Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji

vloženo

Pro koupi dosluhující druhé generace Zafiry Classic by nebylo po příchodu nové generace Zafiry Tourer mnoho důvodů, kdyby Opel nepřichystal velmi lákavou cenovou nabídku. Zafiru Classic aktuálně pořídíte s nejvyšší výbavou Classic Plus za ceny základní výbavy, přičemž se Vám dostane sedmimístného interiéru.

Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji

Novinka v podobě Zafiry Tourer přišla nedávno na trh, kdežto Zafira druhé generace postupně vyklízí své pozici. Doprodávanou Zafiru bude však německá automobilka prodávat i nadále pod názvem Zafira Classic za zvýhodněnou cenu. Na kolik tedy přijde novinka a kolik je nutné zaplatit předchozí model?


Opel v lednu několikrát změnil ceník Zafiry Clasic, přičemž základní cenovka zůstala nedotčená. Zafiru Classic po příchodu nové generace Zafiry Tourer můžete koupit s pěticí motorů a ve dvou stupních výbavy. Základní výbava Classic nově odpovídá původní výbavě Enjoy a přináší sedmimístné uspořádání interiéru, klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, stabilizační systém nebo čtveřici airbagů. Ve spojení s benzínovou šestnáctistovkou o výkonu 85 kW přijde Zafira Classic na 374.900 Kč. Sedmimístný Opel Zafira Tourer je tak levnější než sesterský Chevrolet Orlando (levnější je jen Dacia Logan MCV). Zabenzínovou osmnáctistovku s výkonem 103 kW je nutné připlatit 50.000 Kč. Přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 110 kW s možností pohonu na zemní navíc spojená s šestirychlostní převodovkou přijde na 494.900 Kč. Nejlevnější diesel (1.7 CDTi, 81 kW) pořídíte za 444.900 Kč. Za silnější verzi (92 kW) dieselu je nutné připlatit 25.000 Kč.

Druhý stupeň výbavy Classic Plus přináší navíc automatickou klimatizaci, palubní počítač, tempomat, audiosoustavu s MP3, elektrické ovládaní zadních oken, sedadlo řidiče s bederní opěrkou manuálně stavitelné v šesti směrech, přední loketní opěrku, přední mlhová světla nebo sadu Flex Organizér. Výbavu Classic Plus aktuálně pořídíte za stejné peníze jako základní výbavu Classic, která tím pádem postrádá smysl. Vyjímkou je pouze základní benzínová šestnáctistovka, ta přijde na 389.900 Kč.

Nová Zafira s označením Tourer vstupuje na trh s bonusem 40.000 Kč. Díky tomu základní verzi s benzínovou osmáctistovkou o výkonu 86 kW pořídíte za 449.900 Kč, přičemž ve výbavě Essentia naleznete mimo jiné manuální klimatizaci, rádio se čtveřicí reproduktorů, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektricky ovládaná přední okna, výškově stavitelné sedadlo řidiče, dálkové centrální zamykání, přední, boční a hlavové airbagy nebo aktivní opěrky hlav předních sedadel. Druhý stupeň výbavy nese název Enjoy a je za něj nutné připlatit 20.000 Kč, přičemž se Vám dostane navíc sedmnáctipalcových kol, rádia se 7 reproduktory, loketní opěrky vpředu, střešní ližin, tempomatu nebo tříramenného volantu. Za nejvyšší stupeň výbavy Cosmo zákazník připlatí oproti základu 80.000Kč, přičemž získáte navíc oproti výbavě Enjoy dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrickou parkovací brzdu, asistent pro rozjezd do kopce, palubní počítač, 7 sedadel, zatmavená boční a zadní skla, volant potažený kůží, elektrické ovládání zadních oken nebo dešťový senzor.

Z pohonných jednotek mimo základní benzínové osmnáctistovky o výkonu 86 kW můžete volit její silnější 103 kW verzi nebo můžete sáhnout po přeplňované čtrnáctistovce ve dvou výkonnostních verzích (88 kW a 103 kW) nebo přeplňované šestnáctistovce o výkonu 110 kW, která představuje zážehový vrchol nabídky. Ze vznětových motorů je připraven dvoulitr CDTI dostupný ve třech výkonnostních verzích (82, 97 a 121 kW).

Opel, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Opel

Fotografie k článku

Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji Fotografie k článku Opel Zafira Tourer a Zafira Classic souběžně v prodeji
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

29.05.2017
Toyota Aygo v edici Selection vsází na design
28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!