Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením

vloženo

Legendární Toyota Land Cruiser nedávno oslavila své 60. výročí od svého uvedení na trh v Japonsku a v současné době se prodává v 188 zemích světa. Pro modelový rok 2013, Land Cruiser prodělal facelift exteriéru i interiéru a dostane nový atmosférický osmiválec o objemu 5,7 litru.

Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Pod kapotou omlazeného Land Cruiseru se objeví osmiválcový motor o objemu 5,7 litru, který bude výkonnější a úspornější. Atmosféra produkuje výkon 381 koní při 5600 ot./min. a točivý moment vrcholící hodnotou 545 Nm při 3600 ot./min, přičemž je 90% točivého momentu k dispozici již při 2200 ot./min. Možná se divíte relativně malému udávanému výkonu, který příliš nekoresponduje se zdvihovým objemem osmiválce. V prvé řadě se jedná o atmosféru (ano správně, žádné turbodmychadlo zde nenajdete), v druhé řadě musí motor něco vydržet a v třetí řadě musí umět spalovat i benzín s nízkým oktanovým číslem. Land Cruiser je určen do všech různých klimatických podmínek. Úspěšně se proto pohybují v špatně dostupných končinách, najdeme je na poušti či na severním pólu. S osmiválcem je spojena šestistupňová automatická převodovka. Nutností bude i redukce, uzávěrka diferenciálu či asistenti přo sjíždění a vyjíždění kopců. V Evropě se podle všecho dočkáme modifikovaného osmiválcového turbodieselu o objemu 4,5 litru, který bude plnit emisní normu Euro5.

Toyota, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Toyota

Fotografie k článku

Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením Fotografie k článku Osmiválcová Toyota LandCruiser prošla omlazením
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala