Pět hvězdiček pro Audi Q7 v nárazových testech Euro NCAP

vloženo

Evropské konsorcium Euro NCAP udělilo novému modelu Audi Q7 nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení úrovně bezpečnosti. Výsledky testů ochrany dospělých cestujících při čelním a bočním nárazu, ochrany chodců a bezpečnosti dětí řadí aktuální Audi Q7 mezi nejbezpečnější vozy ve své kategorii.

Pět hvězdiček pro Audi Q7 v nárazových testech Euro NCAP Nové Audi Q7 obdrželo od nezávislé organizace Euro NCAP nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti. Výsledky pro cestující vzadu při čelním nárazu ukazují, že velmi dobré ochraně se v Audi Q7 těší nejen řidič a spolujezdec vpředu, ale i cestující na sedadlech vzadu. Vůz nabízí také velkorysý prostor a vysokou úroveň bezpečnosti dětí. Do SUV lze namontovat až šest dětských sedaček. Díky mimořádně velkému vnitřnímu prostoru je montáž dětských sedaček jednoduchá a komfortní. Samostatná sedadla ve třetí řadě, dodávaná na přání, jsou plnohodnotná a rovněž homologována pro dětské sedačky skupiny EHK III, určené pro děti s hmotností až 36 kilogramů.

Audi Q7 obdrželo ocenění „Euro NCAP Advanced“ za multikolizní brzdu a systém Audi pre sense basic, který v nebezpečných situacích napne bezpečnostní pásy před kolizí a uzavře boční a střešní okna. Systém multikolizní brzdy zahájí automaticky brzdění v případě nehody, aby se snížilo riziko smyku a nebezpečí dalších kolizí. Oba systémy jsou součástí sériové výbavy modelu Q7.

Audi klade rovněž maximální důraz na integrované bezpečnostní systémy, které vysoce přesahují požadavky organizace Euro NCAP na výbavu těmito asistenčními systémy. Centrálním prvkem v modelu Audi Q7 je sériově dodávaný systém Audi pre sense city, předvídavý systém, který upozorňuje na riziko kolize a brzdí v nouzové situaci, aby zabránil nehodě a ochránil chodce. Systém sleduje až do rychlosti 85 km/h situaci před vozidlem s ohledem na ostatní účastníky silničního provozu. Hrozí-li kolize, upozorňuje řidiče v několika krocích: upozornění, výstražné přibrzdění a automatické nouzové brzdění.

V případě potřeby zahájí maximální zpomalení. Do rychlosti 40 km/h dokáže systém v rámci svých limitů nehodě zcela zabránit. Ve vyšších rychlostech (až 85 km/h) je řidič na nebezpečí upozorněn. Audi pre sense city navíc sníží brzděním nárazovou rychlost, a tím minimalizuje důsledky nehody.

Mezi další nové asistenční systémy, díky nimž je Audi Q7 ještě bezpečnější, patří asistent pro odvrácení kolize, asistent pro odbočování a asistent pro bezpečné vystupování z vozu. Zatímco asistent pro odvrácení kolize pomáhá řidiči vyhnout se překážce, aby nedošlo k nehodě, asistent pro odbočování sleduje protijedoucí vozidla při pomalé jízdě před odbočením vlevo. Q7 v nebezpečné situaci v případě potřeby brzdí až do úplného zastavení, aby nedošlo při odbočování ke kolizi s protijedoucím vozidlem. Asistent pro bezpečné vystupování z vozu upozorňuje cestující na jízdní kola nebo jiná vozidla, která přijíždějí zezadu, rozsvícením červených diod LED před otevřením dveří.

Organizace Euro NCAP (New Car Assessment Program), založená v roce 1997, zkoumá bezpečnost nových modelů vozidel při nárazových zkouškách. Nezávislé konsorcium v roce 2015 zpřísnilo kritéria pro hodnocení čelních a bočních nárazových testů, aby ještě lépe odpovídaly nehodám, k nimž dochází v reálném silničním provozu.

AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Audi

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer