Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu

vloženo

Paříž, 1. ledna 2005 – Stavba budoucí „výkladní skříně“ Citroënu na pařížské třídě Champs Élysées se oblékla do barev značky. Značka Citroën, která obývala tento prostor již od roku 1928, se rozhodla historické místo znovu převzít do svých rukou a vystavět tu svůj svět se všemi hodnotami, které jí jsou vlastní.

Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu Nová budova se skleněnou fasádou bude symbolizovat především kreativního a inovativního ducha značky. Architektonicky velmi zajímavá a neobvyklá stavba, jež byla započata v září roku 2004, je dnes ve fázi hrubé stavby. Velká část roku 2005 bude věnována montáži vnější konstrukce a dohotovení celého objektu, včetně jeho otevření veřejnosti, je plánováno na rok 2006. V průběhu stavebních prací se Citroën rozhodl „obléknout“ kovovou samonosnou konstrukci, která zasahuje do celé šíře chodníku, oznámením o plánovaném otevření svého komunikačního centra, které bude vybudováno právě zde. Všechny tři plochy stavby jsou nyní zahaleny plachtami, které představují na jedné straně sportovní atributy značky, na straně druhé absolutní novinku model Citroën C4 ve verzi hatchback i coupé a konečně strana souběžná s třídou Champs Élysées odhaluje budoucí tvář nové fasády. Citroën tak od dnešních dní znovu ožívá na historické adrese 42, avenue des Champs Élysées.

Zdroj: Citroën Česká republika s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Citroen

Fotografie k článku

Fotografie k článku Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu Fotografie k článku Pařížská třída Champs Élysées v barvách Citroënu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě