Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu

vloženo

Paříž, 1. ledna 2005 – Stavba budoucí „výkladní skříně“ Citroënu na pařížské třídě Champs Élysées se oblékla do barev značky. Značka Citroën, která obývala tento prostor již od roku 1928, se rozhodla historické místo znovu převzít do svých rukou a vystavět tu svůj svět se všemi hodnotami, které jí jsou vlastní.

Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu Nová budova se skleněnou fasádou bude symbolizovat především kreativního a inovativního ducha značky. Architektonicky velmi zajímavá a neobvyklá stavba, jež byla započata v září roku 2004, je dnes ve fázi hrubé stavby. Velká část roku 2005 bude věnována montáži vnější konstrukce a dohotovení celého objektu, včetně jeho otevření veřejnosti, je plánováno na rok 2006. V průběhu stavebních prací se Citroën rozhodl „obléknout“ kovovou samonosnou konstrukci, která zasahuje do celé šíře chodníku, oznámením o plánovaném otevření svého komunikačního centra, které bude vybudováno právě zde. Všechny tři plochy stavby jsou nyní zahaleny plachtami, které představují na jedné straně sportovní atributy značky, na straně druhé absolutní novinku model Citroën C4 ve verzi hatchback i coupé a konečně strana souběžná s třídou Champs Élysées odhaluje budoucí tvář nové fasády. Citroën tak od dnešních dní znovu ožívá na historické adrese 42, avenue des Champs Élysées.

Zdroj: Citroën Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu Fotografie k článku Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách