Peugeot 206 HDI 1.6 l s filtrem pevných částic FAP

vloženo

Zrození dalšího modelu se sportovním srdcem. Podobně jako na celoevropském automobilovém trhu, kde podíl vozů s dieselovým pohonem vzrostl z 24,8 % v roce 1998 na 43,6 % v roce 2003, zaznamenal i v segmentu malých vozů prodej verzí s dieselovým motorem ve stejném období silný nárůst: z 11,9% na 23,1%.

Na tento fenomén reaguje skupina PSA Peugeot Citroën svou obchodní strategií a již po několik let na trh uvádí výkonné dieselové motory označované zkratkou HDI. Inovativnost HDI motorů, využívajících novou technologií Common Rail, byla v roce 2000 při obchodním uvedení luxusního modelu 607 navíc obohacena o filtr pevných částic FAP s příslibem jeho dalšího rozšíření na všechny vozy modelové řady Peugeot. Po modelu 607 tedy následoval Peugeot 406 (dnes 407) a vzápětí i zástupce nižší střední třídy, model 307, které se mohly pochlubit propojením těchto dvou revolučních technologií. Dnes přichází na řadu model 206 a ve spojení s dieselovým motorem 1.6 HDI, vyrobeným ve spolupráci společností PSA


Peugeot Citroën a Ford, je i on vybaven filtrem pevných částic FAP. Vyzbrojen atraktivní nabídkou třech dieselových agregátů HDI - od motoru o zdvihovém objemu 1.4 l a výkonu 50 kW (68 k) po motor 2.0 HDI, jenž dosahuje maximálního výkonu 66 kW (90 k), disponuje model 206 všemi předpoklady, aby i nadále pokračoval ve skvělých prodejních výsledcích představujících 800 000 prodaných kusů ročně, které zaznamenal za poslední tři roky. A tak po vzoru modelové řady 307, která je ve vyšších verzích vybavena sportovně laděným dieselovým motorem HDI 100 kW (136 k), bude moci i verze 206 nabídnout svým zákazníkům dieselový motor vyšší výkonnostní kategorie, 1.6 HDI o výkonu 110k. Není pochyb o tom, že i tato nová dieselová jednotka o výkonu 80 kW (110 k), která by měla na francouzském trhu v souhrnu všech karosářských verzí představovat 12 až 15 % celkových prodejů, umožní modelu 206 přesáhnout také v roce 2004 předpokládaných 800 000 celosvětově realizovaných prodejů.

Z celkového počtu 4 160 000 modelů 206, vyrobených ke konci března, jezdí téměř 71% v zemích západní Evropy. Vedle Francie, kde bylo prodáno již 971 508 vozů, patří mezi hlavní vývozní trhy: Velká Británie s 454 400 vozů, Itálie (405 600), Španělsko (339 700), Německo (274 500).

Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up