Peugeot 206 HDI 1.6 l s filtrem pevných částic FAP

vloženo

Zrození dalšího modelu se sportovním srdcem. Podobně jako na celoevropském automobilovém trhu, kde podíl vozů s dieselovým pohonem vzrostl z 24,8 % v roce 1998 na 43,6 % v roce 2003, zaznamenal i v segmentu malých vozů prodej verzí s dieselovým motorem ve stejném období silný nárůst: z 11,9% na 23,1%.

Na tento fenomén reaguje skupina PSA Peugeot Citroën svou obchodní strategií a již po několik let na trh uvádí výkonné dieselové motory označované zkratkou HDI. Inovativnost HDI motorů, využívajících novou technologií Common Rail, byla v roce 2000 při obchodním uvedení luxusního modelu 607 navíc obohacena o filtr pevných částic FAP s příslibem jeho dalšího rozšíření na všechny vozy modelové řady Peugeot. Po modelu 607 tedy následoval Peugeot 406 (dnes 407) a vzápětí i zástupce nižší střední třídy, model 307, které se mohly pochlubit propojením těchto dvou revolučních technologií. Dnes přichází na řadu model 206 a ve spojení s dieselovým motorem 1.6 HDI, vyrobeným ve spolupráci společností PSA


Peugeot Citroën a Ford, je i on vybaven filtrem pevných částic FAP. Vyzbrojen atraktivní nabídkou třech dieselových agregátů HDI - od motoru o zdvihovém objemu 1.4 l a výkonu 50 kW (68 k) po motor 2.0 HDI, jenž dosahuje maximálního výkonu 66 kW (90 k), disponuje model 206 všemi předpoklady, aby i nadále pokračoval ve skvělých prodejních výsledcích představujících 800 000 prodaných kusů ročně, které zaznamenal za poslední tři roky. A tak po vzoru modelové řady 307, která je ve vyšších verzích vybavena sportovně laděným dieselovým motorem HDI 100 kW (136 k), bude moci i verze 206 nabídnout svým zákazníkům dieselový motor vyšší výkonnostní kategorie, 1.6 HDI o výkonu 110k. Není pochyb o tom, že i tato nová dieselová jednotka o výkonu 80 kW (110 k), která by měla na francouzském trhu v souhrnu všech karosářských verzí představovat 12 až 15 % celkových prodejů, umožní modelu 206 přesáhnout také v roce 2004 předpokládaných 800 000 celosvětově realizovaných prodejů.

Z celkového počtu 4 160 000 modelů 206, vyrobených ke konci března, jezdí téměř 71% v zemích západní Evropy. Vedle Francie, kde bylo prodáno již 971 508 vozů, patří mezi hlavní vývozní trhy: Velká Británie s 454 400 vozů, Itálie (405 600), Španělsko (339 700), Německo (274 500).

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu