Peugeot 2008 oceněn v Itálii

vloženo

První ocenění pro Peugeot 2008 v Itálii: městský crossover francouzské automobilky Peugeot získal pět měsíců po svém uvedení na trh prestižní cenu AUTO EUROPA, kterou uděluje italský svaz motoristických novinářů. Peugeot 2008 za sebou nechali konkurenci v podobě Fiatu 500 L nebo Citroënu C4 Picasso.

Peugeot 2008 oceněn v Itálii Profesionální novináři, kteří jsou členy svazu Unione Italiana dei Giornalisti dell’Automotive (UIGA), byli vyzváni, aby v rámci 28. ročníku ceny AUTO EUROPA vybrali na základě celé řady kritérií nejlepší vůz z těch, které byly uvedeny na trh od září 2012 do srpna 2013.

Cenu AUTO EUROPA 2014 získal Peugeot 2008, který tak navázal na vůz 208, jenž byl oceněn v roce 2012, a crossover 3008 v roce 2009. Peugeot 2008 získal první místo se 167 body, po něm následoval Fiat 500 L (117 bodů) a Citroën C4 Picasso (103 bodů).
Na vítězném modelu porota ocenila především vnější a vnitřní design, technologie, schopnost jízdy mimo zpevněné cesty díky funkci Grip Control, nízkou spotřebu a emise.

Peugeot 2008 skrývá pod kapotou motory poslední generace s velmi nízkou spotřebou, jež mu dodávají dynamiku odpovídající dojmu, který vyvolává jeho profilovaný tvar. Jde o dieselové motory e-HDi a tříválcové motory, jejichž emise začínají na 98 g CO2/km.
Peugeot 2008, který byl na evropské trhy uváděn od května do července tohoto roku, registruje na konci září již 54.400 objednávek, což značně překračuje stanovený cíl.

Tento nový městský crossover je navíc důkazem posunu značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům – téměř 71 % objednávek v Evropě je ve vyšších úrovních výbavy (3. a 4.) , přičemž původní cíl byl 50%.

Vůz Peugeot 2008 je vyráběn v Mulhouse, kde se kapacita výroby postupně zvýšila na 620 vozů/den, aby tak značka dokázala uspokojit velkou poptávku. V roce 2014 se Peugeot 2008 začne vyrábět a prodávat v Číně a v roce 2015 v Brazílii.

Peugeot

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Peugeot 2008 oceněn v Itálii
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě