Pavel Maslák vyměnil Leon SC FR za Leon ST CUPRA

vloženo

Seat předal v rámci své dlouholeté podpory české atletiky klíčky od nového vozu SEAT Leon ST CUPRA nejlepšímu současnému českému sprinterovi Pavlu Maslákovi. Čerstvý halový mistr Evropy vyměnil dynamický SEAT Leon SC za ještě sportovnější a zároveň praktičtější rodinné kombi SEAT Leon ST CUPRA, které svou výjimečnou rychlost potvrdilo v dubnu rekordním časem na mosteckém okruhu.

Pavel Maslák vyměnil Leon SC FR za Leon ST CUPRA Pavel Maslák a SEAT Leon ST CUPRA – to je spojení dvou hvězd, jimž v žilách koluje rychlost,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „Naše nejrychlejší kombi je díky své všestrannosti dokonalým sportovním vozem pro všechny aspekty života, pro práci i rodinu, pro sporty i koníčky. Pavlovi přeji do dalších měsíců mnoho sportovních zážitků na silnicích za volantem Leonu ST CUPRA a mnoho úspěchů na závodní dráze!

Jsem rád, že automobilka SEAT se mnou prodloužila smlouvu a že mi umožnila si vybrat, jaké auto přesně chci. Neváhal jsem a rovnou jsem si vybral Cupru. Už jsem s ním absolvoval cestu do Harrachova a musím říct, že se s ním jede parádně, takže nejen výborně vypadá, ale i jezdí skvěle. Auto je rychlé a skvěle drží v zatáčkách. Leon SC FR byl znamenitým vozem, s nímž se nerad loučím, ale CUPRA je úplně jiná liga! Děkuji značce SEAT za vynikající podporu. Věřím, že se nová CUPRA stane dynamickým impulzem pro mé výkony ve druhé polovině letošní sezony,“ říká čtyřiadvacetiletý sprinterský fenomén Pavel Maslák, přezdívaný „Máslo“.



Pavel Maslák, který je ve startovním poli nezaměnitelný díky svým typickým dlouhým rukávkům, může být po první polovině letošní sezony spokojen. V březnu navázal na loňské zlato z halového mistrovství světa zlatou medailí v běhu na 400 metrů (v rekordním čase šampionátu 45,33 s) z halového mistrovství Evropy v atletice v Praze, na němž získal také bronzovou medaili ve štafetě 4x400 m.

Atletický ambasador značky SEAT převzal klíčky od pětidveřového kombi SEAT Leon ST CUPRA 280, jež prokázalo svůj sportovní charakter zdoláním Severní smyčky Nürburgringu v rekordním čase 7:58.12 minut. Nový vůz sprintera Pavla Masláka kombinuje jedinečným způsobem vrcholné výkony s elegantním stylem a užitnými vlastnostmi. Zdrojem mimořádného temperamentu je motor 2.0 TSI s dvojitým vstřikováním benzinu a proměnným časováním ventilů, který poskytuje nejvyšší výkon 206 kW/280 k. Maximální točivý moment 350 N.m v širokém rozpětí otáček od 1700 do 5600 min-1 zaručuje pozoruhodnou hnací sílu v každé situaci.



Sportovní kombi s maximálním objemem zavazadlového prostoru 1470 litrů dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,0 sekundy, ale jeho průměrná spotřeba paliva je pouhých 6,6 litru na 100 kilometrů s DSG, resp. 6,7 litru na 100 kilometrů s mechanickou převodovkou. K vynikajícím jízdním vlastnostem přispívá adaptivní regulace podvozku DCC (Dynamic Chassis Control), uzávěrka diferenciálu přední nápravy a progresivní řízení.

Dlouhodobé spojení značky SEAT s českou atletikou je postaveno na společných hodnotách v podobě sportovního ducha a touhy po nejlepších výkonech. První smlouva mezi českým dovozcem automobilů SEAT a Českým atletickým svazem byla uzavřena již před šestnácti lety. SEAT od té doby podporuje úspěšné české atlety zápůjčkami svých vozů. Kromě Pavla Masláka usedají za volanty vozů SEAT například oštěpařka Bára Špotáková nebo šéftrenér české reprezentace Tomáš Dvořák či současný ředitel atletického svazu a bývalý vynikající výškař Tomáš Janků.

Seat / AC&C Public Relations, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Seat

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pavel Maslák vyměnil Leon SC FR za Leon ST CUPRA Fotografie k článku Pavel Maslák vyměnil Leon SC FR za Leon ST CUPRA Fotografie k článku Pavel Maslák vyměnil Leon SC FR za Leon ST CUPRA
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi