO2 (5 motorů PureTech, 3 motory 1.6 THP a 12 motorů BlueHDi).

Tyto motorizace splňují požadavky značky Peugeot z hlediska rozvoje motorů šetrných k životnímu prostředí, které jsou zejména stále úspornější a vykazující nižší emise CO2. Díky environmentální účinnosti vozů Peugeot se skupina PSA Peugeot Citroën v roce 2014 stala na evropském trhu lídrem s průměrnými emisemi 110,3 g CO2 / km, přičemž průměr na trhu je 123,7 g. Tohoto výsledku bylo dosaženo bez změn ve skladbě segmentů.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 208 1.6 BlueHDi ujel na jednu nádrž 2152 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule