Personální změna ve vedení společnosti Škoda Auto a. s.

vloženo

Dr. Harald Ludanek (48), člen představenstva Škoda Auto zodpovědný za technický vývoj, převezme vývoj vozů a stavbu prototypů značky Volkswagen. Novým členem představenstva společnosti Škoda Auto a.s. se stane Dr. Eckhard Scholz (43).

Ilustrační foto k článku Personální změna ve vedení společnosti Škoda Auto a. s.

Dr. Harald Ludanek převzal funkci vedoucího technického vývoje značky Škoda 1. března 2002. Od dubna 2005 byl jmenován členem představenstva Škoda Auto zodpovědným za technický vývoj. Za jeho úspěšného působení ve funkci vykazoval technický vývoj neustálý růst. Došlo ke zvýšení počtu kvalifikovaných pracovníků, rozsáhlé modernizaci vývojových zařízení a pod jeho vedením byly vybudovány nové vývojové kapacity. K vyšším výkonům technického vývoje Škoda Auto přispěje v blízké budoucnosti i rozšíření vývojového centra v Mladé Boleslavi, jehož základní kámen byl položen na sklonku loňského roku. Kromě toho byla pod vedením Dr. Ludaneka prostřednictvím četných projektů zintensivněna a posílena spolupráce s českými vysokými školami.

Dr. Eckhard Scholz je inženýr a v koncernu Volkswagen pracuje od roku 1991 na různých pozicích, mimo jiné i v technickém vývoji. Doposud řídil vývoj jedné modelové řady značky Volkswagen vyšší třídy.


Zdroj: Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!